Seiten

niedziela, 13 stycznia 2013

nowe pedzle z Zoeva :)

 Dawno... naprawde dawno nic z tej firmy nie kupowalam. Choc widzialam, ze z czasem poprawili jakosc pedzli, to kupowalam inne te nie kusily mnie na tyle, zebym koniecznie chciala. Pamietam, ze pierwszy, ktory mial byc do blendowania byl tak klujacy, ze wykorzystalam go jako pedzel do malowania fug w kuchni, gdzie swietnie sie sprawdzil :)


Pod koniec roku wpadla mi w oko informacja, ze Zoeva robi mala rewolucje... powiedzmy, ze przeszla lifting... a do tego wypuscila nowe pedzle, ktore mnie szalenie zainteresowaly. I tak jak tylko uruchomili sklep po przebudowie, to nabylam droga kupna 4 sztuki plus matowa baze pod cienie... tak z ciekawosci ;)


Dzis (tzn. w sobote) dostalam paczuszke. Zapakowane elegancko w czarny papier, tak troche macowo... musze przyznac, ze firma popracowala nad stworzeniem dobrego wrazenia przy otwieraniu paczki. Wiadomo... kazna z was zna to uczucie, jak rozszarpiemy w koncu karton i mozemy dorwac sie do zawartosci... i gdy to wszystko jest ladnie podane, to jako klientka czuje sie dopieszczona. I tak kazdy pedzel zapakowany jest w taka oto saszetke z zipem. Z tylu mamy naklejke z nazwa i numerem pedzelka. Bardzo praktyczna sprawa i na pewno te opakowania wykorzystam. 


 Dodatkowo mamy karteczke z imionami, kto nasze zamowienie przygotowal i zapakowal.

 

  • Pierwszy z pedzli to 127 Luxe Sheer Cheek... niesamowicie miekki, z koziego wlosia a poniewaz moj sciety z Sephory juz swoje wysluzyl, to ten bedzie godnym nastepca. Cena 10,80€
  •  Kolejny to 223 Petit Eye Blender, mam jedna kuleczke z naturalnego wlosia z innej firmy i juz od jakiegos czasu rozgladalam sie za kolejna. Pedzel wykonany z taklonu. Cena 5,80€
  • W tym pedzlu sie zakochalam jak go tylko wyciagnelam z opakowania. Jest to 142 Concealer Buffer... calkiem spora kulka do korektora, jak dla mnie pedzel idealny. Cena 6,80€
  • I ostatni to pedzel veganski 227v Soft Definer... choc prawde mowiac nie wiem czym rozni sie od dwoch pozostalych, bo wszystkie sa z tego samego tworzywa. Cena 5,80€



Pedzelki sa po prostu boskie. Jakosciowo bajka, dopieszczone i dokladnie takie jak prezentuja sie na stronie. Wlosie jest milusie ale przy tym sprezyste, pedzel dobrze lezy w rece. Calosc cieszy oko... i kieszen. Bo nigdzie nie dostane takiego pedzla za tak smieszna cene. To tak jakby w pl taki pedzelek kosztowal miedzy 5 a 10 zl.


Ciekawa jestem matowej bazy. Poniewaz ja ostatnio nagromadzilam troche baz, to teraz bede testowac i kto wie, moze wsrpd nich jest ta moja idealna albo przynejmniej zblizona do idealu. Ta mi sie spodobala, bo ona przeznaczona jest to matowych cieni a tych mi z czasem przybylo. W praktycznej tubce mamy 7,5 ml w cenie 5,80€

91 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tych pędzlach, a już w ogóle o tej firmie.. Ale jestem ciekawa, jak się sprawują.
    Rozśmieszyłaś mnie tym, że pędzel do blendowania nadał się do malowania fug z kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczesniej odkurzalam nim klawiature... tez sie sprawdzal ;)

      Zoeva to niemiecka firma... dostepna w sumie tylko online, wiec nie jest zbyt znana :)

      Usuń
    2. Hahah, znowu mnie rozśmieszyłaś :D
      Może ją zobaczę, jak dojadę kiedyś do Berlina :P

      Usuń
  2. Absolutnie urzekła mnie prostota, a jednocześnie pełen profesjonalizm przygotowania towaru. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie mnie tez... dlatego uleglam choc na brak pedzli to nie narzekam :P

      Usuń
  3. Świetne, wizualnie wyglądają super, dopracowane w szczegółach, bardzo starannie wykonane...mam nadzieję że to świadczy również o ich jakości:)
    Nie wiem dlaczego ale bardzo lubię gdy pędzle maja jasne końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, ze cos w tym jest... bo mi tez sie coraz bardziej podobaja takie dwukolorowe pedzle :) ... te na pierwszy i drugi rzut oka sa bardzo porzadne ale jak to bedzie, to wyjdzie w praniu ;)

      Usuń
  4. Oj te pędzelaski bardzo cieszą oko :-) Super ze tak wszystko starannie dopieszczone:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prezentuja sie lepiej jak Sigmowe ;) ... choc z drugiej strony ta veganska seria Sigmy tez jest lepsza jak zwykle pedzle, nie wiem dlaczego :) ... z tym, ze te sa zdecydowanie tansze i przesylka do mnie to tez grosze :P

      Usuń
  5. Aż nie mogę doczekać się swojej paczki :D
    Wybrałam różności. Lubię ich pędzle choć ja zaczęłam je kupować później chyba od Ciebie i zadowolona jestem z wszystkich.

    Kolorówkę też mają niezłą.

    Ciekawiła mnie ta baza ale sprawiłam sobie nową zabawkę, która zaspakaja mnie na całej linii. Już nie chcę żadnej innej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx powiem Ci, ze przewyzszyly moje oczekiwania... naprawde nie spodziewalam sie, ze sie tak zepna i cos tak cudnego wypuszcza :) ja z moich dwoch pozniejszych jestem zadowolona a ten pierwszy, to kupilam na samym poczatku jak ta ich strona ruszyla... mile jest to, ze pracuja nad soba i naprawde sa warci zainteresowania :)

      A co Cie tak zaspokaja... pisz szybko :D :D

      Usuń
    2. Pixie Epoxy, pokazywałam na blogu wczoraj i dzisiaj. Używam jej już chwilę i choć wcześniej nie do końca wierzyłam w jej właściwości, to teraz przepadłam.

      Fakt, rozwijają się i to jest na plus. Poza tym maja tanie pędzle, dobra dostępność i coraz lepsza jakość. Patrząc na Twoje zdjęcie chyba dobiorę sobie jeszcze ten pędzelek do korektora :)

      Poznałam ofertę Hakuro teraz i to są też niezłe pędzle, ale te do oczu nie bardzo się spisują. Mam nadzieję, że firma je dopracuje, bo szkoda jeżeli odpuszczą.

      Usuń
    3. Bede musiala poczytac u Ciebie... ostatnio mi tylko zaleglosci rosna :P

      No wlasnie zoeva podciagnela sie glownie w przypadku pedzli do slepi... do hakuro dostepu nie mam ale od nich to lubie te do twarzy :)

      Usuń
  6. Wyglądają super milusio... btw. kiedys dawno dawno temu na studiach kupilam zestaw pędzli Zoeva... używam go od LAT i pędzle nadal są jak nowe. Mam nadzieję, że pomimo zmiany "szaty graficznej" pozostali przy dawnej jakości, bo ta jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazlam Twoj komentarz :) ... w spamie wyladowal :P

      wlasnie pamietam, ze mialas taki zestaw :) ... te nowe sa cudne i po pierwszych testach, dalej jestem zachwycona :D

      Usuń
    2. Ja w spamie?! Le foch ._.

