Seiten

czwartek, 7 listopada 2013

Look Gri - Gri... czyli taki zwyklaczek na dzien :)

 Ostatnio pokazalam wam jedynke Chanel 101 Gri - Gri i obiecalam makijaz z jej udzialem. Wykorzystalam do niego jeszcze jeden mono cien ktory zreszta bardzo lubie i jest to Chanel 87 Taupe Grise.


Jako cienia bazowego uzylam matowego nudka Blink z palety Illamasqua Empower.
Pokazywalam ja tutaj ale tak wlasnie do mnie dotarlo, ze chyba nigdy nie wrzucalam makijazu wykonanego ta paletka... postaram sie to zmienic ;)


A pozatym uzylam
  • Guerlain Parure Extreme o2
  • Dior Rosy Glow 001
  • Chanel Cristalline
  • Guerlain Meteorites Radiant Butterfly
  • MUFE Aqua Brow 35
  • IsaDora Inliner Kajal 56 Blonde
  • IsaDora Perfect Lipliner 28 Nude Skin
  • L'oreal Indefectible lipstick - Invincible Sable 113
  • Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara 
  • NARS Smudge proof eyeshadow base

52 komentarze:

  1. Pięknie, efekt bardzo elegancki (jeśli tak można powiedzieć o makijażu) i taki naturalny. Nikt by nie powiedział, że masz fajny makijaż tylko "ślicznie wyglądasz, jak Ty to robisz?"

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnetyczne spojrzenie i makijaż w pięknym wykonaniu robią wrażenie. Chyba musisz zacząć nagrywać filmy i pokazywać jak stworzyć takie piękne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zyciu :D ... nigdy nie mialam parcia na YT i to sie nie zmieni ;D

      Usuń
  3. jestem oczarowana tymi cieniami :-) prosty lecz zarazem szykowny makijaż na dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego czasami skusze sie na jakas jedynke... bo one niepozornie wygladaja w opakowaniu a potem na oku bajka :))

      Usuń
  4. piękny zwyklaczek! oba cienie bardzo mojowe, ale nie chcę, nie mogę, nie potrzebuję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne połączenie kolorów. Strasznie podobają mi się takie odcienie. Na dzień, na wieczór, obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny makijaz troszke jak jest z mac i satin taupe >D moze jutro zgapie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) ... ja bardzo lubie takie polaczenie

      Usuń
  7. Cudowny makijaż, uwielbiam takie zwyklaczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne cienie i świetny makijaż:) moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny dzienniak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mówi moja Babcia: ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz piekna skore! Ja wiem ze nie na temat ale tez bym chciala.. ze mna ostatnio zaden podklad nie chce wspolpracowac.. a cienie cudne. Piekny efekt daja, bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt na zdjeciach to odpowiednia baza, podklad, puder i puder wykonczeniowy ;)

      Usuń
  12. Znowu przeczytalam Giri Giri :D tdn cien jest naprawde sliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjny makijaż! Prosty, ale pięknie się mieni, no i jak świetnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie makijaze lubie najbardziej, szybkie nieskomplikowane i dajace efekt ;D

      Usuń
  14. Pięknie! :) Bardzo moje kolory ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Chanel 87 Taupe Grise po roztarciu tworzy piękny dymek:) Najczęściej mieszam jasny beż z taupe:) Stawiam na bezpieczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubie Taupe Grise to wyjatkowy cien :))

      Usuń
  16. Świetnie te kolory razem wyglądają. Idealne "moje" kolory. Makijaż jak zawsze świetny, a oczy jeszcze ładniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam oba i je uwielbiam <3 <3 <3 bo to moje kolory :)
    Gute Nachti :*****

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten cień. Pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  19. teraz przepadłam,jak on pięknie połyskuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudnie wyglada... zarowno solo jak i nalozony na inny cien :)

      Usuń
  20. Jakie śliczne kolory ! i ten błysk , rozświetlenie ! pięknie !
    jeju ,jeszcze logo nie starte, albo rzadko używasz ,albo głębokie tłoczenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie pyndzelkiem myzia to tak szybko to tloczenie nie znika :) ale jak juz pisalam o jedynkach czesto zapominam :P ... z tym, ze gri gri jest nowe, wiec tu jestem usprawiedliwiona ;D

      Usuń
  21. Zwyklaczek??? Piękny makijaż, świetnie Ci w tych kolorach, mi także :) cienie obłędne, ładny efekt na oku zapewniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te dwie jedynki sa boskie... bez wzgledu na to czy razem czy osobno mozna w kilka minut cudnie podkreslic oko :))

      Usuń
  22. Ooo, fajne chłodne odcienie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oczyska to masz hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje zwyklaczki zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O mamo! Niby zwyklak a klasa bije po oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wygląda, daje taki świetlisty efekt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cienie wygladaja rewelacyjnie! Pikenie rozswietlaja oko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wczoraj go macałam i tak jakos nie byłam pewna, dziś żałuję, że nie wzięłam, pięknie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie on niesamowicie spodobal jak tylko pomacalam :))

      Usuń