Seiten

sobota, 26 stycznia 2013

telegraficznie ;)

Ha! 

Slubny naprawil mi trumienke :D ... zdolny chlopak, mi tez mignelo przez chwile zeby to skleic ale jak siebie znam pewnie bym skleila calosc na amen a do tego tez bym sie tam na stale zamontowala. Wszystkie te jednosekundowe kleje sa strasznie podstepne O.o

W kazdym badz razie wyglada jak nowe, funkcjonuje i na razie trzyma sie swietnie, zobaczymy jak dlugo... jedyny minus ktory pozostaje, to to ze z wkladu z czasem (bez wjmowania) niszcza sie te czesci, ktore maja trzymac go w trumnie i jest lekko luzny. No coz... wczoraj dojrzalam, ze z matowej szminki tez da sie wklad wyjac, wiec moze kiedys po prostu zaadoptuje metalowa trumienke na tusz... i bedzie owca cala i wilk syty :)



Cala historie tusz opisalam tutaj, jakby ktos nie wiedzial o co cho ;)

Milego weekendu zycze

Buziam :*

30 komentarzy:

  1. Sroczko zdolnego masz męża:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I czasami się faceci jednak przydają:))

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolniacha ;-) znajac mnie po zabawie z klejem typu " kropelka" posklejane mialabym nawet palce, a tusz nadal byl by w rozsypce

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój też do takich rzeczy się przydaje:-)do innych czasami też;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ech obadałam wczoraj nowy tusz G. i bardzo mi się spodobał, szczoteczka taka jak lubię, zapach piękny, chyba się skuszę, jak jakąś promo spotkam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noir G tez cudnie pachnie, ciekawa jestem czy maja ten sam zapach. U mnie tego nowego jeszcze nie ma :]

      Usuń
    2. podejrzewam, że to ten sam zapach, podobny do meteorytów, przynajmniej tak mi się wydaje. Opakowanie ma cudowne, dla samego opakowania mam ochotę go kliknąć, już się też pojawił na feelunique, ale mam do zużycia jeszcze doll eyes:(

      Usuń
    3. w sumie tylko meteroryty maja mataorytowy zapach, wiec ja mysle, ze jednak bedzie inny ale Noir G bosko pachnie wiec moglby miec taki sam zapach :D

      Usuń
  6. nie ma to jak uzdolniony manualnie slubny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ta, ja też podchodzę jak pies do jeża do takich patentów :D ostatni raz robiłam kartkę urodzinową i ten klej był jedynym pod ręką, niestety później nie obyło się bez noża żeby rozdzielić 2 moje palce :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Gdzies ja u kogos widzialam i zaadoptowalam ;)

      Usuń
  9. No proszę, rzeczywiście zdolny chłopak ;) Ani śladu " po urazie " :)
    Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no mi tfu tfu trumienka działa:) Nawet ostatnio przeprosiłam się z Noir G. hehe

    OdpowiedzUsuń