Seiten

piątek, 25 stycznia 2013

z lekkim opoznieniem... wyniki noworocznego rozdania :)

Zaraz na wstepie przepraszam robaczki, ze tyle to trwalo ale wiadomo real ma przewage nad "zyciem sieciowym" i brakowalo mi czasu lub sily na podsumowanie rozdania. Po przy takiej ilosci glosow to naprawde nie jest takie hop... ale zeby nie przedluzac :)


 Trzy pielegnacyjne zestawy trafia do...



 ***



 ***


 Zwyciezczyniom serdecznie gratuluje :)

***

Futerkowa maszyna losujaca serdecznie pozdrawia i gratuluje zwyciezczyniom. Niestety nie mogla brac udzialu... jest niedysponowana. Wibli chodzi dzis z podbitym okiem, wyglada jak jednooki bandyta, Wikko chodzi za nim i przeprasza... ale wiadomo, kto sie lubi, ten sie czubi... przewaznie maly siedzi na duzym i go naparza wyjac przy tym jakby go ze skory obdzierali a takie imprezy przewaznie koncza sie podbitym okiem, tylko futro sie zmienia ;)


Dziekuje wszystkim za udzial, ilosc osob jak zwykle przekorczyla moje wyobrazenia. Dziewczyny macie czas do 01.02.2013 czas na przeslanie mi (na mail: cosrocewokowpadnie@freenet.de) adresu, na ktory mam wyslac wygrana. W przeciwnym razie wylosuje kolejna osobe.

55 komentarzy:

  1. ale kociak słodki :D



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, byłam blisko ;) Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo gratuluję :] się dziewczęta ucieszą :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!

    Matulu jakie cudne kociaki! One nie miały swojego bloga? :p

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! :-)
    Sroczko, przepraszam, że tak mało się udzielam, ale mnie też dopadło życie :-/
    obiecuję poprawę ;-) choć nie obiecuję, że owa szybko nastąpi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nic sie nie stalo... wiem jak to jest :* ... wpadaj jak bedziesz miala chwilke ale wiadomo to zaden obowiazek ;) ... trzymaj sie cieplutko :)

      Usuń
    2. uściskuję mocno! :-)

      Usuń
  6. no no, ale się dziewczyny ucieszą! gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a maszyna losująca przeurocza jak zawsze :)

      Usuń
    2. to zdjecie sprzed podbicia slepia ;) ... teraz futro sie nie nadaje do publikacji ;)

      Usuń
  7. ech, gratulacje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te futra są takie pocieszne ;) Gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Sroczko Kochana, dziękuję! Oczom nie wierzę! Moje pierwsze w życiu kosmetyki Balea przyjadą właśnie od Ciebie ♥
    Bardzo się ciesze, będę dziś mieć mega kolorowe i pachnące sny :)
    Gratuluję dziewczynom :*
    Dziękuję Ci pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje!
    Mówisz bójka w domu była? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one sie czesto piora... a potem myja... a potem znowu piora... a potem spia przytulone ;)

      Usuń
    2. ojoj prawdziwa miłość ;>

      Usuń
  11. Gratki dla zwyciężczyn:))) I całusy dla niedysponowanych:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn! I buziaki dla futrzakow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kotki są niemalże identyczne! gratuluję zwyciężczyniom. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre duszki już mi doniosły, że są wyniki. Ale miło :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)

    moje futra też się tłuką okrutnie, a później śpią wtulone w siebie albo myją się wzajemnie :) ach ta miłość :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje futrzaki ostatnio tylko się kloca, a dokładniej większy chłopak bije swoja mniejsza siostrę. Mam nadzieje ze wyrosnie z tego.

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet nie byłam blisko, ale co tam... zdjęcie futer mi wszystko wynagrodziło <3 gratulacje dla dziewczyn!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię kotów ale te są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sroczko, Ty mogłabyś pisać książki o tych Twoich futrach i ja bym to kupiła :D Śmieję się do rozpuku z każdego Twojego opisu ich zachowania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwycięzom :):):) Ale byłam blisko 3 zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje ;)

    na te śliczne futra napatrzeć się nie mogę
    pomiziaj obydwa ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!!:))
    Twoje futrzaki są przesłodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wlasnie sie posikalam w majty! Wooooooow! Strrrasznie sie ciesze! Juz wczoraj widzialam ten wpis ale nawet nie zajrzalam, bo wydawalo mi sie ze ostatnio nie bralam udzialu w zadnym rozdaniu! Dziekuje, dziekuje, dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz mi slina leci na te zele! Lecem do skrzynki. Baiiiii....

      Usuń
  24. gratuluję wszystkim:)
    uwielbiam Twoje koty;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje !
    Na pocieche wczoraj czekała na mnie Baleowa paczka :D

    OdpowiedzUsuń