      Usuń
  7. Cudeńka ;) też je "chcem" ;D Jak tylko będę mieć okazje to zgranę kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wlasnie sie juz od 08.01 zabieram za zlozenie zamowienia na te nowosci jakie wprowadzili, jakos nie mam na to czasu...ale zamowie......
    tylko ja chce jeszcze te nowosci do twarzy:)

    A taka kulke duza do korektora mam z Kaufhofu ....co to za firma to nie pamietam, ale tez jest super(zakochalam sie, ze az dokupilam drugi taki sam)

    fajnie, ze je pokazalas, przyspieszy to moje zamowienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie...zapomnialam.
      czy ten 227 jakis teraz taki plaski jest?
      ta stara wersja 227 chyba taka plaska nie jest...nie chce mi sie isc do mojej komody ;P

      Usuń
    2. To jest 227v wiec moze sie rozni ;)

      Usuń
  9. ooo będzie trzeba znów zerknąć na ich stronkę... Dimiti mi wygenerowała potrzebę zakupu paletki nudasów... ehh życie...
    pędzelki ładne, ta kulka genialna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... Ja sobie nudasy zlozylam w inglocie ale te 4 pedzelki zrobily mi ochote na wiecej :]

      Usuń
  10. Yyyyy a gdzie mój poprzedni komentarz?! O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwna sprawa o.O
      napisalam poemat o tym jak to kiedys dawno temu zamowilam zestaw pedzli zoeva i po latach sluza mi do tej pory. Mam nadzieje, ze marka pozostala przy swojej dawnej jakosci, bo nowe pedzelki wygladaja naprawde BOSKO.

      Usuń
    2. znalazl sie Twoj komentarz Urbi... nawet wisi tam troche wyzej :) ... tak samo jak ten teraz z niewiadomych przyczyn wyladowal w spamie O.o

      Usuń
  11. ja juz sie od dawna szykuje aby cos zamowic :)
    Wysylka z niemiec do wloch 7,50 ojro :) Ale do przezycia, bo cena pedzli przystepna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze w ogole do wloch wysylaja ;) ... Pedzelki e kazdym razie polecam :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. o super te pędzle możę jak będzie przypływ kasy

    OdpowiedzUsuń
  14. pedzle wyglądają super, tak profesjonalnie i...miękko ;))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdraszczam tak fajnych pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają super! Ciekawa jestem jak się faktycznie będą sprawdzały. Sposób wykonania i pakowania rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. jej prezentuja sie swietnie, a dbalosc o detale..jestem pelna podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie przygotowali, brawo dla firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. są przepiękne, takie stylowe :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle świetnie się prezentują :) Bazy też jestem bardzo ciekawa, nie wiedziałam,że są specjalne do matowych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te pędzelki:) bardzo klasycznie i porządnie wykonane, ale bazy to jestem strasznie ciekawa...sama mam sporo matów i ciekawa jestem jak się na nich będzie sprawować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie mnie tez zaintrygowala, bo oprocz tego, ze maja normalna baze w sloiczku, to teraz maja dwie nowe w tubkach... matte i pearl :)

      Usuń
  22. Są :D:D
    wyglądają świetnie i jeśli są tak mięciutkie jak mi się wydaje , to zazdrazczam łupu !
    Swoją drogąmam taki pyndziel do blendowania z INGLUTA . Taki właśnie ciulaty -szorstki , że go omijam szerokim łukiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takimi dobrze sie zamiata klawiature ;) ... Tez nie lubie sie pedzlem dziabac :] ... te za to sa rozkoszne *.*

      Usuń
  23. Ładne, cieszą oko i do tego w przystępnej cenie;p a sposób zapakowania- rewelacja, brawa dla firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne i wyglądaja na takie mięciuuuutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. te małe puchacze są bardzo fajne! ciekawe jak na zywo

    OdpowiedzUsuń
  26. Petit Eye Blender to must have
    świetnie się prezentuje
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogłam się doczekać Twojego posta wczoraj i złożyłam zamówienie wcześniej :) Zamówiłam praktycznie te same pędzelki co Ty, oprócz tego do różu. Mam nadzieję,że będę tak samo zadowolona, bo w polskich realiach ceny tych pędzli są średnie, porównywalne do Inglota czy Maestro, a nie do Rossmannowych ;)
    Bardzo zainteresowała mnie też ta baza, czekam na pościka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcialam wstawic wczesniej ale niestety mi to nie wyszlo :) ... o bazie napisze jak tylko ja pouzywam...

