Seiten

środa, 15 października 2014

Zoeva exclusively for Douglas... czyli zestaw pedzelkow do oczu :)


 Wiadomo na brak pedzli nie narzekam ale jak zobaczylam te malenstwa, to samo sie kliknelo ;) ... i na szczescie widze, ze nie tylko ja tak mialam, wiec czuje sie usprawiedliwiona. Pedzle znikaja z predkoscia swiatla. Co tylko pojawia sie nowe to zaraz zostaja wykupione. Wykonane sa z naturalnego i sztucznego wlosia.


 Mowa tu oczywiscie o dosc znanych juz pedzlach Zoeva, ktore juz pare razy pojawialy sie na moim blogu. Pedzle tej firmy sa od jakiegos czasu dostepne w niemieckim Douglasie online. I tam tez pojawily sie teraz pedzelki (zestaw zawierajacy 4 pedzle plus kosmetyczka) w wersji limitowanej, zrobione dla Douglasa. Oczywiscie to co czyni je "wyjatkowymi" i co przyciaga wzrok, to piekny kolor... rownie dobrze moglyby miec napis Tiffany ;)


 Wnetrze kosmetyczki ma tym razem taki sam kolor jak pedzelki.


 Mamy tu trzy pedzle do oczu i jeden do brwi. Numery i nazwy sa na zdjeciu, wydaje mi sie, ze to wystarczy. W sumie jest to wystarczajacy zestaw do wykonania pelnego makijazu oka, wiec wydaje mi sie, ze warto go miec. Cena to 19,99€


 Pedzle sa jak zawsze swietnej jakosci, nic im nie mozna zarzucic. Nie ma tu roznicy miedzy standard i wersja limitowana (tak jak to bywa np. u MAC). Kosmetyczka na pewno mi sie przyda, ta ma plastikowy zamek i lepiej sie zamyka jak te co mozna kupic. Wiem, ze pare osob mialo z tamtymi problemy. U mnie na szczescie obie funkcjonuja bez zarzutu.


Jestem bardzo zadowolona z zakupu, jak zawsze zreszta. Towarzysze w sumie firmie Zoeva od samego poczatku i naprawde jestem pod wrazeniem jak poprawila sie jakosc produktow a ceny pozostaly dalej calkiem przyjazne dla portfela. Teraz nie mialabym nic przeciwko takiemu zestawowi pedzli do twarzy ;)


39 komentarzy:

  1. To ja jestem z tych co mają problemy z zamkiem kosmetyczki Zoeva :)

    Prześliczne te pędzelki i to niebieskie wnętrze kosmetyczki...W dodatku tylko 20 euro za zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ta kosmetyczka o wiele lepiej funkcjonuje ;)) ... choc ja z moimi nie mam problemu :]

      Usuń
  2. Ja bym je chciała, bo kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są i tez chcę <3 Ostatnio wszyscy sie podniecają ze mają wejśc różowe, a ja za rózem nie przepadam, za to te wziełabym, ale wyprzedane :( Trzeba będzie sie poobserwować kiedy znów sie pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczeście okazalo sie ze stacjonarnie też mają :)

      Usuń
    2. Tak tez myslalam, ze stacjonarnie tez powinny byc :) ... rozowe tez nic dla mnie ale powiekszony set niebieskich to bylaby bajka *.*

      Usuń
  4. O! One są też dostępne w Polsce?
    Jutro zajrzę do Douglasa i sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Douglasa (PL) niestety nie ma tych pędzelków :(

      Usuń
  5. O, jakie ładne!
    Ten do brwi bym Ci porwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, ze w regularnej sprzedazy tez taki ksztalt maja :)

      Usuń
  6. Szkoda, że u nas ich nie ma :(lubię pędzle zoeva

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluje na nie od dluzszego czasu ale zawsze cos mi wypadnie innego do kupna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są, a ten kolor trzonków taki optymistyczny, że sama bym je chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie... sa takie, ze trzeba bylo je kupic ;))

      Usuń
  9. świetnie się prezentują i do tego ten cudowny kolorek ich

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pędzelki, jeżeli maluje się nimi tak samo dobrze jak się prezentują to chyba muszę się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak... to sa swietne pedzle, zarowno te jak i te z regularnej sprzedazy :)

      Usuń
  11. Póki co ma tylko 3 sztuki pędzli Z ale bardzo się z nimi polubiłam i mam chęć na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama chętnie bym je przygarnęła :) W lipcu sprawiłam sobie zestaw pędzli tej marki i jestem nimi zachwycona. Są rewelacyjne, a ceny jak na taką jakość naprawdę przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubie... wszystkie co mam :D ... no i ceny bardzo przyjemne :))

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw. Mógłby być jeszcze do pełni szczęścia do eyelinera.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy douglas.de wysyła do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy te pędzelki są jeszcze dostępne stacjonarnie w Niemczech, czy tylko jednorazowo były wypuszczone?
    Mam rodzinę w Niemczech i nie wiem, czy zawracać im głowę. Wie ktoś, coś ? ;))

    Post cudowny, jak zwykle wyczerpałaś temat do końca ;))

    Pozdrawiam
    http://xbukavux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byla edycja limitowana... czy mozna ja jeszcze spotkac tego nie wiem :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. ;) Zastanawiałam się nad napisaniem emaila do Zoevy , ale puki co szukam dalej ;) Niech ci się chowają dobrze, bo takie cudeńka piękne <3

      Pozdrawiam

      Usuń