Seiten

sobota, 2 listopada 2013

pandorkowo... bicolor :)


Nie pokazywalam jeszcze moich ostatnich pandorowych zdobyczy. Jakis czas temu z okazji urodzin strony b4f pojawila sie po raz kolejny oferta Pandory i tym razem nie bylo amoku i mozna bylo spokojnie poogladac co maja w ofercie... i prawde mowiac trudno bylo sie oprzec. Jakby nie bylo roznica miedzy cena sklepowa a ta oferowana jest spora... i wiadomo, ze trudno tu powiedziec o zaoszczedzonych gorsikach :P ... ale jakby nie bylo 176€ taniej wyszla mnie ta impreza :). Wszystkie trzy kosztowaly mnie mniej jak ten jeden srodkowy w sklepie.

 Ja zdecydowalam sie na dwa pierwsze a slubny dolozyl mi do tego bębenek.
 Tak sie prezentuja na sztywnej bransoletce, choc ja zdecydowanie wole ja nosic bez zadnych zawieszek.


Dlatego tez trzy bicolory dolaczyly do reszty i dopelnily calosci.


Mnie za to aktualnie zauroczyla kolekcja zimowa, ktora jest juz w sprzedazy.

***

PS przy okazji chcialam powiedziec, ze wyniki mojego blogowego urodzinowego rozdania wkrotce sie pojawia. Ilosc glosow mnie po prostu powalila. A poniewaz od dzis mam urlop, to bede mogla sie za to zabrac, wiec prosze o odrobine cierpliwosci :)

Buziam :*


50 komentarzy:

  1. Piękna Pandorka! Śliczna, cudowna *.* Ty to masz gust Sroczi :) Wszystko bardzo do siebie pasuje, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka uroda Pandory, ze w sumie wszystkie elementy do siebie pasuja ;))

      Usuń
  2. No, no, Twoja pandorkowa bransoletka robi ogrooomne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche to trwalo zanim doprowadzilam ja do obecnego stanu :)

      Usuń
  3. Bębenek jest przesłodki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo, dużo już ich masz! Ale prawda że zimowa kolekcja zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak troszke ;) ... zimowa jest boska *.* ... moglabym wszystko przygarnac :D

      Usuń
  5. Mnie na szczęście Pandora nie kręci. Na szczęście, bo już i tak tyle pokus wokół ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności! moja Pandorka czeka na przypływ funduszy by coś do niej dołożyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na tym tez polega jej urok :) ... jak nie teraz to kiedys...

      Usuń
  7. Mimo tego ze Pandora mnie nie kreci (pewnie tez przez ceny:P) to bardzo mi sie podoba szczegolnie bebenek hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak... ceny to ma niestety niezbyt przyjemne :]

      Usuń
  8. Nigdy nie mialam do nich serca.. ale ladnie sobie to skomponowalas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby sie wszystkim podobaly to byloby nudno ;))

      Usuń
  9. Lubię patrzeć na Twoje pandorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zawieszki :) i te Twoje pandorki......piękne są, chociaż sama dla siebie bym nie chciała, bo mnie to ni ekręci w ogóle...to lubię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wlasnie mialam Cie spytac... nie jestes w Swiss ?? Czy masz dlugi urlop ?? :)

      Usuń
  11. Wow piękna kolekcja :) W tym najfajniejsze jest chyba te zbieranie tych zawieszek...u innych osób szalenie mi się to podoba... Ja jednak z racji swojego zdziczenia osobowości nie lubuje się w żadnych ozdobach na ręce, bransoletki czy pierścionki sprawiają że mam wrażenie krępowania i strasznie mi przeszkadzają, a drugiej strony jestem totalna sierotą i wszystko zrywam i niszczę.... wiem dziwne :D jedynie co akceptuje to ozdoby na szyję i ewentualnie zegarek na rękę i właśnie najbardziej te które za każdym razem pokazujesz na blogu wywołują u mnie dziki krzyk zachwytu i wpasowują się w mojego gusta :)
    Pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od jakiegos czasu mam faze na bransoletki... i od kiedy zaczelam nosic Pandore to przybylo mi sporo innych, z tym ze jak tylko przychodze do domu, to wszystko sciagam :P

      Usuń
  12. piękna kolekcja. ostatnio też zastanawiałam się nad Pandorą i myślę, że czas najwyższy wrócić do pomysłu tego zakupu, idą święta, więc rodzina miałaby ułatwione zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze to mozna wykorzystac :)) a swieta juz za pasem ;))

      Usuń
  13. śliczne to nówki Twoje, ja jakoś zaprzestałam zbieractwo, ale może coś z kolekcji świątecznej przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat Pandore kocham dozgonnie, wiec watpie zebym kiedys przestala ;)))

      Usuń
  14. piękne łupy! masz oko do fajnych okazji Moja Droga :)
    kolekcja rośnie w sile :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat nie moglam przegpaic :P ... chociaz sie obawialam, ze bedzie taki rzut, ze na nic sie nie zalapie :P

      Usuń
    2. a no widzisz, udało się :) fajnie jest móc poszerzać swoją kolekcję i rozwijać hobby / uzależnienie :P korzystając z dobrych okazyjnych cen :)

      Usuń
  15. Och, piękności!
    Uważaj, Pandora uzależnia! :P
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie prezentuje się całość :) pandorkowe szczegóły zawsze powalają na kolana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wlasnie lubie Pandore... za te dopracowane szczegoly :)

      Usuń
  17. Kusisz do grzeszenia,dziś idę na zakupy do CH,Pandora też tam jest,z chęcią zobaczę na własne oczy co jest ciekawego w zimowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. BĘBENEK wprost krzyczy: musisz mnie mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem, która zawieszka ładniejsza.......Bębenek chyba wygrywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne są :D bransoletka już prawie pełna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewentualnie przybedzie jeszcze jeden element ale w sumie watpie... wystarczy, troche luzu musi byc ;)

      Usuń
  21. Świetna bransoletka. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza na sztywnej obręczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta sztywna jest swietna... dlugo sie przed nia bronilam a teraz uwielbiam :D

      Usuń
  22. Och,chyba salon Pandory mnie woła,jeszcze gdyby sponsora jakowegos znaleźć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdziesz jakiegos to sie podziel ;)) ... ja mam dluga liste tego co bym chciala :P

      Usuń
  23. ja niestety mam odwyk zakupowy ale nie moglam nie skorzystac z takiej okazji i zamowilam sobie mala lotke (masz ja tez jak widze w swojej kolekcji)....
    wykorzystalam rabat i cala impreza kosztowala mnie niecale 19 euro (normalnie jak tu byc na odwyku ..ha ..ha)...
    twoja kolekcja rewelacyjna .. bicolory bardzo mi sie podobaja..
    ja zapelnilam juz jedna cala Pandore ale musze dokupic jakas skorke bo mam chaos w kolekcji i czesc musze poprzekladac na inna ...

    OdpowiedzUsuń