Seiten

niedziela, 3 listopada 2013

look... sleekowo wieczorowo ;)


 Makijaz, ktory zrobilam juz pare dni temu i pokazywalam na insta ale oczywiscie nie moglo go zabraknac na blogu. Tym razem troche mocniejszy, dla mnie imprezowo-wieczorowy makijaz.


Jako bazy uzylam cienia w kredce Clinique Chubby Stick w kolorze 11 portly plum. Co prawda jeszcze tej kredki wam nie pokazywalam ale tu w sumie nie ma znaczenia jej kolor, chodzilo mi glownie o ciemna baze, ktora bylaby zblizona kolorystycznie do tego co zamierzalam wykonac. 


 A pozatym uzylam:
  • Guerlain Parure Extreme 02
  • Guerlain Meteorites Voyage Radiant Butterfly
  • Chanel Joues Contraste 54 Rose Dust
  • MUFE Aqua Brow 35
  •  Burberry Effortless Mascara No.01
  • L'oreal Indefectible lipstick - Invincible Sable 113


Moge sie tylko powtorzyc, ze uwielbiam ta paletke... rewelacyjna pigmentacja i swietna trwalosc 
a do tego cudne kolory z ktorych mozna wyczarowac wiele makijazy. 


51 komentarzy:

  1. kolory rzeczywiście zjawiskowe, bardzo podoba mi się jak jeden kolor przechodzi w drugi
    do tego piękny kolor na ustach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjatkowo lubie ten wynalazek Loreala i do tego ma piekny kolor :)

      Usuń
  2. dobrze CI w takich kolorach, a nawet powiedziałabym super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne wlosy i niebieskie oczy lubia sie z fioletami, sliwkami i bordo :D

      Usuń
  3. piękności! uwielbiam Cię w różo-fioletach *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz boskie te swoje oczka :) makijaż jest super :) w moim stylu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie ;) bardzo mi się podoba ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka bardzo mi się podoba. ale jednak pozostanę przy podziwianiu za pośrednictwem monitora ;) Jednak ostatecznie jakoś sleeki mnie nie przekołowały. No i wolę matowe wykończenie. [darks oczywiście posiadam]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak do matow to jej daleko ;)) ... ja ogolnie niesleekowa ale te dwie paletki sa dla mnie fenomenalne :)

      Usuń
  7. ta paletka jest rewelacyjna:) piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. sama zmalowałam coś podobnego wczoraj :) uwielbiam tą paletkę i jej odcienie.
    bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) tez uwielbiam... daje tyle mozliwosci :)

      Usuń
  9. Śliczne kolory, pasują ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, a jakie masz piękne oczy! Mnie kusi ta paletka i kusi, ale na razie jeszcze skusić nie może :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no, muszę ją w końcu kliknąć, bo zdecydowanie zbyt długo się już opieram!
    piękne masz te ślepia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pasują ci takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko wyglądasz w takich odcieniach!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie to wyczarowałaś :) Lubię Cię w takich barwach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, bardzo lubię czary z tą paletką ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyszło .Tak nastrojowo , jesiennie ...
    Faktycznie to był super trafny wybór sllekowy Sroczi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny! świetnie Ci oczy podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie! Cudowna paletka, kolejna, którą mam na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż :) I fajne kolory w paletce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Śliczne kolory i ich nasycenie. O jakości wykonania to już nawet nie piszę bo za każdym razem się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny makijaż :) Chyba muszę się zdecydować na tą paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale to oczko jest podobne do Twojego nagłówka, ta śliwka taka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny makijaż:) Jednak fiolety i niebieskie oczy to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zdecydowanie pasuja Ci takie kolory:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie fiolety, róże i bordo są stworzone do Twoich niebieskich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam patrzec na Twoje makijaże.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo Ci do twarzy w takiej kolorystyce :) A ja z każdym obejrzanym zdjęciem tej paletki chcę ją coraz bardziej :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. W ktoryms z niemieckich sklepow online, juz nawet nie pamietam, ktory to byl :)

      Usuń
  29. Makijaż jak zwykle pierwsza klasa :) Ah i ten kolor oczu :)
    Ta paleta z każdej strony mnie atakuje i krzyczy że muszę ją wziąć :) Bo mimo że moje gały mają zielony kolor i fiolet powinien je podkreślać to raczej mam wrażenie że jest odwrotnie bo wyglądam jak skacowany królik po imprezie :D
    Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy jaki masz kolor wlosow i jakie odcienie fioletow :))

      Usuń
    2. Jasny brąz (ale naturalne ciemny blond, taki mysi :) i wydaje mi się że zimne tony powinny być w porządku ale jakoś tak nie mogę trafić idealnie i dlatego zatrzymałam się na razie na brązach i cielakach :) I dla tego mój dylemat z tą paletką :) ale naprawdę makijaże w Twoim wykonaniu to dla mnie arcydzieła, każdy kolor Ci pasuje i potrafisz je bardzo fajnie łączyć :) Z wielką chęcią bym Ci się oddała w ręce :)

      Usuń
  30. Jak miło popatrzeć na makijaże,które wykonujesz:-)niektóre osoby mogłyby się od Ciebie uczyć-np."wizazystka" w douglasie,która ostatnio mnie malowała-stwierdziłam,że sama lepiej bym to zrobila;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja bym nie potrafila kogos malowac :) ... to wcale nie takie proste :P

      Usuń
  31. chyba kliknę bo dawnooo nie urzekła mnie tak paleta cieni (nawet diorowe z ostatniej kolekcji!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie dziwie, ze jeszcze jej nie kliknelas :P

      Usuń
  32. Fajnie wygląda ta paletka. Ja jeszcze nie mam żadnej paletki ze Sleek'a, za to lubię ich róże :)

    OdpowiedzUsuń