Seiten

środa, 15 grudnia 2010

Guerlain Parure Pearly White Compact


Parure Pearly White Compact jest bardzo przyjemnym pudrem prasowanym o delikatnym, ladnym zapachu... w eleganckiej puderniczce z zalaczona gabeczka i bialym welurkiem. Ja mam moj z wymiany... i wiadomo jak wiekszosc rzeczy co ma "white" w nazwie jest on dostepny w Azji. Posiadany przeze mnie kolor to nr II Rose Frisson White... bardzo jasny bez... ktory w rzeczywistosci na twarzy jest jasniejszy jak w opakowaniu... dlatego mozna te pudry spokojnie polecic wszystkim bladolicym :)

W opakowaniu znajduje sie 9 g pudru... pozniej mozna dokupic wklady. Wg producenta ma IP 35/PA ++. Puder nie zapycha, daje ladny mat i jest dosc trwaly. Dla mnie niestaty troche za jasny, choc mam nadzieje... ze teraz zima bedzie lepiej... ale latem mnie faktycznie rozjasnil co nie wygladalo za dobrze :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz