Seiten

niedziela, 3 listopada 2013

and the winner is...

 Nadszedl moment na ktory wiele z was pewnie juz niecierpliwie czeka. Musze przyznac, ze ilosc zlgoszen mnie niesamowicie zaskoczyla i za kazdym razem strasznie cierpie, ze nie moge was wszystkich obdarowac. W kazdym razie mamy juz nowa wlascicielke MACowego zestawu. W ogole chcialam zapedzic do roboty kudlata komisje ale przy tej ilosci nie bylo szans... wszystkie zgloszenia nie zmiescilyby sie w misce ;) ... w zwiazku z tym bylam zmuszona skorzystac z bazdusznej maszyny ;)

I zeby nie przeciagac, bo i tak to tym razem dosc dlugo trwalo...


 ... MACowy zestaw leci do... Kasi Innookiej

Moja droga masz czas do przyszlej niedzieli (10.11.) zeby sie zglosic do mnie (cosrocewokowpadnie@freenet.de) i podac mi adres gdzie mam poslac golebia.

W przypadku gdy maila nie dostane odbedzie sie kolejne losowanie.

Serdecznie gratuluje zwyciezczyni i dziekuje za udzial wszystkim pozostalym.
Do nastepnego razu.

:)


24 komentarze:

  1. Gratuluje wspanialej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i udanego uzytkowania :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę i gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za szczęściara z tej Kasi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę! Było tak blisko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroscic:) Ale gratulowac:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, no i oczywiście, że zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Kasi Innookiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdraszczam i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej, zawsze w przypadku jakichkolwiek rozdań na blogu ilośc komentarzy zastanawiająco wzrasta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaaa, nie wierzę! Pierwszy raz wygrałam rozdanie, i to jakie! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres dostalam :) ... jak mi sie uda to puszcze golebia jutro :) ... i jeszcze raz gratuluje :)

      Usuń
    2. Potwierdzam dotarcie paczuszki - całej i zdrowej, jeszcze raz dziękuję! :)

      Usuń