Seiten

sobota, 9 listopada 2013

co dla kota jest dobre... nadaje sie tez do czyszczenia pedzli ;)

 O rekawicy Sigmy slyszeli juz chyba wszyscy. Owszem fajny bajer aczkolwiek dla mnie jest to gadzet, ktory moze byc przydatny ale zyc bez tego tez mozna, w koncu do tej pory tez pralysmy nasze pedzle. Owszem z tymi do podkladu, korektora i innych kremowych produktow czasami nie jest latwo ale to nie znaczy, ze trzeba koniecznie kupowac kawalek gumy za ponad 40,00€.

Zawsze mozna poszukac gdzie indziej, bo ogolnie pomysl jest zacny, tylko cena niehumanitarna.

 Widzialam, ze wiele dziewczyn korzysta z rekawic do masazu... tez mozna. Z tym, ze ja takiej u mnie nie widzialam ale za to znalazlam na ebayu cos innego, co swietnie sprawuje sie w roli pomocnika. Rekawica o ile w ogole to mozna nazwac rekawica... do czysczenia kotow/psow. Z miekkiej gumy, wygodne w uzyciu i przeliczajac z funta na euro... wyszlo mnie to ca. 5€


Do wyboru mamy dwa kolory... rozowy i niebieski. Banalnie proste a przy tym praktycznie, bo moge ja zsunac z palcow podczas mycia, jak potrzebuje drugiej reki. Dolaczony mamy tez pasek, ktory mozna sobie zalozyc zeby sie lepiej trzymala ale poniewaz pedzle nie gryza i nie uciekaja podczas mycia, to mozna to sobie darowac.


Bardzo dobrze lezy na dloni i ja korzystam glownie z tej duzej powierzchni przy wiekszych pedzlach... mniejsze pedzle mozna czyscic na palcach.
 Taka mini prezentacja. Wiadomo przewaznie myje pedzle w lazience ale tam przy sztucznym swietle nie wygladalo by to za dobrze a nie chcialo mi sie tam wszystkich lamp targac ;)

 Faktycznie przypspiesza to i w jakims tam stopniu ulatwia mycie. U mnie sprawdzilo sie zarowno w przypadku pedzla z RT do podkladu, jak i dosc gestego i wiekowego pedzla z Sephory 43 do bronzera.


Milej reszty weekendu :*

60 komentarzy:

  1. Kupiłam zamiennik, który pokazywałam na blogu. Niby daje radę, ale skóra na dłoniach wtedy nie czuje się komfortowo przy długim i regularnym kontakcie, bo mimo wszystko w którymś momencie detergent + woda docierają do niej. Pewnie gdybym nie miała problemów skórnych zatrzymałabym się na zamienniku, a tak.... rękawica z Sigmy nie dawała mi spokoju, zamówiłam. Gadżet mniej lub bardziej potrzebny, lecz na razie czekam i liczę że spełni moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx gdybym miala problemy ze skora, to tez pewnie wolalabym taka pelna rekawice, ktora chroni skore, wiec bardzo dobrze rozumiem :) ... i ciekawa jestem wraznien z uzywania Sigmy :)

      Usuń
    2. Maus, na pewno podzielę się uwagami :)
      Jedno co widzę już po zamienniku, to każdy pędzel jestem w stanie doprać idealnie w kilkanaście sekund, nagle sa proces mycia pędzli stał się szybki i nie zajmuje już aż tyle czasu.

      Usuń
  2. Faktycznie ciekawy zamiennik, ale słyszałam, że mydelniczka "jeżyk" też nieźle się sprawdza i chyba właśnie w jej stronę skieruję mój studenciakowy budżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie wszystko co jest "kolczaste" to powinno sie nadac ;))

      Usuń
  3. Fajne toto, chyba kupię :D
    A ceny sigmy nie skomentuję - toć to rozbój w biały dzień :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz kiedys nad Sigma dumalam ale jak dowalili mi na ich stronie prawie 20€ za wysylke, to stwierdzilam, ze moga sie wypchac swiezym sianem O.o

      Usuń
  4. nigdy nie zgadłabym, że to "cukierkowe" coś służy do mycia futrzaków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O super pomysl msuze poszuakc czegos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, że bardzo pomysłowe rozwiązanie :-)
    ________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnam to kupić mojemu psu :P Ale poluję na takie w Rossmannie własnie dla pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie te rossmannowe do masazu czesto sa wykorzystywane ale ja nie mam zadnego Rossmanna w poblizu a ta "lapka" wyjatkowo mi sie spodobala :))

