Seiten

poniedziałek, 7 stycznia 2013

nowe pedzelki w sroczym zbiorze... Sigma Performance :)


 Pedzelki, ktore kliknely mi sie na amikowy BF. Gdyby nie to, ze byla darmowa wysylka to nie wiem czy bym sie skusila ale tak to zaszalalam. Ja wiem, na brak pedzli do slepi w sumie nie narzekam ale ja nie profesionalistka i nie potrafie calego makijazu wykonac macowa 217 i czasami brakowalo mi takich mini pedzeli a te idealnie pasuja.


Jest to zestaw Performance, w ktorego sklad wchodzi 8 roznych pedzli. Typowe czarne raczki... typowe sigmowe pyndzelki ;) ... zestaw kosztowal $61.00, czyli wyszlo mnie to ca. 45,00€ co daje ca 5,60€ za pendzel... co jest cena jak najbardziej do przyjecia :)


Jak w przypadku kazdej firmy sa pedzle lepsze i gorsze... ja mam w moim zestawie pare sigmowych pedzli i jestem z nich zadowolona. Nic sie z nimi nie dzieje, niektore duze maja tendencje do gubienia wlosia od czasu do czasu ale nie jest to katastrofa. 


Zestawienie pedzli bardzo mi sie podoba i sa to dokladnie takie maluchy jakich sie spodziewalam. 


Pedzli do linerow nigdy za duzo, ten jest jak najbardziej w porzadku.


Ten wpadl mi w oko, brakowalo mi wlasnie pedzelkow na linie wodna i dolna powieke.


Wg producenta ten ma sluzyc do wypelniania lini rzes, ciekawa jestem ale jest ok.


Nad tego typu krotkim jezyczkiem tez sie juz od jakiegos czasu zastanawialam :)


W przypadku tego troche sie zdziwilam, myslalam ze bedzie bardziej zbity a to taka miotelka... na powiece dobrze lezy, wiec zobaczymy co to z niego bedzie.


To jest chyba jeden z tych co mnie najmniej przekonal. Przydac sie przyda i mimo tego postrzepionego wygladu jest calkiem miekki ale mogliby troche popracowac nad jego wygladem, bo wyglada jakby go ktos niezbyt ostrymi nozyczkami przycinal :]


 Ten jest milusi... taka troche mini wersja pedzla E45, ktory mam i bardzo lubie.


Waski jezyczek na pewno sie przyda.


I jak zawsze gratis od Sigmy. Tym razem jest to mini pedzelek do linerow E05.

***

Ogolnie jestem zadowolona z zakupu. Zobaczymy czy tak pozostanie jak pedzle pouzywam i jak sie beda zachowywac po praniu, wiec calkiem mozliwe, ze jeszcze kiedys o nich napisze :)


61 komentarzy:

  1. Mam dwa pędzle od Sigmy i są całkiem fajne, ale na razie nie kusi mnie do powiększania kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelek do wypełniania linii rzęs mnie zainteresował. Ciekawe, czy to to daje zamierzony efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się właśnie zastanawiałam nad pędzelkiem do blendowania z Maestro lub Sigmy. (szkoda że nie mam dostępu do Zoevy) poczekam wiec na Twoją recenzję, jak sprawuje się Sigma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wlasnie mi przypomnialas, ze zoeva od stycznia wprowadzila nowe do swojej oferty... bede musiala im sie przyjrzec :)

      Usuń
  4. Ja zbieram właśnie kasę na swoje pierwsze pędzle z Sigmy. Mam nadzieję, że juz niedługo będą w moim posiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sigma ma lepsze i gorsze pedzle, ogolnie nie jest zla ale Hakuro tez ma fajne pedzle... najlepiej jak z kazdej firmy powybiera sie te perelki ;)

      Usuń
  5. ja rowniez lubie pedzle Sigmy, ale np ten do blendowania zupelnie mi nie pasuje- do podkladu natomiast jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie duzy do pudru i do korektora... jest swietny do kremowych cieni :)

      Usuń
  6. Powiem szczerze, ze jakos mega wrazenia na mnie nie robia. Mi sie podoba jeden z pojedynczych pedzli do cieni ale nie wiem czy mam ochote wydawac 80.00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie musi. Ja kupilam bo takie pedzelki na moje potrzeby wystarcza jako uzupelnienie tego co juz mam i cena jest niska... naprawde czasami nie rozumiem tego podejscia, ze wszystko musi mega powalac na cycki O.o

      Usuń
    2. Hmmm... ja do pędzli przywiązuję dużą uwagę i dla mnie są mega ważne.
      Sigma jest tak wychwalana że liczyłam na cos fajniejszego.
      A te według mnie wyglądają kiepsko.
      Ale tak to jest, że jak kupuje się cos tanio i w zestawie to nie ma co liczyć na fajerwerki. To jest tylko moja opinia na podstawie zdjęć.

      Usuń
    3. Nie podobaja Ci sie, nie kupuj... ja nie mam zamiaru nikogo przekonywac, pedzli mam wystarczajaco zeby moc sobie kupic komplet w ktorym mnie interesuja trzy z czego sie tez nie musze tlumaczyc :)
      Sigma jak kazda inna firma ma lepsze i gorsze pedzle. Ja oceniam jak pouzywam a nie po zdjeciach :)

      Usuń
    4. ostatnie zdanie zawiera to co najważniejsze :)

      Usuń
    5. Ale nie za bardzo rozumiem dlaczego tak ostro reagujesz? Cyt."W sumie nie musi.", "naprawde czasami nie rozumiem tego podejscia, ze wszystko musi mega powalac na cycki O.o", "Nie podobaja Ci sie, nie kupuj".

      Czytam Twoje posty i zostawiam komentarze. Jak coś mi się podoba to są pozytywne jak coś mi się nie podoba to też o tym piszę. Akurat na branży makeupowej się znam, więc komentuję. Chyba to się nazywa wolność słowa? Czy naprawdę chodzi Ci tylko o komentarze w których mają być tylko same pozytywne opinie? Według mnie zestaw tych pędzli jest kiepki, to jest moja opinia. Pozdrawiam :)
      ps.choć nie podoba mi się Twoja reakcja na moje komentarze będę nadal Cię czytać bo wydajesz się pozytywna osobą :)

      Usuń
    6. O tak... bardzo lubie jak ktos wylapuje z calej wypowiedzi, to co mu pasuje. Jaka to ostra reakcja ?? Przeciez nie musi Ci sie podobac i jak najbardziej masz prawo do wlasnego zdania. Ja dobrze rozumiem, ze dla Ciebie (w zwiazku z zawodem) te pedzle by sie nie sprawdzily. Nie mam problemu z tym, ze komus sie nie podoba... bo w sumie to ja mam byc zadowolona i jak juz pisalam... ja nie wydaje opini na postawie zdjecia ale jak mi sie cos nie podoba to tez nie kupuje... wolnosc wyboru.

      A swoja droga ma dwa pedzeki do oczu, chyba juz 7 rok... wygladaja tak sobie, tanie byly jak barszcz i swietnie sobie radza :D

      Usuń
    7. Dokładnie pędzle mają odpowiadać Tobie bo to Ty będziesz się nimi malować :)
      Ja tylko wraziłam swoją opinię :)
      Ps. Nie wszytskie moje pędzle to MAC.
      Też mam tańsze niektóre pędzle np.Hakuro, Maestro

      Usuń
  7. fajne ej :) kto by pomyślał :)

    ja zamknięta w MACowym świecie pędzlowym na inne jakoś uwagi większej nie zwracam :P ale te wydają się być przyzwoite.. niech Ci się dobrze nimi maluje kolejne cudne makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja,dawaj coś na oku w ich wykonaniu,najlepiej na fioletowo:)

      Usuń
    2. Martus... moje pedzle to zbieranina kilku firm :D

      Usuń
  8. Myślę nad większym zestawem od sigmy, ale chyba poczekam na jakąś akcję promocyjną :)
    Te pędzle do oczu wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem słowami mojej kumpeli"czy one nie wyglądają na sympatyczne",o ile pędzle mogą być sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności, fajne pędzelki :) Ja też muszę troszkę wzbogacić moje zapasy pędzelkowe, bo na razie są bardzo skromne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sigma pozostaje w obszarze moich permanentnych westchnień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i po raz kolejny zaszczepiłaś we mnie pożadliwość ;-P niedobra Sroka! :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chorowalam kiedys na sigme, ale koszt przesylki jest tak duzy jak pedzel, ktory chcialam....wiec mi przeszlo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego skorzystalam z okazji, jak przesylka byla darmowa :D

      Usuń
  14. Nie mam jeszcze żadnego pędzla z Sigmy, ale kuszą mnie trzy i ciągle się nad nimi zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pedzelkow nigdy dość:-)ja sobie chce też jakieś dokupić,jeszcze złamał mi się grzebyczek do brwi:-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam 2 pędzle Sigmy ( języczkowy do podkładu i do korektora ) i bardzo je lubię. Oj przydałaby się taki zestaw maluszków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem takim ignorantem w kwestii makijażu i tego rodzaju akcesoriów, że mam już oczy wielkości 5 zł polskich, że jest aż tyle różniastych pędzelków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak... to mozna dostac oczoplasu a potem slinotoku ;) ... tylko, ze przy takim wyborze czasami wcale nie latwo znalezc te odpowiednie dla siebie ;)

      Usuń
  18. Fajny zestaw pędzelków :) Tej firmy jeszcze nie używałam, wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Na tego posta czekałam ;))
    Wyglądają przyzwoicie, ciekawa jestem szczególnie ja się sprawdzi ten na linię wodną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie wlasnie najbardziej interesowaly E16, E17 i E21... choc E47 i E11 tez sa calkiem sympatyczne :)

      Usuń
  20. Sliczne Sigmusie:))) Kiedyś sprobuję:P

    OdpowiedzUsuń
  21. tylko po zazdrościć takiego profesjonalnego duetu pędzli :)) miłego malowania nimi życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre pędzle są bardzo ważne:) Niewątpliwie zrobisz z nich użytek;) Ja dotychczas dysponowałam dość okrojonym zestawem pędzli do oczu, ale ostatnio uległo to zmianie i teraz nie muszę kombinować jak podkreślić dolną powiekę. Mam do tego stosowny pędzel i robię swoje;)

    Fajnie, że Sigma do każdego zamówienia dorzuca jakiś gratis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie mam swoje ulubione, bez ktorych ani rusz... ale brakowalo mi czasami wlasnie takich malych... bo duzym sobie nie moglam poradzic... te nawet jak nie sa idealne, to na pewno sie przydadza :)

      Tez mi sie to podoba... miniaturki sa dobre na podroze :) ... i jakby nie bylo to mily gest :)

      Usuń
    2. Czasami po prostu potrzebujemy czegoś precyzyjnego, wtedy bez stosownych akcesoriów ani rusz:)

      Usuń
  23. Jakże ja lubię posty o pędzlach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedlugo sie pojawi o mojej pielegnacji pedzli ;)

      Usuń
  24. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... oddaj mi wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. pędzelki wyglądają świetnie! mi wystarcza zestaw podstawowy, ale jeśli kiedyś będę potrzebowała czegoś lepszego - to zaopatrzę się w sigme :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pamietac, ze Hakuro (dla mnie niestety niedostepne) tez ma siwetnej jakosci pedzle i tansze jak Sigma :)

      Usuń
  26. Ja w tym roku szykuję się na fioletowy zestaw z tubą. Wiesz który? Tak długo choruję na te pędzelki, że stwierdziłam dosyć. Nie będę kupować pierdół, tylko zaszaleję i kupię coś naprawdę fajnego. Mam nadzieję, że na jakości się nie zawiodę, bo tanie nie są.

    P.s. Widziałaś ten mój mini zestaw z Japonesque?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam :) ... i jak sobie radzi ?? Uzywalas juz :) ... ja takich kabuki bez raczek nie lubie, chyba mam za ciezka reke hehe...

      Sigma ma swietne te nowe pedzle ze sztucznego wlosia, z tymi zestawowymi roznie bywa ;)

      Usuń
  27. Ten na linię wodna i dwa do linerów bardzo fajne:)widać, że będą precyzyjne:)cały zestawik wygląda bardzo obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez ten na linie wodna ciekawi, tym bardziej ze u mnie nie tak latwo cos nalozyc, bo moja linia wodna jest dosc mokra ;)... ciekawa jestem czy mi ulatwi aplikacje :)

      Usuń
  28. Zakochałam się w designie tychże pędzelków - bardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie najbardziej podoba seria Sigma Synthetic Kabuki... to sa chyba najlepsze pedzle tej firmy... swietne jakosciowo i dopracowane :)

      Usuń
  29. Świetny zestaw! Bardzo urozmaicony:) Narobiłaś mi ochoty...

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiłaś mnie tymi pędzlami :) Ja muszę dokupić kilka, bo ostatnio jakoś mi brakuje pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja potrzebowalam wlasnie taki mini pedzelki, bo duzymi czasami mi sie nie tak machnie ;)

      Usuń