Seiten

niedziela, 27 stycznia 2013

niekosmetycznie... piatkowe latanie po sklepach ツ

 Czyli kolejny wypad do Norymbergii, ci co mnie sledza na insta, maja przewaznie relacje na biezaco ze sroczych aktywnosci pozablogowych, dlatego niektore zdjecia moga sie wydac znajome. Tym razem specjalnie w piatek, bylo spokojnie i luzno... idealnie do latania po sklepach. Jedyny minus byl taki, ze douglasowe sepy sie nudzily i pikowaly w moim kierunku jak tylko na sekunde zawisnelam przy jakiejs szafie, wiec dougiego dosc szybko opuscilam.


 Nie bylo zbyt zimno, wiec pojechalam bez czapulca, za to w wersji "dziewcze z kwiatem we wlosach" ... i w sumie przez to, ze mialam je z tylu glowy zapomnialo mi sie, ze chce jeszcze jakies takie w H&M zakupic. Ale nic...


 Gdzies w biegu wpadla mi w oko nowa LE Catrice, glownie przez te kolory ale nic dla mnie wiec pomknelam dalej. Ogolnie od jakiegos czasu te ich limitowanki mnie srednio pociagaja.


Podumalam chwile nad szafa Dior ale ogolnie nic ciekawego, te ich nowe kredko - cienie to jakas pomylka, szminki takie sobie, blyszczyk cacy ale taki juz byl i go mam. Cienie mile ale mi zbedne, jakbym sie uparla to u siebie tez znajde takie kolory. 


 Ogolnie chcialam pomacyc nowy tusz Guerlain ale oczywiscie jeszcze ni ma... za to dorwalam testery nowego podkladu Lancome, co to ostatnio o nim pisalam. I na pewno go kupie ale jeszcze nie teraz... moze na lato ale wstepne testy bardzo obiecujace, korektor faktycznie rozni sie od tego z kremu, konsystencje ma troche taka jak te z macowych paletek. Jedyne co mnie zdziwilo to to, ze jest ciemniejszy jak podklad... w sumie wszystkie wygladaly prawie identycznie :]

W lapki wpadlo mi za to co innego... no coz sroka jestem i Marti jest wszystkiemu winna :P ... ale nie dosc, ze wiosenny Chanel cieszy slepia, to jak pomyzialam to przepadlam ale o nim innym razem.



H&M to zuuoooo... tak, zgadzam sie z tym w 100%. Po tym jak tam wlazlam, bo gdzies mi sie kolatalo, ze cos chcialam ale nie doszlam co za to kupilam kolejny sweterek. Ja po prostu uwielbiam ich sweterki... i dziergane legginsy z kieszonkami... i zwykle legginsy.


 Spacerek tez byl a jakze :)


 I chwila wytchnienia w ulubionym Starbucks. W sumie w centrum sa trzy ale ten jest najwiekszy, wiec jest ogolnie spokojnie i do tego maja najlepsza kawe i nie wiem na czym ten fenomen polega, ze wszystkie punkty maja taka sama kawe a w kazdym inaczej smakuje. Najgorsza pilam w Warszawie na Nowym Swiecie... to byly pomyje :/


 Moj praktycznie staly zestaw, czyli kawa z wanilia i syropem karmelowym... 
i slimaczek z cynamonem.


 Tym razem ominelam Depot ale za to utknelam w Butlers. Tu macie czesc ich oferty serii Mrs Winterbottom, niestety nie bylo tego co chcialam.


Ceny maja dosc znosne :)


Zachorowalam za to na serie mebli... jest to Cabott Cove. Ja juz je widze w jadalni. Calkiem porzadna jakosc i te rozkoszne slady "zuzycia". Do tego jasne, proste... jak dla mnie idealne.


I tak juz sobie wymyslilam, ze te trzy z ponizszego zdjecia, 
pasuja jakby byly robione na miare :)


Oczywiscie chetnie wymienilabym tez stol i krzesla ale na to slubny nie pojdzie hehe... ta seria ma calkiem spory wybor nie tylko kuchenno-jadalniany ale takze ma w ofercie sypalnie i meble do korzytarza. Tak przy okazji wspomne, ze w sklepach leza katalogi z kuponem rabatowym waznym do konca marca... na wieksze zakupy ;)


Ogolnie urzeklo mnie jeszcze pare rzeczy... i ogolnie maja coraz fajniejsze meble. Az zalowalam przez chwile, ze nie mieli takiego wyboru 2 lata temu.

***

Przede mna teraz 7 dni pracy. Ciesze sie jak dzika swina na ostrym zakrecie pfff... bo ogolnie jest szaro, zimno, doopiato i nic mi sie nie chce, wiec nawet dobrze naladowane baterie nie wystarczaja na dlugo.

Milego i spokojnego tygodnia zycze.

:*

82 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawde jak widze takie komentarze, to dostaje wysypki :/ ... nie masz nic do naspisana to nie pisz i nie zapraszaj mnie do siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, dziewczyna ma 13 lat. Mnie jakoś nie to nie wkurza jak dzieci tak piszą. Co innego dorosły ;)

      A co do Starbucks, to jestem jedną z tych, którym ichnia kawa nie smakuje zupełnie. Zawsze zamawiam zielone TAZO bo już nawet sojowa latte mi nie smakuje ale fakt, że niektóre ciacha mają dobre :)

      Usuń
    2. Nie sprawdzam ile kto ma lat, jest wystarczajaco słitaśnych blogaskow gdzie moga sobie urzedowac... poza tym jak sie nie ma nic w temacie to lepiej sobie darowac i im szybciej sie to pojmie tym lepiej ;D

      Ja tam zagladam raz na miesiac... W niektorych kawa jest ok, w innych dno i babelki ;))) ale ze mnie tez zaden smakosz ;)

      Usuń
  3. trzymam kciuki! 7 dni cięgiem to nie jest łatwe zadanie, o nie. pozdrawiam Cię serdecznie i niech ten tydzień będzie udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko 4 dni... jakos mi sie wyjatkowo ciagnie O.o

      Usuń
  4. Ooo tak,znam to,H&M to jest moja mekka:)) meble świetne,jadalnia będzie super;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sweterki mnie najbardziej ciekawią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oby szybko mijał dzień w pracy i nastał kolejny weekend ;) z taką nadzieją zawsze kończę niedzielę ;)
    w Norymbergii też kiedyś byłam, podobało mi się ale po sklepach nie poszalałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weekend tez niestety pracujacy ;) Norymberga to moje ulubione zakupowe miasto :)

      Usuń
  7. och ach piekne te Twoje relacje z terenu :]
    Pokazuj tego chanela i opowiadaj o podkladzie lancome! ja chce zobaczyc jak on kryje!!!
    w USA o nim ani widu ani slychu jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chcę zobaczyć jak on kryje! Strasznie się na niego nastawiłam, tylko martwi mnie ten ciemniejszy korektor:)

      Usuń
    2. Urbi,
      Tu na razie wiecej slychu jak widu ;) ... najchetniej to chcialabym probke ale watpie czy uda mi sie taka dorwac :/ ... na spokojne testy to bede musiala poczekac az sie w müller pojawi, tam mi nikt tylka nie zawraca moge sobie ogladac do woli ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam ogladac i czytac o tych Twoich wypadach :) ciekawam tego podkladu Lancome, wiec pisz szybciutko co i jak :)
    A za rozswietlacz dziekowac nie musisz :P hyhyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti ja juz wiem... spotkamy sie, wezmiemy rozswietlacze, bedziemy siedziec i sie jopic... choc moj jest i tak ladniejszy ;)))))

      Podklad mi sie bardzo podoba ale wiadomo ja mieszaniec a do tego z ich podkladami sie lubie, wiec mnie zainteresowal ale co moge napisac po sklepowym macanku... do tego to bylo w dougim sep juz lecial w moja strone, wiec sie zmylam ;))

      Usuń
    2. To jest mysl! :D zobaczymy czyj ladniejszy.. Ale na bank moj.. Twoj juz pewnie przez Koty wylizany :P hyhy

      Nie lubimy drogeryjnych sepow :/ musze obmacac ten podklad jak wroce do irl :)

      Usuń
  9. Fajne meble! :) Wpadło mi w oko kilka drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ostatnio ciagle cos wpada... cos straszniego ;D

      Usuń
  10. Uwielbiam Sroczkowe wypady :P
    Coś tam schanellowała hę ? ;)

    Te mebelki cudne . Nijak do mojego obecnego designe ,ale może kiedyś . Marzy mi się domek w skandynawskim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A :D
      Marti chyba sypnęła zawartoć :D
      Poka !

      Usuń
    2. Pokaze... jakbym mogla nie pokazac ;) ale to za chwile ;D

      Usuń
  11. o sproket, do tej pory po lekturze Twoich postów "chorowałam" na kosmetyki, teraz nie wypędzę spod slepi obrazu tych mebli, byłyby jak znalazł do mojego wiejskiego domu...a ten kredens jest po prostu zaje..fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie na poczatku chcialam ten trzy czesciowy ale w sumie lepiej bedzie mi pasowac dwojka... ogolnie sa cudne i najchetniej kupilabym teraz natychmiast ;D

      Usuń
  12. Kusicie kobiety tą nową kolekcją chanel :P

    OdpowiedzUsuń
  13. dziergane leginsy z HM brzmią ciekawie, muszę obczaić co oni tam mają, bo na leginsy nigdy nie zerkałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak je zobaczylam to od razu mnie zauroczyly :D

      Usuń
  14. tak tak H&M to zło :D a tak swoją drogą to zauważyłam że w kwestii sweterkowej to mam identyko niektóre ubrania :D tylko te nóżki jakby mniej zgrabne :|

    OdpowiedzUsuń
  15. JAk ja lubię te Twoje posty z wycieczek.
    Pokaż szybko Chanelka ;]
    a kawa ze Starbucks. to dłuuga historia,wszystko zależy od ciśnienia jakie mają ustawione w maszynie,od wody i innych dupereli.Siostra jest dyrektorem w Starbucks to mi trochę poopowiadała ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaze... jak bede miala chwile czasu na porobiebie wystarczajaco kuszacych fotek ;)))

      Usuń
  16. Na całe szczęście bardziej podoba mi sie mój Lauderowy rozswietlacz z nowej kolekcji niż ten Cudak z Chanel :p uwielbiam wypady Twoje i kurczy mam nadzieje wielka, ze jednak w 2013 to nasze spotkanie sie odbędzie :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też ostatnio zauważyłam, że limitki Catrice i Essence są coraz słabsze. Wiem, że te firmy celują w nastolatki, ale mogliby czasami wypuścić coś bardziej stonowanego...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. EDIT: Lubię H&M, ale sklepowych sępów nie lubię jak ty. Ładne miasto... trzeba będzie sobie kiedyś wycieczkę na zachód zrobić :) Te meble i dodatki wyglądają świetnie, ale po cichu liczę na przeprowadzkę po wakacjach, więc nic nie kupuję nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a po przeprowadzce mozesz urzadzac nowe gniazdko :)))

      Usuń
  20. Piękne meble! Nie dziwię się, ze wpadły Ci w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadly i utknely :)) ... jak tak dalej pojdzie to beda mi sie snily hehe...

      Usuń
  21. Kurczę, jestem ciekawa Twojej opinii o kolekcji Chanel ;) Macałam cienie i strasznie mnie kuszą, nigdy nie miałam czwórek, bo dużo osób mówiło, że twarde.. a te się wydają takie w sam raz.. Rozświetlacz piękny ale źle mi w rozświetlaczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie cienie Chanel, nie przeszkadza mi to, ze sa wypiekane i moze troszke bardziej twarde jak zwykle cienie ale jak sie je oswoi, to sa bardzo przyjemne i swietnie wygladaja na oku :)

      Usuń
  22. zazdroszczę wypadu:) Ja cięzko harować hehe, a mi sie te kredko-cienie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od poniedzialku ciezko harowac ;)))

      Usuń
    2. a ja leniuchować jeden dzien:))

      Usuń
    3. ja ciagle harowac i cierpiec bo @ przylazla ;)

      Usuń
  23. To to, co podają w Starucksie to jest kawa? ;)
    Rozświetlacz Chanel jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatgo tez go kupilam, mimo poczatkowego zapierania sie zadnimi... ale jak pomacalam, to przepadlam :D :D

      Usuń
  24. No fakt, nudna ta limitka z Catrice:))

    OdpowiedzUsuń
  25. ten roz po prawej z Catrice to zjadlabym :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie podobają mi się takie "stare" meble :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja lubię Twoje, Wasze, wypady na miasto czy na spacer, czy na zakupy...
    Lancome kusząco zapowiada się, a jeśli powiadasz Marti, to już wiem o co chodzi z tym Chanelem, to ten boski roz... No to czekam na Twoją prezentację :)
    Meble rzeczywiście bardzo, bardzo fajne, mam słabość do takiego stylu " znoszonego " mają nadzwyczajny urok, ślicznie zrobione, każdy szczegół przemyślany, nawet uchwyty są niczym " z babcinego kredensu " ach, cudne!
    Kuchenne słoiczki oraz inne gadżety wyglądają mega, ja do takich sklepów chodzić nie mogę, mąż już mówi że mamy nie kuchnię, ale muzeum :)
    Miłego tygodnia Sroczko i udanej pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubie tego typu meble i dodatki, na moje nieszczescie albo mojego meza hehe... wiele znajduje w internecie a tu tak szybko sie kupuje... jeden klik i jest moje ;D

      Usuń
  28. no i kolejnej recenzji wyczekiwac musze zakupu Chanel a korci mnie i nie pozostawia w spokoju podklad Lancome :D
    fajowe te Twoje wypady ...meble faktycznie maja swoj niepowtarzalny styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno warto pomacac ten podklad... mi sie podoba :D

      Usuń
  29. tez mam te rozyczki z H&M, ale ja wybralam 2 kolory w zestawie, mam bez i brudny roz, to noszenia w zestawie lub osobno.

    Fajne sa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dwa rozne zestawy ale pewnie przy okazji jeszcze jakies dokupie :)

      Usuń
  30. Twoja posty o zakupach są świetnie. Uwielbiam je :)
    A właśnie takie meble bardzo mi się podobają. Ponadczasowy styl. Teraz to wszystką chcą robić na wysoki połysk... bleeee.
    Lilitka z Catrice- no faktycznie nic specjalnego. Czekam na następną, bo kiedyś były bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a oni maja wlasnie takie meble, ktore wygladaja jakby juz spror przeszly... bo nie tylko ta seria jest swietna... inne tez mi w oko wpadly :P

      Usuń
  31. Też ostatnio najwięcej kupuję w H&M choć potem w myślach się za to karcę. Ich ciuchy niestety nie są najlepszej jakości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele nie jest ale jezeli chodzi o te co mam, to ogolnie jestem zadowolona z jakosci, tym bardziej, ze nie sa drogie :)

      Usuń
  32. Ehh Marti kusicielka jedna i Ciebie skusiła Chanelkiem:):D fajny wypad:)a kawa i ciacho mniam:)))miłego tygodnia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanelek w sumie tez sam z siebie odpracowal cala robote, bo jest naprawde sliczny ;)

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię tego typu posty u Ciebie Sroczko:-)a mebelki fajnego:-)ciuchy w h&m nieraz wpadną mi w oko,ale cena do jakości czasami odstrasza:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektore sa kiepskiej jakosci ale te co kupilam, bo w porzadku sa i ja jestem zadowolona, choc nie wiem czy w pl bym ta cene zaplacila :)

      Usuń
    2. Wogole wydaje mi się,że w zagranicznych h&m są lepsze ciuchy-tak przynajmniej uważam a u nad jakoś tak średnio fajnie i uważam,że za drogo;-(

      Usuń
    3. to juz pare razy slyszalam, ze jest roznica miedzy h&m w roznych panstwach

      Usuń
  35. Jakie dziergane legginsy? Bo ja uwielbiam i leginsy i H&M, a leginsy z H&M to już najbardziej na świecie, mam chyba z 7 par. W ogóle mam wrażenie, że czasem towar z DE różni się od tego w PL. Szavka pokazywała taki fajny sweterek oversize różowy z ciemniejsza plama na środku, a w PL go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie jak tak czytam o tej zlej jakosc w h&m to nie chce mi sie wierzyc, ze to ten sam sklep... wiadomo maja swoje slabsze i lepsze rzeczy ale ogolnie jak na te ceny to nie sa to zle ciuchy... pewnie, ze zupelnie inaczej wyglada to dla mnie w € a inaczej w zlotych... ale i tak ja jestem zadowolona z ich jakosci i wiszystkie rzeczy, ktore kupilam mi dobrze sluza :)

      dziergane leggisny to te szare na zdjeciu ;D ... ja te tak nawalam, bo wygladaja jak zrobione z lekkiego sweterka ;)

      Usuń
  36. jeju, właśnie byłam ciekawa czy to to! dzięki :) obym znalazła je w polskim H&M.
    Co do jakości - moim zdaniem wystarczy naprawdę tylko trochę się znać na tym, żeby ocenić naocznie i namacalnie (ja nie mogę inaczej, miętolę wszystkie ciuchy zanim kupię). W samym H&M są różne działy i - teraz nie pamiętam dokładnie który - jeden dział ma świetnej jakości tshirty gładkie/w paski/kropki i inne bluzki na ramiączkach czy z długim rękawem. Z kolei inny ma bluzki w te same wzory, ale materiał jest cieniutki, szybko się kulkuje, rozciąga etc. Więc ja tego pilnuję i sprawdzam składy - zbyt dużej domieszce akrylu mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubie te z serii L.O.G.G. ... nie sa moze zabojczo trwale ale na ta cene co jaka sa jak najbardziej ok :)

      Usuń
  37. Uwielbiam posty z twoich wypadów na shoping + te fotki które przenoszą mnie w zakątki w których byłaś,super forma postów ps. fajne te legginsy wymiatają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda moje wypady sa dosc monotematycznie jezeli chodzi o miasta ale staram sie zawsze co innego pokazac :D ... tez lubie takie posty u innych :)

      Usuń
  38. Zdecydowanie miło się ogląda zdjęcia,urzekła mnie Twoja fryzura:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i najwazniejsze jest calkiem prosta do zrobienia ;)

      Usuń