Seiten

czwartek, 3 stycznia 2013

dlugo oczekiwana paczka z malymi zakupami z Missha ;)

 Paczka, ktora szla na piechote i na wstecznym :/ ... ale najwazniejsze, ze doszla i o dziwo, tym razem celne sierotki w FFM przepuscily bez zgrzytow. Co tylko potwierdzilo moje przypuszcznia, ze to czy paczka laduje u mnie w skrzynce, czy w celnym w Regensburgu zalezy od tego jaka ofiara losu nos w nia wsadzi. I jak nie ma pojecia albo ma zly dzien, to oznacza to dla mnie wycieczke i zaplacenie paru euro podatku, bo nigdy te zakupy nie przekroczyly u mnie jednorazowo 140€.


Juz jakis czas temu pisalam, ze poniewaz moj kochany bebik zbliza sie do konca, to zamowilam nowy. Mowa oczywiscie o Signature Wrinkle Filler BB Cream #23 ... a skoro bralam juz cos z Missha, to kliknelo mi sie pare innych rzeczy... tak przy okazji :P


Z tego co zauwazylam, to firma rozszerzyla serie Signature o kolejne produkty. I tak tez wpadl mi w lapki tusz Signature Technical-Up Mascara (Curl Up - Lash), ktory ma pogrubiac i podkrecac. I bardzo jestem tego ciekawa, bo jeszcze nie spotkalam takiego, coby robie te obie rzeczy na raz. Przewaznie albo pogrubia albo podkreca, czy temu to wyjdzie co obiecuje producent, to sie okaze :)


Skusilam sie tez na peeling do ust The Style Melting Sugar Lip Scrub. Nigdy takiego produktu nie mialam a ten wygladal kuszaco (sklad: 40% of natural sugar, conditioning complex (Olive oil, macadamia nut oil, argan oil, avocado oil, mango seed butter, and shea butter).


Na koniec dwa malenstwa. 
  • Pedzelek Professional Rounding Angle Foundation Brush, ktory do zludzenia przypomina pedzel z Shiseido, ktory u mnie kosztuje dosc sporo ca. 30€ a ten z Misshy jest o ponad polowe tanszy ca. 12€. Jakby nie bylo jest to pedzel do podkladu, ja jeszcze nie jestem do konca pewna do czego bede go uzywac... waham sie miedzy rozami albo rozswietlaczami w kremie a korektorem. 
  • Drugi pedzelek Nose Pore Clear Brush jest ciekawym wynalazkiem i nie moglam sobie darowac. Jak sama nazwa wskazuje, sluzy do oczyszczania porow na nosie :P 

87 komentarzy:

  1. pedzelek do czyszczenia porów w nosie? :D
    czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na recenzję :) Brzmi extra! Pozdrawiam, Blogging Novi.

      Usuń
    2. Powiem wam tylko, ze dziala :D kapilatny gadzet :D

      Usuń
    3. Serio???? :D pokazuj go predko z bliska:*

      Usuń
    4. Urbi mozna sobie wypedzlowac nos na wysoki polysk ;)

      Usuń
  2. własnie chcialam pisac,ze ten pedzelek to jak z Shiseido, daj znac jak sie sprawuje,bo na ten z Shiseido mam ochote a tu o ponad polowe tanszy ;]]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten shiseido tez chcialabym bardzo....wiec tego tez jestem ciekawa:)

      Usuń
  3. Fajne zakupy, nie próbowałam tych produktów :) Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  4. pędzelki najlepsiejsze! ten a'la Shiseido ma świetny kształt! a ten do porów.. hmmm.. no sama nie wiem co to :) napisz koniecznie jak to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pedzelki ukradlabym ! ;) czekam na recenzje o tym na pory ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pedzelki slodkie a do tego swietnie wykonane i niedrogie :)

      Usuń
  6. ten pędzelek do nochala mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pyndzelek do nosowych porów mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tuszu, będę wypatrywać makijażu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niecierpliwością czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zaciekawiła ta mascara - choć gniewam się na Misshę za piankę Creamy Green Tea Latte - wiem, wiem, że w recenzji ostrzegałaś, że wyłazi z niej szare mydło, ale chciałam być mądrzejsza od rady miejskiej...nie dość, że wylazło szare mydło, to jeszcze twarz piecze jak przypalana ogniem, brrr:(((
    ale ten bebik jest moim ulubionym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten bebik jest nieziemski ;) ... z tej serii sa jeszcze korektory, pudry w kamieniu i pare innych rzeczy :)

      Usuń
    2. Widziałam, że z Misshy sa jeszcze inne BB. Miałaś któryś inny?

      Usuń
    3. Mialam :) ... I pisalam o nich juz nie raz :)

      Usuń
  11. Pędzelek do oczyszczania porów na nosi. Ciekawe :D Koniecznie napisz, jak się będzie sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znajomy pędzelek:D ja go nawet lubię, choć jakoś dziwnie zdziera mi skórę z nosa, jeszcze nie wiem, czy będzie z tego miłość, niby strasznie milutki a taki mocny;) na ten drugi pędzel też mam ochotę i na tego bebika:D świetne zakupy zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jednak mocny... kurcze bede musiala dzis przetestowac :D

      Usuń
    2. uważaj na niego, bo ja za pierwszym razem zrobiłam sobie krzywdę, bo miziałam i miziałam, myślałam, że on nic nie robi, a zrobił aż za dużo;)

      Usuń
    3. przetestowalam i kocham :D ... boski jest... a na poczatku tez mi sie wydawalo, ze taki delikatny ale po Twoim ostrzezeniu delikatnie pedzlowalam ;)

      Usuń
    4. no i juz wiem co musze zamowic :D

      ze tez sroko cos zawsze wypaczysz :D

      Usuń
    5. hehe to się cieszę, że ostrzegłam w porę, jak się nie przesadzi z pędzlowaniem to jest super, ja mam ochotę się cała nim wypędzlować;D

      Usuń
  13. Sroczko mogłabyś polecić sprawdzonych sprzedawców produktów azjatyckich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys juz wymienilam wszystkich u ktorych kupuje :)

      Usuń
  14. Zdradzisz, u kogo kupowałaś te kosmetyki? Ja nie mogę się zdecydować na zaufanego sprzedawcę, który ma je w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuje u roznych sprzedawcow... tym razem wzielam od tego -> http://stores.ebay.de/iamloveshop

      Usuń
  15. Prześliczne opakowanie ma ten bebik :)
    Ciekawa jestem działania tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ten drugi pędzel : ) O takim jeszcze nie słyszałam :))

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzelki super! A kosmetyków tej firmy,jakem żyje nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaintrygował mnie ten pędzel do oczyszczania porów :D Czekam na jakiegoś zoom-a :)

    OdpowiedzUsuń
  19. od niedawna używam tej Misshy i uważam, że jest rewelacyjna :) to chyba najlepszy krem BB jaki stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez jest moj numer jeden... praktycznie od roku, jest po prostu najlepszy :)

      Usuń
  20. ten pedzelek do porów- taki cudak, że jestem bardzo ciekawa czy faktycznie sie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. hej:) Mały pędzelek wydaje się być małym cudakiem;p
    Świetny blog, naprawdę dobrze się czyta Twoje wpisy :)
    Pozdrawiam, Millie.

    Ps. Jestem oczywiście nowym obserwatorem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa jestem tego pędzelka do porów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa tego ostatniego narzędzia ;)
    Śliczne opakowania mają to kosmetyki :))
    Bardzo lubię peelingi do ust, sprawdzają się u mnie idealnie w okresie zimowym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie używałam tego bb. Pędzelki wyglądają bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzle mnie zaintrygowały!

    OdpowiedzUsuń
  26. Az zal rozpakowac, takie piekne te opakowania. pedzle wygladaja na swietne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie opakowanie samego produktu tez cieszy oko :D

      Usuń
  27. Pędzel do czyszczenie porów na nosie brzmi bardzo interesująco. Koniecznie napisz jak się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  28. mmmm Missha :) Możemy sobie podać łapki, bo ja Misshe też lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Missha jest fajna :D a ten bebik to juz w ogole jak dla mnie bajka :D

      Usuń
  29. Ten peeling do ust fajny ;) W sumie można by go samemu zrobić w domu, składniki mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Musisz kusić znowu tym BBikiem ... Ja odwyk od BBiszonów próbuję sobie zrobić :D
    Bo niestety na razie wszystkie to mi tylko zaszkodziły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci szkodza to nie ma co... moja skora je lubi... a ten to po prostu moj numer jeden :D

      Usuń
  31. Ja ostatnio miałam średnio przyjemną przygodę z celnymi, paczka dotarła do Frankfurtu, potem wysłali ją do Leipzig (ja mieszkam w Berlinie, więc WTF), a ja nawet nie dostałam najmniejszego znaku, że paczka sobie tam czeka na autoryzację czy odbiór. Poleżała 2 tygodnie bez mojej wiedzy, może nawet więcej i gdy w końcu zaniepokojona zadzwoniłam do DHL (wiem, że ta firma wysyłała DHLem), dowiedziałam się, że paczka została odesłana do nadawcy. Kocham urząd celny i jego logikę ;]
    Chyba następnym razem podam polski adres rodziców i pewnie bez problemu dostaną paczkę do rąk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to juz nie celny jest winny tylko DHL, to co od jakiegos czasu wyprawiaja to jest obled :/

      Usuń
    2. fakt DHL ostatnio wymiata...u mnie boja sie chyba do mnie przynosic paczki, to bez zadnej informacji znajduje je u tesciow(dobrze, ze oni mnie informuja od razu, ze cos przyszlo).
      Innym razem nie dowiezli,online napisali, ze nie bylo mnie w domu i zostawili informacje, ze mam odebrac sobie na poczcie. Takiej info nie mialam....ale na nastepny dzien przywiezli i tez zostawili u tesciow. No chyba zloze skarge.....pffff

      Usuń
  32. Ten pędzel do porów śmiesznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zakupy, też się zastanawiam nad tym bebikiem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moja pierwsza butelke wykonczylam... i w sumie od poczatku wiedzialam, ze zakupie kolejna :)

      Usuń
  34. ścierak do ust i pędzelki chętnie obejrzę z bliska :]

    OdpowiedzUsuń
  35. Pedzelek do porów - wow!

    OdpowiedzUsuń
  36. Daj znać, czy ten pędzelek poradzi sobie z oczyszczaniem porów na nosie:) Ja też mam z nimi problem i chciałabym się ich pozbyć. A taki pędzelek to kusząca propozycja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzylam dwa razy i musze przyznac, ze dawno moj nos nie wgladal tak dobrze :D

      Usuń
  37. mam ten tusz do rzes ..... dla mnie na poczatku byl super ale dosyc szybko zgestnial i sklejal mi rzesy ... moze mialam jakis feralny egzemplarz ..
    na ten pedzelek do porow mialam chetke jakis czas temu i teraz z niecierpliwoscia czekam na recenzje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... zobaczymy, moze faktycznie po prostu nie jest zbyt dobry... jak pouzywam to na pewno napisze :)

      Usuń
  38. fajne zakupy:) Scrub do ust może byc fajny, mam taki od Clarinsa i powiem Ci,że extra:)

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie BB creamy azjatyckie robia masakre na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze... niefajnie :( ale wiem, ze sie zdaza, bo juz w ciagu tych dwoch lat pare osob pisalo, ze im kompletnie nie sluza...

      Usuń
  40. pędzel do nosa! niezłe, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Od dawna choruję (przez Ciebie!!) na tego bebika z Misshy, ale mam pecha okropnego. Przez wizażowe rozbiórki nie udało mi się go dorwać (a że nadal jestem w plecy po aferze rozbiórkowej to pomimo zmian w wątku straciłam do tego serce i zapał). Na allegro nie ma, nawet próbki pojawiają się rzadko a jak są to i tak nie ten odcień. No a zamawiać samodzielnie z tak daleka to ja się boję:( Chyba nigdy się nie odważę:( Pozostaje mi wzdychanie do Twoich zakupów przed monitorem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Nie wierzę!Są na allegro!Lecę na zakupy!Dzięki Twojemu postowi przypomniałąm sobie o tym kremie i zaraz będę zamawiać próbki:) Jupi!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Naprawde nie trzeba sie bac zamawiania na ebay :) ... Azjaci to z natury bardzo uczciwy narod, choc wiadomo wyjatki sie zdarzaja ale ogolnie sa bezproblemowi i nawet jak paczka zaginie to wysylaja jeszcze raz :)

      Usuń
  42. Pędzelki sa ekstra!:)bardzo podobaja mi się te opakowania Misshy, bardzo stylowe:)a i ten scrub brzmi bardzo obiebujaco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta seria Misshy to ma juz w ogole dopieszczone opakowania :D

      Usuń
  43. najbardziej jestem ciekawa pędzelka do porów na nosie :) pierwszy raz o czymś takim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie tez... choc teraz juz wiem troche wiecej na jego temat :)

      Usuń
  44. pierwsze zdanie posta mnie az nieprzyzwoicie rozbawiło ;-). Oczywiscie ciesze sie razem z Toba z paczuszki i jestem bardzo ciekawa tego czyszczacego pedzelka :P

    OdpowiedzUsuń
  45. a mozesz cos wiecej napisac o tym skosnym do podkladow....ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie go nie uzywalam ale jak sie pomaca to jest identyczny jak ten z Shiseido, ktory mozna u nas kupic :]

      Usuń
  46. dzieki za odpowiedz:)
    musze shiseido pomacac w sklepie...tylko slyszalam na yt o nim, ze jest super tip.....i tak wlasnie widzialam, ze to co kupilas jest do niego podobne...a cena "LZEJSZA" :)

    OdpowiedzUsuń