Seiten

piątek, 29 listopada 2013

kultowy korektor Lasting Perfection Collection

 Produkt ktorego nie trzeba przedstawiac. Slyszeli o nim juz chyba wszyscy, choc jak wiadomo dostepnosc kiepska... kosmetyki Collection dostepne sa w uk.


 Zdecydowalam sie na dwa odcienie. Jeden na lato, drugi na zime a w miedzyczasie moge sobie oba mieszac wg potrzeb. Wyprodukowany w Chinach, na opakowaniu nie ma informacji ile produktu mamy w opakowaniu. Wazny 12 miesiecy po otwarciu.


Korektor jest dosc gesty, kremowy ale bardzo przyjemny w uzyciu. Do tego swietnie kryje, dobrze zlewa sie ze skora i jest trwaly. Po paru uzyciach zrozumialam skad taka wielka popularnosc tego produktu. Za niewielka cene mamy faktycznie swietny korektor a te jak wiadomo sa na wage zlota ;) ... z tym, ze nie wiem jak sprawdza sie pod oczami przy problemach typu cienie, poniewaz takich nie posiadam.


 Odcienie jak dla mnie idealne. Fair potrafi ladnie rozjasnic. Wiem, ze sa osoby, ktore uzywaja tego korektora jako bazy pod cienie... ja na razie nie probowalam czy makijaz na takiej bazie bedzie sie u mnie trzymal ale jak bede miala wiecej wolnego i natchnienie to sprobuje. Z czystej ciekawosci :)


Jak dla mnie warto w nie zainwestowac, nawet jezeli laczy sie to ze sciaganiem go z uk. 
Jest wydajny, wiec na dosc dlugo wystarczy. Jedyne co mnie lekko irytuje... to to, ze jedno z opakowan brudzo mi palce. Napisy sa juz praktycznie niewidoczne, za to na mojej skorze trzymaly sie swietnie :P



65 komentarzy:

  1. Mam numerek 2 i jest dobry, ale wole lzejsze korektory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest porzadny korektor dla osob ktore chca krycia... wtedy mozna spokojnie uzywac lekki podklad :D

      Usuń
    2. Podklad tez uzywamn lekki, bo mineralny. Korektor tez planuje kupic, bo moja cera ostatnio wyglada okropnie.

      Usuń
    3. Korektor mineralny potrafi świetnie kryć i idealnie pasuje do podkładu mineralnego, więc polecam :-) Pod oczy jednak u mnie jeszcze żaden się nie sprawdził...

      Usuń
    4. tez mi sie wydaje, ze jak juz sie podklad mineralny uzywa, to warto poszukac mineralnego korektora :)

      Usuń
  2. Trzeba będzie poszukać tego cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam :D Heh jak widać jako jedyna :-P Ale na mojej bladej skórze dobrze by wyglądał nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... o nim jest juz od dluzszego czasu glosno :))

      Usuń
  4. Gdyby nie kiepska dostępność, dawno miałabym go w łapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sciagalam z uk i dobrze, ze jest wydajny, wiec na razie nie musze sie martwic ;)

      Usuń
  5. Nie znam go tak się przywiązałam do Magica HR, że nawet się za innymi nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie uzywalam tego helenki ale on glownie wychwalany pod oczy a ja nie potrzebuje takiego, wiec pewnie stad moje niewielkie zainteresowanie ;)

      Usuń
  6. to prawda gdyby nie problem z dostępnością co druga dziewczyna by go miała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak... ale z drugiej strony, dla chcacego nic trudnego ;)

      Usuń
  7. za każdym razem gdy kupuje Korektor zapominam o nim

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę na niego zapolować na Allegro, wszyscy tak go zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie pierwsze o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakos mi nie po drodze do niego...ale mam na niego chrapke:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo go lubię, jednak chciałabym żeby był jaśniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo odbrze wyglada ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie kupiłam tydzień temu i testuje, i fajny jest.

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam i byłam bardzo zadowolona, szkoda, że tak słabo dostępne są ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. kusi mnie bardzo ten korektor , szkoda,że nie jest dostępny w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez nie jest dostepny... ale na pewno na all albo na ebayu mozna kupic :)

      Usuń
  16. Ciągle wpadałam na jakieś ochy i achy na jego temat i w końcu dostałam olśnienia że w mojej drogerii mają szafę collection 2000. Kupiłam nr.2. I faktycznie udany produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczesciara ;)) a jak inne produkty, maja cos jeszcze ciekawego ??

      Usuń
  17. Nie wiem dlaczego jeszcze o nim nie słyszałam. Poczytam i zobaczę czy dla mnie byłby dobry.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, a ja pierwszy raz go 'na oczy' widzę :o Naprawę, nie natknęłam się jeszcze na wzmianki o nim. Ale może to dlatego, ze korektora w ogóle nie używam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie nie uzywa, to czesto sie na takie rzeczy nie zwraca uwagi :)

      Usuń
  19. Mam Fair i jest to bodaj najlepszy korektor pod oczy, jakiego używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo bym go chciala spróbowac....zobaczé gdzie go mogé "dorwac" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nr 2 i bije na głowę HR ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. chcę! i będę mieć! o tak :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie nieesia nimi kusi i chceeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale sie nie dziwie, zez chcialam ;) ... kusza te wszystkie "angielki" straszliwie ;D

      Usuń
  24. tak, muszę go w końcu kupić, wszyscy maja więc nie mogę być gorsza ;) też wezmę 1 i 3, bo 2 jest różowa z tego co pamiętam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 i 3 sa jak dla mnie idealne, choc 3 tez bym wziela do kompletu ;)

      Usuń
  25. Mam go i jest świetny naprawdę za nieduże pieniądze a krycie świetne nawet dość długo ;) ja mam dwójkę i naprawdę każdemu ten korektor polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie... za te pieniadze to jest to swietny produkt :)

      Usuń
  26. nie tylko w UK, bo w Irlandii też :P hyhy
    może się kiedyś na niego skuszę, ale póki co wielbię mojego TE, LaPrairie i Armanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz teraz mam korektorow pod dostatkiem :P

      Usuń
  27. Czaje sie na niego od dawna, nie ma co czekac trzeba kupic

    OdpowiedzUsuń
  28. U nas strasznie zdzieraja za te korektory. Teraz byla na nie promocja 2 funty, podobno maja byc wycofywane czego nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze O.o ... szkoda by bylo, bo mimo wszystko jest to bardzo fajny produkt, ktory ma przystepna cene...

      Usuń