Seiten

wtorek, 1 stycznia 2013

tik... tak, czyli nowe malenstwo ;)

 Post z gatunku latwych i przyjemnych, coby sie nie trzeba bylo zaraz na poczatku nowego roku wysilac. Obiecalam, ze jak przyjdzie to pokaze. Co prawda przyszedl juz dobrych pare dni temu ale z braku czasu obfocilam go wczoraj.
  

 Nosi sie bardzo przyjemnie. To jest moj pierwszy zegarek z silikonowym paskiem ale musze stwierdzic, ze calkiem przyjemny. Krateczkowa struktura nie pozwala zegarkowi sie obracac na nadgarstku, nie mam tez wrazenia, zeby mi sie skora "pocila" pod paskiem. Zegarek jest jak najbardziej w moim stylu. Dosc prosty, srebrny ale ma cos w sobie. Do tego cena byla bardzo sympatyczna w porownaniu do wyjsciowej. Podsumowujac jestem bardzo zadowolona :)


A tak sie prezentuje na rece :) ... tarcza jest spora ale nie za duza, jak dla mnie idealna wielkosc.


:)

54 komentarze:

  1. Prezentuje sie slicznie, ale nie wiedzialam ze to silikonowy pasek. Ja wolalabym jakis tradycyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi sie podoba taki... dlatego tez kupilam :P

      Usuń
    2. Mnie się paski wykonane z tym podobnych materiałów dobrze kojarzą :D kojarzą mi się z dzieciństwem, bo wtedy produkowano sandałki z pokrewnego tworzywa, o takim charakterystycznym zapachu :D

      Nawet gdyby nie istniał powyższy sentyment i mogłabym wybrać między paskiem klasycznym a tym, wybrałabym właśnie taki jak ten - taki młodzieńczy, za charakterkiem.

      Usuń
  2. Już kiedyś pisałam, że boski i że uwielbiam takie :D
    Póki co zadowalam się podobnym, tyle że plastikowym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piękny tyko ja wybrałabym inny kolor paseczka :)



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bylo innych kolorow... a mi sie wlasnie ten podoba :D

      Usuń
  4. pasek ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ! pięknie wyglada .
    Moj skojarzenie to lato :D chyba ten lazurowy paseczek tak mnie natchnął ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na swieta nowy zegarek sobie zazyczylam :D tylko ze moj to zwykly swatczowy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek prawie idealny. Świetna tarcza i pasek też bardzo mi się podoba. Jedyne co nie bardzo mi akurat odpowiada to te błyszczące literki G po obu stronach, ale ogólnie uniwersalny zakup. Niebieski kolor bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam lekkie obawy, bo ogolnie nie lubie blink blink ale tu o dziwo mi sie podoba :D

      Usuń
  8. Jak dla mnie jest przepiekny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny:) a silikonowe paski są wygodne i dobre w utrzymaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny. To ten który pokazywałaś na Instagramie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny:) I do tego paseczek w moim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny:) Ja też się ostatnio rozglądam za nowym zegarkiem..

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny :) Uwielbiam zegarki Guess`a :)
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zegarek i świetnie prezentuje się na ręku. Ani nie za duży ani nie za mały :)
    Zapraszam na ctpdg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor tego paska jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny i w moim stylu, pasowałby do wielu moich ubrań, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest świetny. Ja szukam czegoś podobnego, tylko z czarnym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny zegarek, mi się marzy z czarną połyskującą branzoletką :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wygląda na ręce, ten pasek dodaje mu lekkości i nieco sportowego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tarcza fajna :) Ale pasek mimo wszystko chyba wolałabym metalowy. Ale to prywatna fanaberia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja nie przepadam metalowych :D ... mam jeden, ktory lubie ale pozatym to przewaznie siegalam po skorzane :D

      Usuń
  21. ładny:) nie lubię świecidełek w zegarkach, ale tutaj wszystko tak ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja tez nie lubie jak jest za duzo... tu mi wszystko pasuje :D

      Usuń
  22. ja też niedawno w zegarek zainwestowałam :) jednak caałkiem inny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny,jeszcze dwa lata temu nosiłam Swatch-a tez z silikonowym paskiem i byłam bardzo zadowolona.W ogóle jestem zakochana w zegarach z tej firmy mogłabym zaadoptowac wszystkie modele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory nie mialam takiego paska ale bardo mi sie podoba :)

      Usuń
  24. Mnie omija moda na duże zegarki, jakoś mi ciężko z takim dużym czasomierzem na łapce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobaja mi się zegarki na takich paskach,ale białe-myślę tylko,że byłby kłopot z utrzymaniem go w czystości:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak sobie mysle, ze z bialym silikonowym mozna miec potem problemy, choc moze to zalezy od jakosci paska :)

      Usuń
  26. super wygląda! lubię takie z tych wiekszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez :D ... ale w koncu udalo mi sie dorwac srebrny :P

      Usuń
    2. cieszę się Twoim szczęściem :D

      Usuń
    3. ja sie ciesze jak na sroke przystalo ;D

      Usuń
  27. Nie jestem przekonana do silikonu, ale muszę przyznać, że ten zegarek świetnie prezentuje się na ręce. :)

    OdpowiedzUsuń