Seiten

czwartek, 17 stycznia 2013

zestawienie nowych pedzli Zoeva :)

 Dla wszystkich zainteresowanych mam zestawienie i ceny nowych pedzeli Zoeva, bo nie wszystkie pedzle zmienili, niektore sa ze starszych wydan ale te nowe wygladaja bardzo apetycznie :) ... w ramach przpomnienia sklep www.zoeva-shop.de ... wysylka poza Niemcy nie jest tania ale wysylaja na cala europe, nie wiem czy teraz jest jeszcze ten watek ale kiedys byl na wizazu z zamowieniami grupowymi.


  • 101  Luxe Face Definer, 16,20€
  • 102  Silk Finish, 9,50€ (vegan)
  • 110  Face Shape, 8,20€ (vegan)
  • 124  Grand Stippling, 10,80€ (vegan)
  • 125  Stippling, 9,50€ (vegan)
  • 127  Luxe Sheer Cheek, 10,80€
  • 233  Petit Eye Blender, 5,80€ (vegan)
  • 227  Soft Definer, 5,80€ (vegan)
  • 229  Eye Finish, 5,80€ (vegan)
  • 231  Petit Crease, 5,80€ (vegan)
  • 142  Concealer Buffer, 6,80€ (vegan)
  • 233  Cream Shader, 5,80€ (vegan)
  • 237  Detail Shader, 5,80€
  • 238  Precise Shader, 5,80€
  • 316  Classic Liner, 5,20€ (vegan)
  • 317  Wing Liner, 5,20€ (vegan)
  • 312  Detaill Liner, 5,20€ (vegan)
  • 321  Brow Comb, 4,50€

52 komentarze:

  1. Chyba żałuję, że nie kliknęłam jajka, czyli nr 101 ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem go ogromnie ciekawa :) Wybrałam go, zobaczymy.

      Usuń
    2. nastepnym razem nie bede sie tyle zastanawiac, klikam i juz na 101 i 110 :)

      Usuń
    3. to widzę, że w przyszłości jeszcze jedno zamówionko się szykuje, co dziewczyny? ;D

      Usuń
    4. Nie mam nic przeciwko :D

      Usuń
    5. Iwetto- jeśli byś chciała jeszcze zakupić te jajo to mogę dołożyć do zamówienia swoje trzy grosze i podzielimy koszty wysyłki;)

      Usuń
  2. jakieś takie MACowe niektóre :) wyglądają fajnie! gdybym nie miała już tylu pędzli, na pewno bym kilka przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam sporo ale i tak chetnie przytulam kolejne ;)

      Usuń
  3. Niestety ten wątek na wizażu już umarł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... nie wiedzialam, w sumie rzadki kiedy odwiedzam wizaz...

      Usuń
  4. Wyglądają bardzo ciekawie. Niestety do tej pory kupiłam dwa pędzelki z Zoevy i nie byłam z nich specjalnie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę zobaczyć które :)

      Usuń
    2. Ale Ty mowisz o starych pedzlach, nie o tych nowych... to fakt, wsrod starszych modeli trafialy sie zonki ;) ... I tez nie jest powiedziane, ze wszystkim beda pasowac :) ... pisalam w poscie, ze moj pierwszy pedzel tej firmy robil kariere jako pedzel do kurzu a skonczyl jako pedzel do fug :D

      Usuń
  5. Dwa do mnie lecą (233 Petite i 231). Byle szybko prylajzły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. między innymi przez Ciebie parę dni temu dołączyłam do zamówienia z tego sklepu :) Wzięłam dwa pędzelki na wypróbowanie (plus wszystkie linery i dwie grube kredki jako baza)i już nie mogę się doczekać aż do mnie przyjdą :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grube kredki bardzo lubie i u mnie swietnie sie cienie na nich trzymaja, linery sa nie do zdarcia i maja swietne kolory :))

      Usuń
  7. Luxe Face Definer - kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie to, ze mam takie jajo z Sigmy, to pewnie bym sie skusila :)

      Usuń
  8. Sprawdzałam ceny wysyłki i Państwa do których wysyłają :/ Z tym że Cypr to Europa, a tam Cypru nie ma tylko Grecja :/
    A ja chciałam zamówić jak wrócę bee... Nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... zawsze mozesz do nich napisac :) ... moze wysla :)

      Usuń
    2. Ja po niemiecku nie potrafię :D Napiszesz za mnie? :*

      Usuń
    3. mozesz tez po angielsku :)

      Usuń
    4. No tak :D Sierotka ze mnie ;p

      Usuń
    5. Dostałam od nich odpowiedź że niestety nie wysyłają na Cypr, i przepraszają za niedogodności. I proszą abym więcej się z nimi nie kontaktowała.
      Czyli z moich zakupów nici, albo zrobię transfer na Polskę, i jak przylecę to odbiorę :/

      Usuń
  9. Tym razem się oparłam, ale wiem, że kilka osób kupiło, więc czekam na opinie i może następnym razem się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem wrazen... ja jestem zadowolona :)

      Usuń
  10. o to to!
    wszystko jak na dłoni
    dzięki:*
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  11. no ciekawe jak tam z jakością będzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ano faktycznie, niezbyt drogie... Będę twarda, nie dam się! ;) Zbieram na komplet Sigmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... te wcale nie ustepuja jakoscia tym sigmowym ;)

      Usuń
  13. jako,ze ostanio moje pedzle z sigma przechwycil zoll,to sie na sigme wypinam (chociaz to nie ich wina :D )i czuje sie skuszona na zoeva ;) chyba zaraz poklikam cos do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje sigmy tez musialam odbierac z celnego O.o

      Usuń
  14. Mam na nie ogrooomną chrapkę :)
    Najchętniej przyjęłabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim marzeniem jest teraz pędzel do podkładu i szukam jakiegoś dobrego i w fajnej cenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie nr 1 do podkladu jest RT stippling brush... jest po prostu genialny :D

      Usuń
  16. och aż rączki świerzbią aby kliknąć i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rączki swierzbia,ale trzeba być twardym;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ona jest glownie w de znana :) ... to mala prywatna firma... tak jak reszta swiata nie zna pedzli hakuro :)

      Usuń
  19. Nie pogardziłabym tymi pędzlami:) Z tego, co czytałam, dobrze się z nimi pracuje. Nie przypuszczałam, że większość z nich jest wykonana z syntetycznego włosia:) Dla mnie to bardzo dobra wiadomość, ponieważ jestem wegetarianką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te nowe sa naprawde swietne... bardzo pozotywnie mnie zaskoczyly :D

      Usuń
  20. fajne te pędzle ,teraz żałuje,ze jeszcze będąc w IE nie zamówiłam z Toba nic stamtąd...choc pędzli mam już sporo to tymi bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo pedzli to nigdy za duzo... pare kolejnych tez znajdzie zastosowanie ;)

      Usuń
    2. Zgadza sie :) dokladnie jak mowisz Mausiku :)

      Usuń
  21. Wygląda niektóre na prawdę fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie bym przygarnęła, wyglądaja na solidne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przygarnęłabym 101, 127 i 231.

    Czy ktoś wie czy któryś z tych pędzeli nadaje się do podkładu płynnego?
    Muszę jakiś kupić, bo do tej pory zawsze nakładałam podkład palcami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie 124 i 125 jak najbardziej nadaja sie do podkladow :)

      Usuń
  24. Muszę sobie skompletować jakieś pędzelki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń