Seiten

środa, 29 października 2014

a mialo byc tak fajnie...


Czesc z was moze pamieta, ze kiedys bardzo mocno lubilam produkty Kerastase. W sumie wiekszosc tego co firma miala w ofercie bardzo dobrze mi sluzylo i nic nie wskazywalo na to, ze mialo sie to zmienic. No coz... tym razem tez byla to akcja "odswiezania produktow", co czesto konczy sie tym, ze swietne kosmetyki traca swoje wlasciwosci i sa kompletnie do dupy. 

Cristalliste to byla nowa seria, zapowiadala sie calkiem ciekawie, wiec jak juz otarlam lzy po tym, ze musialam w sumie zrezygnowac z produktow tej firmy (bo albo zostaly wycofane albo zastapiaone koszmarkiem) ... to ta linia byla przez chwile swiatelkiem w tunelu.


Tym bardziej, ze jest ona przeznaczona dla wlosow cienkich, slabych... ma im przywrocic blask, dac lekkosc i przy tym delikatnie oczyszczac. No po prostu marzenie. Cale szczescie, ze siegnelam tylko po szampon ehhh...


Podchodzilam do niego pare razy... ciagle wmawiajac sobie, ze moze cos innego jest przyczyna tego oplakanego efektu na mojej glowie. Niestety... nie ma sie co oszukiwac, ten szampon kompletnie mi nie sluzy. A wydawaloby sie, ze to tylko szampon. On ma tylko myc. Taaa... u mnie nawet tego jakos porzadnie nie robi. Bardzo duzy smuteczek... i postanowilam, ze dam sobie spokoj. 

Po dosc dlugich poszukiwaniach znalazalm zastepce albo wlasciwie nastepce... i jestem bardzo zadowolona. Na szczescie na rynku mamy wiele firm i kiedys w koncu sie trafia na to co nam sluzy.

Dopoki ktos nawiedzony nie wpadnie na pomysl odswiezenia :P 


28 komentarzy:

  1. Kurcze szkoda że się nie sprawdził. :/ Też pokładam w nich swoją nadzieję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze Tobie by pasowal ale przy tej cenie, to raczej malo kto bedzie ryzykowal w ciemno :/

      Usuń
  2. przedstawiciele Kerastase twierdza ze ten szampon najlepiej sprawdza się na włosach rozjaśnianych więc może dlatego u Ciebie nie sprawdził się ?:)
    Używałaś kosmetyków Tigi? ja jestem zaaaakochana :D marka tworzona przez najlepszych stylistów na świecie...mają cudną pielęgnacje,ale też nie każda seria wiadooomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie powinni zdecydowac... bo ogolnie podaja, ze zarowno do farbowanych i naturalnych ale przede wszystkim cienkich :P ... moje cienkie i farbowane. Skoro u mnie nie dziala, to watpie zeby sobie poradzil z wlosami, ktore sa naprawde nadwyrezone ;)

      Tigi probowalam... milo wspominam dwa produkty do stylizacji ale szampon i odzywki mnie uczulaja :]

      Usuń
  3. No właśnie, największym postrachem nie jest trafienie na zły produkt, ale właśnie odkrycie dobrego, przy którym zaczynają po czasie majstrować w składach i formułach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ulepszanie mnie do szalu doprowadza, bo przewaznie konczy sie tym, ze "nowa" wersja to katastrofa i rzadko kiedy wychodzi to na lepsze. Choc oczywiscie wyjatki sie zdazaja... tak jak to bylo u mnie z baza/serum do rzes Dior. Stara wersja sie nie sprawdzala a nowa jak najbardziej :P

      Usuń
  4. A jaki to następca, z którego jesteś zadowolona po długich poszukiwaniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty Alterna :) ... ja mam cienkie wlosy, ktore zyja wlasnym zyciem i dosc fanabaryjna skore glowy, znalezc cos co sluzy na caloksztalt nie jest u mnie takie proste ;))

      Usuń
  5. Nie znoszę gdy coś co lubię zostaje wycofane, albo formuła jest zmieniona. To gorsze niż ciągle poszukiwanie dobrego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... bo tu juz sie dobry mialo, kupuje sie kolejne opakowanie a tu zonk O.o ... i caly cyrk od poczatku :]

      Usuń
  6. Ojej, przykro mi :) Wielka szkoda, że kolejna marka zepsuła coś dobrego :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam z tej firmy i może na całe szczęście :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego sie nigdy nie bedzie wiedzialo dopoki sie nie wyprobuje ;))

      Usuń
  8. Ja miałam już dwa opakowania i u mnie sprawdził się świetnie. Własnie zastanawiam się nad całą serią, Alterna tez mnie kusi, ale ceny są takie wysokie, że na razie tylko się zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci moge moj wyslac :) ... uzylam pare razy, doszlam do napisu kerastase, wiec jest w sumie caly a kurcze przeciez nie wyleje :/ juz sie pare razy zastanawialam co z nim zrobic :]

      Usuń
    2. Tak się zastanawiałam i myślę, że u mnie sprawdził się świetnie, ponieważ ja praktycznie cały czas używam szamponów bez silikonów i moje włosy bardzo dobrze reagują na takie oczyszczanie. On był w sumie najbardziej komfortowym szamponem bez silikonów.
      Dziękuję ci, kochana jesteś, ale koszty przesylki jeszcze wyjda wiecej niz szampon, mi jak jakiś szampon nie pasuje, oddaje teściowej:)

      Usuń
    3. Moja tesciowa ma krociutkie wlosy i siwe, wiec raczej jej ten szampon tez jest zbedny ;))

      Usuń
  9. ja nie znam dobrze oferty tej marki, ostatnio kupiłam sobie olejek do włosów i jestem póki co zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki moga miec dobre, ja ogolnie olejki unikam bo moje cienkie wlosy srednio sie lubia z tego typu produktami :)

      Usuń
  10. Mam obecnie tylko cement termiczny do stylizacji i spisuje się ok . Szamponów nigdy nie próbowałam, a jedynie raz maskę z czerwonej serii do farbowanych ( chyba ) włosów i była całkiem . Obecnie mam z bańki, bo unikam po keratynie SLSów i chlorku soli ,a takie składy to tylko e dziecinnych ( i to nie wszystkich ) , albo eco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedy lubilam wiekszosc produktow ale teraz ehhh... Jak mi nie pasuja szampony ani odzywki, to reszte tez sobie darowalam, choc maski lubilam :)

      Usuń
  11. Szkoda, że okazał się kiepski. Szczególnie, że kosmetyki tej firmy też do najtańszych nie należą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie... tym bardziej, ze towarzyszyly mi naprawde przez dlugie lata :]

      Usuń
  12. mi luzpiez wyskoczyl po tym szamponie :|
    /Agusiasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze O.o ... to sie w sumie moge cieszyc, ze mi tylko nie podszedl ale przynajmniej bez skutkow ubocznych :]

      Usuń