      Usuń
  28. chce ten 142 no chce!!!!:D karto kredytowa wracaj!! tylko mnie to 11 euro za przesyłke troche przeraza....ehś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moge Ci zamowic... normalnie przesylka wyjdzie 5,50€ :)

      Usuń
  29. wyglądają sympatycznie :) mi by się przydały nowe pędzle, ale póki co mam trochę ważniejsze wydatki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiści bardzo ladnie zapakowali,dbalosc o klienta na 6+ ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądają porządnie, jednak dostałam pedzle Hakuro pod choinkę i nowych mi nie potrzeba, na razie... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten skośny świetny, szkoda że w pl ich niema :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysylaja do pl :) ale najlepiej zrobic grupowe zamowienie, zeby podzielic przesylke na kilka osob :)

      Usuń
  33. Od dawna mam chrapkę na ich pędzle!
    Ciekawe, jak się sprawdzi baza.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kuleczka jak 223 bardzo by mi się przydała. Mam już jedną z Hakuro (H78), a używam jej codziennie i czasami muszę ją czyścić w trakcie malowania, dlatego druga byłaby wskazana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja tez mialam tylko jedna kuleczke i czasami mi brakowalo drugiej :)

      Usuń
  35. Czaję się od jakiegoś czasu na te pędzle, ale koszty przesyłki mnie odstraszają. Już nawet nie chodzi o to, że to 11 euro, ale w końcu z Niemcami sąsiadujemy, a Zoeva liczy za przesyłkę do Polski tyle samo, co za przesyłkę do Finlandii i UK :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atqa oni korzystaja z UPS a ten niestety miedzynarodowo tyle samo kosztuje na Europe... bez wzgledu na odleglosc :) ... inaczej nawet by nie mogli wysylac, przesylka ubezpieczona na poczcie wyszla by wiecej... a zwykla nikt nie wysyla, bo niestety poczta polska to czarna dziura, ktora wszystko wciaga :/

      Usuń
    2. Sęk w tym, że ceny do różnych krajów są różne, bo do Włoch, Francji, Danii i Czech to 7,50, a już do Polski, Wielkiej Brytanii i Finlandii 11 :)

      Usuń
    3. ooo... a ja myslalam, ze oni wszedzie rowno... faktycznie troche bez sensu O.o

      Usuń
  36. podpisują się jak w Lushu :) żebyś wiedziała kogo ścigać, jak się pędzel rozpadnie :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  37. Ceny nawet przyzwoite i skoro jakościowo super to nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. o popatrz nawet nie wiedzialam ze zmieniaja jakos itd,oj trzeba bedzie cosik zakupic

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też właśnie się do nich przymierzam;) wyglądają ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znam tej marki, ale obila mi sie kiedys o 'oczy' ;P pedzle wygladaja profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygladaja cudownie:) I koszt faktycznie...az kusza:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądają bardzo przyjemnie:-)ale te co mam narazie(Hakuro i Real Techniques)zupełnie mi wystarczą:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie się prezentują:) Mnie w tym roku zakręciły Hakuhodo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o te sa cudneeee... ale drogie a ja w sumie mam juz tyle pedzli :P ... ale jakbym nie mialam i chciala sobie zlozyc zestaw, to popatrzylabym dokladniej na Hakuhodo :)

      Usuń
  44. prezentuja sie swietnie...do tego tak niska cena...zobaczymy jak beda Ci sie spisywac :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawe, ciekawe, wyglądają bardzo interesująco a ceny śmieszne... szkoda tylko, że dostępne wyłącznie online :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to akurat nie przeszkadza... tyle rzeczy kupilam online, ze juz sie przyzwyczailam ;)

      Usuń
  46. Dodałam do zakładek i potem przemyślę co bym mogła chcieć.

    Dobrze, że mają angielską wersję strony, to sporo ułatwia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pędzelki rzeczywiście są boskie, no i ta cena!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja dziś kliknęłam pędzel do rozcierania 227v, i już się nie mogę doczekać aż go dorwę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pędzle Zoeva są takie piękne <3 . bardzo mi się podoba sposób w jaki piszesz posty ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń