Seiten

sobota, 26 stycznia 2013

pandorkowo... smoczynski ;)


Charms, ktory mnie zauroczyl jak tylko go zobaczylam. Po czym oczywiscie okazalo sie, ze u mnie jest niedostepny. Pojawil sie tylko w pl... co znaczylo tyle, ze jest praktycznie poza moim zasiegiem. 

W chinskim horoskopie jestem smokiem... wiec pomyslalam sobie, ze idealnie by mi pasowal. I mam... mam mojego maluszka. Dzieki Pauli :* ... wielkie, naprawde wielkie dzieki kochana. Smoczynski jest cudny i swietnie sie prezentuje :)))


49 komentarzy:

  1. a juz sie mialam burzyc, ze czemu ja o nim nie wiedzialam... co to za zwyczaje z tymi pandorowymi limitkami na kraj nad Wislą?! :/ das ist nicht gut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywista smoczynski jest genialny! ja, co prawda jestem szczurzyca (chyba), ale takim milusinskim bym nie pogardzila :)

      Usuń
    2. Urbis to wlasciwie byla limitka na Azje, z okazji chinskiego nowego roku... widocznie im nie zeszla w calosci ale czemu akurat w pl wyladowala to nie wiem :)

      Usuń
  2. Jest boski, też go mam :)
    Ale w krakowskiej Pandorze kobieta mi powiedziała, że on w PL nie jest dostępny, więc go sprowadzałam z zagranicy. Ciekawa jestem, czy każda Pandora ma swoje zwyczaje? Następnym razem chyba się zapytam na pandorkowym fejsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamietam jakos wybiorczo dostali i to nie salony Pandory byly wymienione na liscie a sklepy jubilerskie, ktore maja Pandore w ofercie :) ... i jak najbardziej byly dostepne zarowno zloty jak i ten ale tez trzeba bylo poszukac... ta info, ze w ogole sie pojawia, znalazlam wlasnie na FP Padnory dlatego sie napalilam jak szczerbaty na suchary ;) ... Polecialam u mnie do salonu, pokazalam babce zdjecie a ona mi na to, ze tu tego ne bedzie i onaw zyciu takiego charmsa nie widziala O.o

      Usuń
    2. O widzisz, nie wpadłam na to, żeby pytać sklepy jubilerskie. To następnym razem jeszcze tam się zapytam na wszelki wypadek :)

      Usuń
  3. ufff cieszę się ,że cało i zdrowo dotarł, i w tak expressowym tempie:PMi się marzy zając hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały element! Sama bym go przygarnęła do mojej bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne Smoczysko! Niech Ci dobrze dynda :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) jeszcze mam dwa charmsy na ta bransoletke i chyba uznam dzielo za skonczone...

      Usuń
    2. Gratuluje wiec :) pora na kolejne :D

      Usuń
    3. Marti w sumie mam juz piec... na razie wystarczy ;)

      Usuń
  6. Śliczna bransoletka i element też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiste reklamy prosze sobie darowac, moj blog to nie slup ogloszeniowy :/

      Usuń
  8. Super kolekcja ,ja zastanawiam sie teraz nad kupnem rozowego serducha z ich walentynkowej kolekcji,tylko ta cena 55 funtow mnie przeraza..:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z walentynkowej dostalam ten dyndajacy z pierscionkiem :D ... Ceny ehhh... to jest jedyne co mi sie w Pandorze nie podoba ale ostatnio kupuje u mnie w sklepie online, gdzie zbieram punkty i potem kolejny mam troszke tanszy ;)

      Usuń
  9. ćććććmmmmmok ! nad smoczkiem . Dopełnia genialnie tę bransoletkę :D
    oooooo bojam się Sroczycy -smoczycy ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem smoczyco - skorpionica lepszego polaczenia juz nie moglo byc ;D

      Usuń
  10. Chyba i ja w końcu ulegnę Pandorkomanii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności, piękności. smok przypadł mi bardzo do gustu a zaznaczam, ze raczej pandorowa nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swirrusku bo on sliczny jest i wcale nie trzeba byc pandorkowym ;) ... taki smoczus np. na czarnej skorce tez by sie swietnie prezentowal :D

      Usuń
    2. !!! Eee no racje masz, chociaż ja bardziej zlotawa... Ale, ze smoczyskiem tez jestem... Trza sie zastanowić ;)

      Usuń
    3. Na czarnej skórce wygląda super - mam taką ze smokiem i sobie chwalę ;) I w sumie pandorkowa się zrobiłam dopiero wtedy, jak się okazało, że są takie świetne skórki, bo bransoletki to nie dla mnie. Ale skórki to co innego.

      Usuń
    4. Swirrusku,
      zlota wersja tez jest ale cene ma zdecydowanie mniej przyjemna jak ten ;)

      Usuń
  12. Też jestem Skorpionicą - co gorsze moi bliscy twierdzą, że modelową...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny smok, ja podobnie jak Ty jestem smoczycą he he :D piąteczka:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny.. Też lubię smoki.. Mam nawet pierścionek i wisior z takowym.. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie dopełnia całość, niesamowitą bransoletkę stworzyłaś!
    Miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się nie podoba przyznaje się szczerze ale ważne,że Tobie Sroczko wpadł w oko i go masz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby nie bylo... nie po to kupuje, zeby sie innym podobalo ;D

      Usuń
    2. Zgadzam się:-)wkońcu Pandora ma tyle elementów,że każdy znajdzie coś dla siebie-ja też:-)

      Usuń
    3. i to mi sie wlasnie w tym podoba :D

      Usuń