      Usuń
  8. Podoba mi się taki pomysł, ponieważ sama również używam powierzchni z wypustkami do czyszczenia pędzli, która teoretycznie jest do innego zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy gadżet! musze coś u nas poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu, ale pomyslalam o Wielkiej Stopie ;-p
    Ten turkusek jest sliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh. O rękawicy Sigmy już dawno czytałam, na początku kusiła, potem jakoś nie mogłam zbytnio wierzyć, że takie wypustki mogą ułatwić mycie pędzli. O zamiennikach nie czytałam i w sumie sama nie pomyślałam, aby użyć czegoś innego. Przeczytałam Twój post i.... wygrzebałam rękawicę kocio-psiową, rzadko była używana, wyprałam, zdezynfekowałam i użyłam jej do umycia pędzli do podkładu, z którymi zawsze mam problem. I wiesz cooo? dziękuję :D Pędzle czyściutkie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze bardzo :)) czasami nie trzeba nic kupowac, tylko przekopac wlasne szafki ;))

      Usuń
  12. Świetny pomysł! Faktycznie miałam kiedyś coś podobnego dla kota, więc może i teraz znajdę gdzieś w sklepie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne! I najważniejsze że sprawują się z tym zadaniem :) świetny pomysł i piękny, praktyczny gadżet ;)
    Miłego również ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetna jest ta rękawica! Rzeczywiście wydaje się genialna do "głaskania / czyszczenia" zwierza w okresie linienia (i nie tylko), a przy okazji i do pędzli się nada. No może niekoniecznie ta sama ;-), ale przy tej cenie można sobie pozwolić na dwie. Jedną dla siebie, drugą dla futra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sama niekoniecznie ;)) moje na szczescie maja inna szczotke, wiec ta bedzie tylko do pedzli :))

      Usuń
  15. coś podobnego widziałam w Rossmannie; nie było to rękawicą ale też miało takie wypustki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie sprawdza się też szczotka TT ;) do włosów nie powaliła, a do większych pędzli zdecydowanie na plus :) do reszty mam (po inspiracji chyba Obsession) mydelniczkę - jeżyka, a kusi jeszcze taka gumowa myjka z wypustkami z DMu ;)
    podobają mi się takie rozwiązania i różne pomysły dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez kiedys myslalam o TT ale u mnie akurat sie sprawdza ;)

      Usuń
  17. Bardzo fajny pomysł z tą rekawicą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ostatnio mam problem z domyciem hakuro h54 wiec poszukam w bootsie czegos podobnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiejs drogerii na pewno kupisz a jak nie to zawsze pozostaje ebay :)

      Usuń
  19. Fajny gadżet :) Ja myję pędzelki bez wspomagania, ale chyba sobie kupię coś w ten deseń, bo niektóre ciężko domyć, zwłaszcza te większe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ja tez do tej pory mylam ale czasami wlasnie z tymi duzymi mialam problemy :)

      Usuń
  20. Oczyma wyobraźni widzę kota prężącego się pod taką rękawicą. Mrauczuny uwielbiają takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny masz sprzęt hihi:) Taki bajerancki, ja tam myje moje wynalazki metodą z kamienia łupanego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mylam ale czasami doczyscic z podkladu to byla masakra :]

      Usuń
  22. a czemu to to jest na prawą łapkę? ja chcę na lewą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pacz, wszystkim na komentarze odpowiedziała.. a mnie znów olała.. foch..

      Usuń
    2. ja Ci tam znowu... Ty tez mnie olewasz czasami i sie nie czepiam hehehe... napisz do producenta, ze chcesz na lewa :P ... czemu chesz na lewa ??

      Usuń
    3. ja Ciebie???? gdzieeee? :O
      chcę różową na lewą :D a bo praworęczna jestem, to w prawej łapce trzymam pędzla :P

      Usuń
    4. W roznych postach :P

      Ja jestem leworeczna, wiec mi pasuje hehe...

      Usuń
    5. wypraszam sobie! odpowiadam prawie na każdy Twój komentarz ej! :)
      no wiem, żeś Ty leworęczna, więc dla Ciebie jak znalazł :)

      Usuń
    6. na pewno więcej niż Ty :P hyhyhy

      Usuń
  23. Myslalam, ze to jakis przyrzad do masazu stop ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry pomysl, to fakt.
    Ja jednak dobrze radzé sobie bez takich gadzetów bo konsekwentnie myjé pedzle od podkladu i korektora co 2 dni....wiec wszystko dobrze sié wymywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sobie razilam ale z tym gadzetem idzie to dosc szybko i wygodniej :P

      Usuń
  25. Już od dawna używam czegoś podobnego, z tym że jest to do masażu ciała :-) I naprawdę rewelacyjnie się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki, właśnie kupiłam taka rękawicę dla mojego kota ;P Ale za 1,55$ z darmową przesyłką ;P

    OdpowiedzUsuń