Seiten

piątek, 18 stycznia 2013

pandorkowo... muszelka :)


 Zeby nie bylo... dawno nie pokazywalam nic z Pandory. Jakis czas temu dzieki Kornelii :*  ... spelnilo sie jedno z moich marzen i stalam sie posiadaczka muszelki (790249), charmsa ktory po mnie chodzil juz od dawna. Jest to jednen z tych, gdzie zalaczalo mi sie "haben wollen" ale ciagle odkladalam na pozniej.


 Tak sie aktualnie prezentuje moja "elegancka" brasoletka, dosc dlugo to trwalo ale zblizam sie w jej przypadku do konca... wiele miejsca mi nie zostalo ale wyglada dokladnie tak jak chcialam.

 

 :)

52 komentarze:

  1. Uroczy charms, bardzo fajnie komponuje się z całością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza muszelka, rzeczywiście, a najbardziej podoba mi się to maleństwo w serduszka :)

    Na szczęście dla portfela Pandora mnie omija, bo choć podoba mi się bardzo, to wiem, że nie nosiłabym tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo... jak sie nie nosi, to szkoda wydawac na to pieniazki :) ktore mozna przeznaczyc na cos innego :D

      Usuń
  3. aa muszelka jest prześliczna, bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przeurocza :) Również zwróciłam na nią uwagę wcześniej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna ta Twoja pandorka, absolutnie genialna Ci wyszła;D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna muszelka! bransoletka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sroczko, a ja nie mam żadnej bransoletki :( I tak patrzę i patrzę na te Twoje pandorkowo i zaczynam się przekonywać powoli :) Muszę odwiedzić jakiś sklep w DE i pomacać/pooglądać zawieszki i rzemyki. Nie wiem z czym to się je. Biegnę pooglądać na sieci z czym to się je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slomka... bo pandore albo sie lubi albo nie :) mi sie podoba samodzielne skladanie z tych elementow, ktore cos dla mnie znacza albo mi sie podobaja... do tego samo wykonanie i wyglad mi sie podoba... jedyne co mi sie nie podoba to oczywiscie cena ;) ... szczegolnie srebrno-zlotych :]

      poogladac to najlepiej na zywo :)

      Usuń
  9. Wspaniała i do tego pasuje do każdego stroju bo jest elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze to być zadowolonym z efektu końcowego :) Muszelka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie... dosc dlugo kombinowalam i przez to tylko mi sie kolekcja rozrosla ;)

      Usuń
  11. Skoro o nim marzyłaś, to teraz będziesz jeszcze bardziej dumna ze swojej bransoletki :) Piękna! Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoją pandorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i każdy element ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka muszelka tylko cała w srebrnej wersji jest też na mojej liście:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna ta muszelka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszelka jest piękna, to złoto tak ją wzbogaca ;) Cała Pandorka aż dech zapiera. Ile pięknych chwil Ci się na niej zmieściło... Oj, mojej jeszcze daleko do takiego poziomu... :( Ale brnę powoli ;) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobaja mi sie te dwukolorowe charmsy,kilka mam na swojej liście:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta muszelka prezentuje się uroczo:) Podoba mi się estetyka bransoletek Pandory:) Zawsze wyglądają elegancko, kobieco, a zarazem nowocześnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. chociaż 100 razy bardziej wolę złotą bizuterię to bardzo mi się spodobała Twoja bransoletka - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wlasnie wole srebro... albo srebro ze zlotymi dodatkami :)

      Usuń
  20. Nieco bardziej niż koraliki podobają mi się ich opakowania - zwłaszcza szkatułka na biżuterię. Masz taką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tej szkatulki nie mam... u mnie ona byla w sumie nie do dostania...

      Usuń
  21. Jedna z fajniejszych (i na swój sposób już klasycznych ;)) zawieszek Pandory.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, wszyscy mają Pandorę... i przez to ja też zaczynam chcieć :P

    a ta zawieszka z muszelką jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci sie naprawde podoba to mozna sie jej przyjrzec blizej :)

      Usuń
  23. oo jaka muszelunia :)) ladniutka!

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczniuchna:)))Zazdroszcze chociaz mnie kusi dalszy cd chińskich znaków zodiaków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nie kusza... ja jestem smoczus i ten mi wystarczy :D

      Usuń
    2. a widziałaś węża i zająca?:) Miodzio hehe

      Usuń
  25. świetna ta muszelka :) im więcej pandrusiów, tym lepiej, bo można komponować ciekawe zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mnie spodobał się ten mały srebrny separator z kokardką. Nigdy go nie widziałam w salonie, można go gdzieś jeszcze kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego to ja nie wiem... ja go juz mam od jakiegos czasu :)

      Usuń
  27. muszelka nie zachwyca , jakby czegos tam brakowoalo? ale ja nie pandorkowa, wiec sie nie znam.
    pozdr

    OdpowiedzUsuń