Seiten

czwartek, 10 stycznia 2013

MAC Pro Conceal and Correct Palette (medium)

 Jak tylko zobaczylam zapowiedz tej paletki, to wiedzialam, ze bedzie moja... wtedy nie wiedzialam ktory kolor ale jak dla mnie te paletki to idealne rozwiazanie, mozna mieszac wg potrzeb i uznania.

  
MAC Pro Conceal and Correct Palette kosztuje 41,00€ i aktualnie mozna je znowu dostac na stronie MAC, tzn. glownie chodzi o paletke Light, bo ta zniknela z predkoscia swiatla. 



W standardowym opakowaniu z przezroczystym wieczkiem mamy 6g produktu i 6 roznych odcieni korektora. Paletki te sa limitowana edycja.


W zwiazku z tym, ze nie udalo mi sie na poczatku zalapac na light, wzielam na poczatek medium, z zamiarem polowania na ta jasna, co dzis zakonczylam sukcesem i moge powiedziec, ze jestem na jakis czas zaspokojona korektorowo ;)


Konsystencja jest bardzo kremowa, ja do nakladania uzywam macowy pedzelek 195, glownie z tego powodu, ze nie chce w korektorach grzebac palcami. Swietnie sie rozprowadza po skorze i ladnie sie z nia stapia... kryje swietnie i jest trwaly. Jak tak dalej bedzie, to bede mogla powiedziec, ze to korektorowy ideal. Do tego roznorodnosc odcieni daje mi duzo mozliwosci. Nawet jezeli jakis kolor jest za ciemny lub za jasny, to mozna sobie wymieszac i uzyskac taki jaki potrzebujemy.


 W pierwszej chwili mialam obawy czy jednak moze medium bedzie za ciemne, szczegolnie jakby mi sie nie udalo dostac paletki light ale jedyny kolor, ktorego nie moge uzywac to NW35, jest za ciemny i za pomaranczowy. Z tym, ze moze latem tez bede go mogla w jakims stopniu wykorzystac. Do tego bardzo fajnie mozna je rozjasnic tymi dwoma kolorami Mid.


To jest moj pierwszy korektor z MAC, nigdy nie mialam zadnego tej firmy i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Ta paletka moge pozakrywac wszystko. Na powyzszym zdjeciu sie troche pobawilam i prawde mowiac mam na twarzy tylko ta paletke. Nalozony korektor czesciowo wklepalam albo lekko roztarlam pedzlem RT setting brush.

Uwazam, ze byl to bardzo dobry zakup i czekam teraz na jasna paletke, 
jak przyjdzie to na pewno wam pokaze :)

86 komentarzy:

  1. wlasnie doslownie dostalam zawalu serca! ze cooooooooooooooo??????? ja jak zawsze o wszystkim ostatnia sie dowiaduje! szajze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szavcia,
      keine panik auf der titanic ;) ... korektory sa dostepne na stronie maca :) ... to juz drugi rzut, oni tak czasami robia, ze po tygodniu albo dwoch dorzucaja :)

      Usuń
  2. nawet nie wiedziałam,ze MAC ma taka paletke w ofercie.Super sprawa ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to limitowanka... wiec na razie ma ale nie na zawsze ;)

      Usuń
  3. ubolewam, że w moim województwie nie ma MACa :( chciałabym kupić kilka rzeczy. Może we wakacje uda mi się skoczyć do Krakowa lub Warszawy i poczynię małe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie ciesze, ze mam mozliwosc kupowania online :)

      Usuń
  4. o kurczę, zdałby się taki gadżet bardzo. tyle korektorowych możliwości w jednym miejscu pod ręką brzmi bardzo przekonująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest super :) nie tylko wybor kolorow ale i jakosc jest super :)

      Usuń
    2. a jak to składowo wygląda, Sroczko?

      Usuń
    3. Digg skladowo ?? Znaczy sie pod wzgledem zawartosci skladnikow w korektorze ? Jak tak... to nie mam pojecia :D

      Usuń
    4. o to mi chodzi właśnie, o składy korektorów ;)

      Usuń
    5. Opakowanie wyrzucilam nawet nie wiem czy sklad na nim byl... ale jak przyjdzie light to popatrze :)

      Usuń
    6. jutro wrzuce razem z paletka light :) ... bo jak najbardziej sklad jest na opakowaniu ale jakos mi to umknelo ;)

      Usuń
  5. Wydaje mi się, że te korektory wchodzą do stałej oferty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... byloby super :) bo moglabym sie z nim na dluzej zaprzyjaznic :)

      Usuń
    2. Wchodzą do stałej oferty :) Potwierdzone na 100% :)

      Usuń
  6. Tez sie zasadami na ta paletke, utwierdzilas mnie w przekonaniu ze słusznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie z nia bardzo polubilam... aczkolwiek jakby mnie kto pytal o zdanie, to troche inne bym te zestawienia kolorystyczne porobila ;) ale na szczescie mozna mieszac :)

      Usuń
  7. Mam jej zakup w planach ale dopiero jak sie odkuję po ostatnich zakupach które stawiłam na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie takie rozwiazanie bardzo podoba :)

      Usuń
    2. Byłam dziś wymacać paletkę. Jedynie mi pasują najjaśniejsze kolorki. Poczekam aż będzie dostępna :) i przystąpię ponownie już do konkretnego macania :D

      Usuń
    3. dla mnie idealne jest polaczenie obu... choc ogolnie bardziej pasuje mi medium jak light :)

      Usuń
  8. Ja posiadam MAC Studio Finish Concealer :)
    Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz pare razy myslalam nad korektorami maca ale jakos ciagle mi bylo nie po drodze ;)

      Usuń
  9. oj na light to ja bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa jaka bedzie, bo ogolnie malo zdjec jest w sieci...

      Usuń
  10. ooo fajnie wygladaja
    Sroczko dziekuje za paczuszke aleeee mnie obdarowalas,ryjek sie cieszy ihhiih dziekuje,jestem dluzniczka Twoja,pamietaj :)
    odnosnie korektora to pod choinka znalazlam YSL taki jak Twoj ooo i lepszy jest niz 2 ktora zawsze mialam

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na posta o jasnej
    bardzo jestem ciekawa, jaka będzie różnica w odcieniach
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie zdecydowanie za ciemne i za różowe odcienie. Pewnie bym wykorzystywała jeden kolor tylko. Ale sam pomysł paletki fajny, ciekawa jestem jasnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One w paletce wygladaja ciemniej, ja sie na poczatku tez obawialam :) ... jak cos bede mieszac z jasna paletka :)

      Usuń
  13. O tak, Mac to dobry wybór jeśli chodzi o korektory. Ale teraz oszczędzam na perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakies upatrzone ??

      Usuń
    2. tak, niestety limitka i już chyba niedostępna, Hermesa z serii Hermessence, od początku ceny były zabójcze, a teraz to już w ogóle

      Usuń
    3. poszukałam i to nie limitka, ale dostępne tylko na stronie Hermesa a oni nie wysyłają do PL, no ale dla chcącego nic trudnego, zbieram i kombinuję ;-)

      Usuń
    4. ooo... to tez sobie wypatrzylas :) ... udanego polowania :)

      Usuń
  14. Dzieki Tobie wlasnie tez zamowilam ta jasna.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje, wczoraj przyszla, to juz musialam wyprobowac:)
      Ostatnio moje wszystkie zakupy kosmetyczne sa inspirowane Twoim blogiem.
      Pozdr

      Usuń
    2. moja jasna tez przyszla :) ... i prawde mowiac jakbym chciala idealna, to musialabym ta jasna z srednia wymieszac :] ... bo ani jedna ani druga nie jest w 100% moja ale na szczescie moge obie mieszac :)

      Usuń
  15. Fajny zestaw,ostatnio rozglądałam się za taką kompletną paletką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys juz dumalam ale wtedy zadna firma nie miala takiej co by mnie zainteresowala :)

      Usuń
  16. Ja też lubię takie zestawy gdzie można sobie mieszać dowoli.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja szaleję za korektorem mac pro longwear, wpadłam po uszy i nie zamienię na nic innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jak sie w koncu znajdzie ten co nam sluzy :)

      Usuń
    2. no :) można powiedzieć że czuję taki level up makijażowy :D niestety to jedna z nielicznych rzeczy które pasują mi w 100%

      Usuń
  18. Marzy mi się kiedyś wizyta w salonie MAC,z chęcią bym co nieco zakupiła;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat sklepow stacjonarnych nie lubie... ale ja jestem dzicz sklepowa ;)

      Usuń
  19. Możesz sobie skreślić w notesiku, że mnie też zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci,że fajnie wygląda:) Ja mam z MAC prep+prime highlighter i leży, bo mi się waży, aczkolwiek chyba wrócę za jakiś czas do niego:) Tym tez się przyjrzę bo do twarzy czasem cosik potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie paletki, gdzie mogę sama zmieszać odpowiedni kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo nieee.. podoba mi się bardziej, niż myślałam.. choć dla mnie musiałaby by być jednak ta jaśniejsza.. tylko boję się, że mnie wysuszy :/ ale jak piszesz, że fajnie kremowe są, to może nie :)

    chyba zapoluję na nią na lotnisku.. żeby jej nie było.. żeby jej nie było :P ahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak... Ty sucharek :P ... mnie tam nie wysusza :)

      jasniejsza pokaze jutro albo pojutrze ale w sumie dobrze ze mam dwie... bo ta light sama w sobie jest dla mnie za jasna :]

      Usuń
  23. Ja dopiero 17 będę w Warszawie ale mam nadzieje, ze ja dostanę bo poluje oj poluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bedzie w stalej ofercie... a doniesiono mi, ze tak... to nie powinnas miec problemu :)

      Usuń
  24. wlasnie mysle ze przydalyby mi sie korektory inne niz mam..mam w posiadaniu 2 z MAP i jakos mimo pozytywnych recenzji ( przez nie sie tez na nie skusilam ) nie polubialam sie z nimi ,sa jakies ciezkie i wysuszaja,przynajmniej mnie...z Kryolan - dermacolor dwa kamuflaze tez mam (polecila kolezanka,bardzo chwalila) ,ale to tez nie to..chce cos lzejszego i dobrze kryjacego ,kremowe sa powiadasz- no wlasnie ,kremowe lepsze niz te zbite co mam ...mam z Maybelline ,Revlon i Olay kremowe...ale kurcze wciaz nie to..zbieraja sie w zmarszczkach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak... trafic na pasujacy korektor to tez nie jest takie proste :) ja mam szczescie, ze ogolnie nie musze pakowac ich pod oczy, bo tam tez by mi sie pewnie wszystkie zbieraly w zmarszczkach :]

      Usuń
    2. ja moze az tak zmarszczona pod oczyma nie jestem :D...ale z klientkami roznie,wiec chcialabym kosmetyk,ktory bedzie na tyle lekki i dobrze kryjacy,ze sie polubimy :) ;)

      Usuń
  25. bardzo ciekwie sie prezentuje a że właściwie pzydałby mi sie porządny korktor to myślę iż ta paletka zaspokoiła by mnie w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety potrzebowalam dwie, bo jestem jakos pomiedzy ;)

      Usuń
  26. Miałam kiedyś paletkę korektorów Sephory, wydaje mi się że podobna konsystencja, ale ja jednak rzadko stosuję korektor w makijażu. Dlatego paletkę ledwie musnęłam, także na Maca również się nie skuszę, bo mi się zwyczajnie nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie nie potrzebuje... to nie ma sensu wydawac pieniedzy, bo po co ma potem lezec :)

      Usuń
    2. Dokładnie, szkoda tylko, że sobie to uświadomiłam po zakupie. To był mój debiut z tego typu produktem i myślałam, że jakiś użytek z niego będzie.

      Usuń
  27. Jak natrafię na nią w sklepie to może się skuszę, bo wygląda obiecująco! Do tej pory też nie miałam korektorów z MACa, ale moja mam bardzo sobie chwali ich Prolongwear.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wejda do stalej oferty to nie ma problemu, nie trzeba polowac teraz ;)

      Usuń
  28. Oj taka paletka korektorow by mi się przydała:) bardzo pomocny kosmetyk w kamuflarzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) ja o wiele bardziej lubie korektory jak ciezkie podklady...

      Usuń
  29. Wygląda intrygująco i, jak widać, świetnie spisuje się w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne cienie, ale takie "letnie" nie pasowałyby mi teraz do zimowych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??? Jakie cienie ??? ... czasami dobrze jest przeczytac tekst a nie tylko popatrzec na obrazki :P

      Usuń
  31. Zapowiada się nieźle. Ja na szczęście nie mam zbyt dużych problemów z cerą, ale pewnie bym się na niego skusiła :))

    OdpowiedzUsuń
  32. No to już wiem na jaki kosmetyk będę teraz chorować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też wolę nabierać korektor pędzlem. Dla mnie jest to wygodniejsze rozwiązanie, ponieważ nie brudzę nim paznokci i nie wprowadzam mikroorganizmów do kosmetyku... Taka paletka daje praktycznie nieograniczone możliwości. Dzięki właściwym proporcjom można uzyskać odcień imitujący naszą tonację skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie denerwuje, bo przewaznie nie wiem jakom cudem zaraz mam w srodku kocie wlosy... a i korektor pod paznokciami tez jest irytujacy... dlatego pedzelkiem lepiej :)

      Usuń
  34. mi chyba az tak obszerna paletka korektorow nie byla by potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi owszem... bo moge teraz mieszac do woli :)

      Usuń
  35. Szkoda, że nie ma składu podanego. Ale gdzieś wynajdę ;)
    Bo niestety sporo korektorów to totalne zapychacze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest podany na opakowaniu... wstawie sklad razem z paletka light :)

      Usuń
  36. Bardzo chcę tą paletkę, rewelacyjne odcienie i z pewnością będzie mega wydajna :)

    OdpowiedzUsuń