Seiten

środa, 23 stycznia 2013

Lancome Crème Radiance... krem do mycia twarzy :)

 Wlasciwie moglabym ten post zatytuowac "kazda potwora znajdzie swojego amatora". Bo jest to kolejny dowod na to, ze kazdej z nas moze co innego sluzyc i nie ma kosmetykow dla wszystkich... im szybciej sie to pojmie i zaakceptuje, tym latwiejsze bedzie nasze zycie. Po raz kolejny powtorze, ze to co nam osobiscie nie sluzy, nie musi byc zly produktem... pomijajac typowe buble, ktore nikomu nie sluza.


 Crème Radiance dostalam od xbebe, bo jej wlasnie kompletnie nie podszedl. Ja za to bardzo go sobie chwale i uzywam rano do mycia zaspanej paszczy. Swietnie oczyszcza skore, mozna by powiedziec, ze ta az kwiczy ale nie mam nieprzyjemnego sciagania ani innych tego typu atrakcji. Ten krem do mycia z zalozenia jest do skory mieszanej, ja taka posiadam... wiec tu wszystko pasuje. Aczkolwiek nie wyobrazam sobie tym produktem zrobic demakijaz oka, dlatego tez uzywam go rano. W sumie kazda firma wysokopolkowa ma cos takiego w ofercie, one wszystkie podobnie pachna i maja identyczna konsystencje. Identyczne jest tez to, ze w momencie dostania sie do oka... piecze tak cholernie, ze ma sie ochote wczepic w sufit. Ogolnie lubie go... robi to co ma robic, zawiera przeciwutleniacze, pozostawia skore czysta i nie robi mu kuku... czy kupie w przyszlosci to nie wiem, poniewaz jest wiele innych produktow, ktore rownie dobrze myja a sa tansze :)


W opakowaniu mamy 125 ml. Produkt ma dosc gesta konsystencje ale przyjemnie sie pieni i latwo rozprowadza po twarzy. Wystarczy, ze bedziemy miec wilgotne dlonie.


Sklad (amerykanskiej wersji): Glycerin, Water, Myristic Acid, Stearic Acid, Potassium Hydroxide, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate Se, Lauric Acid, Coco-Glucoside, Glycol Distearate, Fragrance, P-Anisic Acid, Tocopherol, Peg-14m, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Disodium Edta, Rosa Gallica Extract, Butylphenyl Methylpropional, Cryptomeria Japonica Bud Extract.

Europejska jak zwykle odrobine sie rozni, ale tym razem niewiele. 

 ***

Wyniki noworocznego rozdania podam w piatek, poczytalam wszystko, wiele sie mozna z takich komentarzy dowiedziec... ale zrobienie listy itd. zabiera troche czasu a ja go chwilowo nie mam za duzo, wiec prosze o uzbrojenie sie w cierpliwosc :)

Buziam :*

34 komentarze:

  1. ja nie mogę się przekonać do produktów Lancome i to chyba się nigdy nie zmieni
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... ja pielegnacje lubie :) ... moja skora tez lubi ;)

      Usuń
  2. Miałam coś podobnego z Chanel, szału nie robił i lubił podrażnic :) z Lancome uwielbiam micel do twarzy i olejek do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wymagam od produktow do mycia buzi szalu ;) maja myc i kuku nie robic :D ... Micela tez lubie i dwufazowke :D

      Usuń
  3. Nie słyszałam o nim ; ) Ale opis brzmi ciekawie : ) A jaka cena?? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, bo jaj napisala ten dostalam... pozatym nie wiem, czy urzadza Cie cena w de :]

      Usuń
  4. Miałam podobny z Estee Lauder i bardzo go lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pisalam... wydaje mi sie, ze chyba kazda wysokopolkowa firma ma cos takiego, bo juz pare testowalam :)

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam kremu do mycia twarzy, może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam krem do mycia twarzy z netrogeny(rozowy grejfrut) i tez sobie chwale, tylko do konsystencji trzeba przywyknac, typowy krem:D

      Usuń
    2. no takie to bardzo geste i troche ciagnace ale pieni sie dobrze i ogolnie calkiem przyjemna forma :D

      Usuń
  6. Wygląda na przyjemny, ale raczej nie dla mojej skóry, bo ja mam sucha skórę:) ale niech się dobrze używa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. skład nawet nawet. wierzę, że to przyjemniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz za off topa ale mam pyt. Które z pędzelków Zoevy polecasz? Masz może cienie z Zoevy, jeśli tak to co o nich myślisz? Mam zamiar zrobić zakupy dlatego pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieni nie uzywalam wiec nie powiem a pedzelki to z nowych mam trzy bo takie potrzebowalam... innych tez nie macalam, wiec trudno zebym konkretne polecala ale prawde mowiac wygladaja tak dobrze, ze gdybym nie miala takiej ilosci do dokupilabym wszystkie co bym potrzebowala :)

      Usuń
    2. Ok, Rozumiem ;)

      Usuń
  9. Mi się jakoś tyle nazbieralo produktów do mycia twarzy,że muszę je wykończyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego kremu, ale taka formuła kosmetyku do mycia/oczyszczania bardzo do mnie przemawia. Ciekawe, czy jest jakiś tańszy odpowiednik;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie wiem... pewnie tak ale ja ogolnie wole lzejsze produkty :)

      Usuń
  11. Każda skóra ma inne preferencje, dlatego nie należy od razu przekreślać kosmetyku, bo komuś innemu nie przypadł do gustu... To kwestia mocno indywidualna. Nawet mieszane cery różnią się między sobą. Czasami lepsze okazują się kosmetyki przeznaczone dla cery suchej. Trzeba po prostu poznać preferencje skóry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otoz to :D ... niestety nie wszyscy to pojmuja, dlatego staram sie co jakis czas przypomniec ;)

      Usuń
  12. Tym razem mnie nie skusisz, bo nie uzywam takich zmywakow :) ha! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasteony w kolejce jest micelarny zel z LRP, ktorego nie trzeba zmywac woda :P

      Usuń
  13. Wstęp iście mistrzowski :D
    Każda recenzja powinna miec taką klauzulę ;)
    Niby to tak oczywista sprawa ,a jednak wciąz mnie zaskakują reakcje pod niektórymi recenzjami ;)
    super ,ze produkt sie spisuje i robi ,co trzeba :)

    Ja od pewnego czasu mam zalecenie drmatologa na cethapil bądź phisiogel , więc wszelkie inne myjaki i tak mijam ,bo muszę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami ja prawde mowiac nie wiem ile to mozna powtarzac a ciagle sie znajdzie ktos "zdziwiony"... to tak samo jak z tuszami do rzesy co tylka nie urywaja ;)

      Usuń
  14. Też nie poczułam się skuszona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moze bym byla ale osobiscie mam innych faworytow :)

      Usuń
  15. Nas przesuszal, napinal zbyt mocno skore (mama ma mieszana skore) i u niej tez to samo,a wcale tani nie jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie widzialam, ze kosztuje dosc sporo... mi sluzy swietnie :)

      Usuń
  16. Nie stosowałam, ale myślę, ze na mojej mieszanej sprawdził by się, chociaż... muszę sprawdzić ;)
    Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń