Seiten

sobota, 19 stycznia 2013

MAC Pro Conceal and Correct Palette (light)


Mniej wiecej tydzien temu pokazywalam paletke medium, zobaczyc ja mozna tutaj. Dokupilam do niej light, tak jak chcialam... bo prawde mowiac taki wybor kolorow jaki mam w obu jest dla mnie odpowiedni. Sama medium byla ciutke ciemna, light jest odrobine za jasna.


 Paletka sama w sobie niczym nie rozni sie od pierwszej, dlatego nie bede sie rozpisywac :)


Sklad dla Digg :) ... podjerzewam, ze obie maja taki sam, pomijajac barwniki.


 Tak oto sie preznetuje na skorze, jak dla mnie ok... choc pewnie typowe zoltki, 
lub osoby ktorym roz robi kuku nie beda zbyt zachwycone ;)



Obie paletki... prawde mowiac w medium jest wiecej zolci :) ... najlepiej byloby gdyby mozna sobie samej zlozyc taka paletke. Zrobic ja na magnes i wtedy nie byloby, ze jakis kolor nie pasuje i zawsze mozna by sobie wymieniac w zaleznosci od pory roku i odcienia naszej skory.



:)

53 komentarze:

  1. ta jasniejsza chyba o wiele lepiej by sie u mnie sprawdzila! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Light jest zdecydowanie dla mnie za różowa :( Szkoda, miałam na nią ochotę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sie wlasnie zdziwilam, ze az tyle w niej rozu :]

      Usuń
    2. O jej dla mnie też będzie za różowa :(

      Usuń
  3. A ja bym chciała obieeee... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ze mnie żółtek to ta jasna nie bardzo
    ale ciekawie się prezentuje, muszę zobaczyć tą drugą zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie zdecydowanie ciemniejsza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, Medium dla mnie za ciemna, a w Light za dużo różu :( chlip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta medium mozna sobie rozjasniac tymi najjasniejszymi odcieniami, bo one sie ladnie lacza :) ogladalas ja w sklepie ??

      Usuń
    2. nie oglądałaś, bo dawno w sklepie nie byłaś :P popaczam na lotnisku w środę :)

      Usuń
  7. Faktycznie paletka light jest ciut za różowa choć fajnie, ze ma bardzo jasne odcienie w sobie:)jednak nie dla mnie taka paletka, a szkoda bo fajna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego najlepiej jak sie ma obie... mozna sobie mieszac :) z tym, ze jest to niestety spory wydatek :]

      Usuń
  8. Akurat szukam dobrego korektora, Light byłaby idealna! :]

    OdpowiedzUsuń
  9. O,ta medium to coś dla mnie,fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o przygarnęłabym to cudo, zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysl Twoj zaiste dobry . Z tymi wkładami w paletke jak w Inglutowych kasetkach :)
    Ja nie lubię korektorów w takiej formie , więc mam z głowy czy pasuje ,czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w koncu cienie takie maja i roze... to dlaczego by nie korektory :)

      Usuń
  12. moze wyjdę na ingnorantkę ale.... do czego służą korektory o różowym odcieniu? co się nimi kamufluje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa osoby, ktorym wlasnie korektory o rozowym ocieniu pasuja... sa typowe zlotki albo takie co moga i te i te odcienie uzywac :)

      Usuń
  13. light byłaby dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak z jakością? Wczoraj nad nią dumalam, ale ostatecznie odstawilam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie coś w stylu studio skinfinish

      Usuń
    2. Urbis na mnie mieszancu sie trzyma swietnie, podoba mi sie przede wszytkim to jak stapiaja mi sie ze skora a i z innymi produktami ladnie wspolpracuja :)

      Usuń
  15. dziękuję za pamięć o składzie, Sroczko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie najfajniej by było, gdyby można było złożyć taką paletkę. Nie mniej te jasne kolorki idealne dla bladolicych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie mogliby cos takiego zrobic... skoro maja taka opcje przy cieniach i rozach :)

      Usuń
  17. Kochana Maus! Jako, ze jestes Pigułą jedyna mi znana do ktorej moge napisac zastanawiam sie czy moglabys mi cos polecic na to co mi sie stalo na wskutek uczulenia mascia na zapalenie spojowek. Bylabys Kochana gdybys mogla zerknac do mnie na bloga bo wstawilam tam zdjecie tej katastrofy (panda w wersji polskiej). Boje sie ze cokolwiek moze pogorszyc sprawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze faktycznie krzywde Ci to zrobilo... ale oczy i okolice oczu to tak delikatne i wrazliwe miejsca, ze nie ma na cos takiego uniwersalnego sposobu i ja niestety nie potrafie Ci pomoc. Tu mimo wszystko powinien sie tym zajac lekarz specjalista dermatolog albo alergolog... jedyne co nie zaszkodzi a przy alergiach jest dobre (dodatkowo) to wapno... ale na Twoim miejscu bym poszukala dobrego lekarza.

      Usuń
    2. Kochana, dziękuję za pomoc.
      Na szczęscie po lekach, zastrzykach i natłuszczaniu - zaczęło schodzić.

      Buziaki <3

      Usuń
    3. Duzo Ci nie moglam pomoc ale najwazniejsze, ze jest lepiej :*

      Usuń
  18. Medium była by dla mnie lepsza :)) Ale czekam na szerszą opinię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne są obie te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo te paletki mnie kuszą ale nie jestem pewna czy umiałabym ich używać i czy wykorzystałabym większość kolorów. Myślę czy kupić .....hm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory mozna mieszac a naklada sie jak kazdy inny korektor :)

      Usuń
  21. Mnie wystarcza korektor HR. Na szczęście rzadko miewam niespodzianki na twarzy, a jeśli już to podkład sobie z nimi radzi. Zaleta dojrzałego wieku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi on potrzeby na przebarwienia, z niespodziankami radza sobie tez inne korektory :)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak chcesz do siebie zrazic inne blogerki to dalej zostawiaj takie komentarze :/

      Usuń
  23. Nawet jasne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne, jasne, różowawe odcienie;) Idealne dla mojej karnacji:) Ja z kolei mam inny problem, bo ciężko mi znaleźć bardzo jasny, różowy korektor. Wszystkie są zbyt żółte i przez to wyglądam w nich na chorą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to ta light na pewno by Ci sie spodobala... bo ona jasna i rozowa :)

      Usuń
  25. Przydatna rzecz taka paletka-nie posiadam żadnych korektorow a po ostatnim spotkaniu z makijazystka wiem,że mogą się przydać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to bardzo praktyczna rzecz :) ... tym bardziej, ze przy nierowym kolorze takie paletki fajnie sie sprawdzaja :)

      Usuń
  26. Medium byłaby dla mnie idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Co tu dużo mówić... oj chciałabym, chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  28. no i kolejnas kusicielko jedna z paletka ta ! a kysz :D hehe a wlasnie musze kupic dobre korektory i od ponad tygodnia dumam co wybrac :) medium bylaby chyba idealna dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie pojde hehe... a te paletki sa naprawde fajne, MAC nie od dzis ma dobre korektory... wiec tu sie na szczescie tez nie nie zmienilo :P

      Usuń
  29. zapomniałam ich obejrzeć:)Ale chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń