Seiten

piątek, 24 grudnia 2010

Ho, ho ho !! ... ja doprawdy nie wiem...

... kto zamowil tyle sniegu na swieta :/ ...
bo ja juz prawde mowiac patrzec na niego nie moge :]



w ramach dbania o to zeby nie zejsc z przejedzenia... trzy razy (do zmroku) odsniezalam wjazd zebym mogla jutro bladym switem jechac do pracy... plugu snieznego niestety nie posiadam, chyba go wpisze na liste prezentow na przyszly rok ;)



a snieg dzis sypal jak wsciekly... caly dzien... (i dalej sypie) ...



choc nie da sie ukryc dodaje uroku swietom :)



Mam nadzieje, ze wszyscy spedzacie milo czas w gronie rodzinnym... cudownego swiatecznego weekendu zycze... i duzo radosci z prezentow... a jak ktos ma wrazenie, ze zaraz peknie (z nadmiaru tych wszystkich pochlonietych pysznosci) ... to zapraszam... sniegu do uprzatniecia mam pod dostatkiem ;)

7 komentarzy:

  1. Niby jest klimatyczniej, niby ładnie taki śnieg wygląda ale w mieście patrząc na te zaspy jedyne o czym myslę to to że kiedy temperatura wzrośnie powyżej zera będę miała przemoczone buty ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę białych świąt... u nas prawie wszystko stopniało :( wolałabym śnieg i mróz niż taką pluchę...

    Smacznych posiłków świątecznych życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aberracja,
    fakt wyglada to cudnie ale ja po ponad dwoch tygodniach jazdy po i w sniegu... plus uprzataniu podjazu mam serdecznie dosc ;))

    Viollet,
    wszystko byloby fajnie gdyby nie to, ze dzis pracowalam... i jazda o 6.30 przez las... okolo 20 km... o ile malowniczo to wygladalo to byla niezbyt przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak... uwielbiam ja jak mam wolne ;)) ... ale jak pracuje to grrr... dziekuje za sporty zimowe w stylu odsniezamy sluzbowe auto, ktorego spod sniegu nie widac... a slizgac wole sie na slizawce jak na kazdej ulicy przy probie hamowania ;D ...

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie znowu zaczyna sypać :)
    ale u Ciebie prawdziwa zima!;O

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w sumie nie przestaje sypac ;) ... i juz nie wiadomo gdzie z tym sniegiem... jak jeszcze caly styczen taki bedzie to chyba mnie cos trafi :]

    OdpowiedzUsuń