Seiten

sobota, 4 grudnia 2010

What's in my Bag ?!


Moj maz po raz setny... a moze tysieczny zadal mi ostatnio ze zbolala mina pytanie... "... co to ja za kamienie nosze w torebce" ... bo przeciez ona tyle wazy... pewnie tone :] . Musze przyznac, ze sama sie przez chwile zastanowilam, bo lubie duze torebki (na zdjeciu moja ulubiona Fossil) ... a w duzych torebkach duzo sie miesci... i przewaznie tam tylko dorzucam rozne rzeczy... ale co ja tam mialam naprawde to sprawdzilam po powrocie do domu :) ... i wcale tego nie ma duzo... ot pare bardzo potrzebnych rzeczy bo ja lubie byc na przygotowana... np. na spadek poziomu cukru przy szale zakupow... bo znalazlam w torebce batonik hehe... w pl to nic nadzwyczajengo... ale u mnie nie tak latwo kupic Princepolo... mniam ;))

I doprawdy z ta tona to byla przesada... phiii... to przeciez tylko niecale 2,2 kg :D ... lacznie z torebka... a przeciez nosilo sie juz ciezsze rzeczy :P

a co Wy nosicie w torebkach ???

18 komentarzy:

  1. Maus, zawartość mojej torby jest bliźniaczo podobna :))) Słodyczy tylko nie noszę (chyba że gumy do żucia się liczą?) :D No i leków trochę więcej ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika,
    a mi sie wydawalo, ze niewiele tego ;))

    Cammie,
    z lekow to przewaznie mam jeszcze ibuprofen i formigran na migreny :] ... tylko te wedruja czasami do pracowego plecaka... a nospa mam praktycznie w kazdej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. blyszczyki bym ci wziela;) zadowolona jestes z tych bibulek essence?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dimiti,
    hehe... feverki znasz ;) ... a ten z Artdeco bardzo lubie... dobrze nawilza, nie jest klejuch, cudnie pachnie i jest bezdrobinkowy :)

    bibulki sa fajne... kosztuja grosze a calkiem dobrze sobie radza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo telefonik mamy taki sam,ja jeszcze mam gumy do zucia i jakies zele antybakteryjne do rak,casami mam tez mnustwo karteczek na ktorych jest lista zakupow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój małz również za każdym razem kiedy podnosi moja torebkę pyta czy kamienie tam noszę i nigdy nie chce nic w niej szukać bo twierdzi że w tym bałaganie nic nie znajdzie pchi jakim bałaganie ja tam mam porządek i zawsze wszystko znajde :DD
    a w mojej skład podobny do Twojej + kredki i książeczka do malowania dziecia, mokre chusteczki z rossmana (polecam, rewelacja do wszystkiego) zamiast batonika kilka landrynek i gumy do żucia - parasol nie nosze bo mam w aucie ale za to mała wodę często targam :DD ...

    ale prawda jest ze mamy ciężkie torebki, szczególnie jak się lubi duże i pojemne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agawcia,
    ja mam liste zakupow przewaznie w glowie... skutek taki, ze zawsze o czyms zapomne ;))

    Anna,
    drugi duzy parasol jest w aucie... ale juz pare razy mnie deszcz zlapal jak auto stalo na parkingu a ja blakalam sie po sklepach ;) ... i do auta wracalam mokra :]

    no i ja uwielbiam duze torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Coz moge dodac:D
    Uwielbiam duze torebki bo tylko w takich mieszcze wszystko to,czego potrzebuje.Zawartosc bywa bardzo podobna-moge jedynie dorzucic szczoteczke,mini paste do zebow,flaszke perfum,zestaw wlasnych lekow + witaminy bo czasami nie wracam do domu;)plaster,woda utleniona bo juz pare razy bylam poza zasiegiem i okazalo sie zbawienne posiadanie takich dodatkow.Do calosci doloze najczesciej zestaw roznych papierow z pracy i....to chyba tyle;)
    Slodycze,gumy i inne takie to na porzadku dziennym:D

    OdpowiedzUsuń
  9. to to jest z artdeco blyszczol??? ja myslalam ze to lip polish diorka!:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hexxnana,
    to Twoja torba bedzie zdecydowanie ciezsza jak moja ;))

    Dimiti,
    to jest nr 28... kiedys go chyba na naszym watku pokazywalam bo Ulinka tez taki kupila...

    OdpowiedzUsuń
  11. omg to ja musze sprawdzic! kojarze cos z tego artdeco, ale u mnie ciezko go znalezc wiec pewnie sie rozmylo to miedzy czynem a zamiarem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no wlasnie tak mi sie kojarzy, ze bylas nim zainteresowana bo on taki fajny nudkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny topik :D
    Sklad wyjsciowy mojej torby jest calkiem podobny, ale trzeba do niego dodac:

    - butle wody mineralnej (zazwyczaj 1l)
    - notatnik + pisadla
    - szczoteczka + pasta do zebow (w wersji mini)
    - cukierki / gumy do zucia

    Czyli +2kg do wagi wyjsciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urbi,
    ze tez Ci sie chce targac butle wody :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wrecz religijnie. Jak nie mam, to wariuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam duuże torby. Kiedyś w jednej takiej droższej pakowałam tyle aż jej się uszy urwały. 2 razy:)Szkoda mi było i postanowiłam się ograniczać.
    Dziewczyny, a może zrobimy akcję Dzień Mojej Torebki i pokażemy wszystkie razem?

    OdpowiedzUsuń
  17. Urbi,
    ja w sumie duzo pije ale wychodze z zalozenia, ze zawsze mozna kupic cos do picia :))

    Pieknoscdnia,
    zaden problem zeby kazda pokazala co za skarby targa w ulubionej torebce :)) ...

    OdpowiedzUsuń