Seiten

czwartek, 2 października 2014

maly update do wczorajszego posta... czyli chanelowa Poesie w akcji ;)


 Tak jak myslalam malownie tymi cienami to sama przyjemnosc. Kolory na oku rownie intensywne i rozcieraja sie pieknie. Trwalosc dobra... wiadomo wszystko zalezy od bazy ;)


Uwielbiam takie dzienniaki, pieknie sie na oku prezentuja i szybko sie je robi.
Nie mam zblizenia na same slepia ale niestety nie mialam tyle czasu, zeby sie bawic ale tu tez calkiem dobrze makijaz widac a nie jest to nic specjalnego co trzeba by szczegolowo opisywac ;)


Nastepnym razem jak bede miala wiecej czasu to zrobie cos mocniejszego, bo ten ciemny braz az sie o to prosi. Dawno nie robilam porzadnego smoczka ;)

32 komentarze:

  1. Ta paletka jest przeboska :) Wyglądasz kwitnąco Kochana :) Uwielbiam czytać Twojego bloga, jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* ... bardzo milo sie czyta takie slowa :))

      Usuń
  2. Ah i zapytam jeszcze, czym masz zrobione brewki? Wyglądają mega naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ukochana od lat kredka do brwi Artdeco :)) ... ta kredka jest genialna :)

      Usuń
  3. Piękne oczko! Świetna jest ta paleta! Też ją bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoim makijażem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie brązy :3 Ty to tak kusisz tymi chanelkowymi czwórkami, że kiedyś na pewno znajdą się u mnie ;) Na razie mam ban na zakupy ;x :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie makijaż w moim stylu, bardzo lubie delikatne wydania na dzień, Nie mam cieni chanel ale wierzę, że praca z nimi to przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cienie sa teraz rownie przyjemne w uzyciu jak Urban Decay :)) ... teraz to naprawde przyjemnosc :)

      Usuń
  7. Śliczny, delikatny makijaż, idealnie na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moj ulubiony dzienniak, bez wzgledu na kolory jakie tam akurat wybiore ;)

      Usuń
    2. No i się nie dziwię, bo naprawdę ślicznie wygląda ta czwóreczka na oku :)

      Usuń
  8. kolory są śliczne, też używam bardzo często tej paletki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentują te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie wygladaja pieknie te cienie.. u mnie pewnie byloby gorzej hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam... wydaje Ci sie :) ... wszystko zalezy od tego jak sie zrobi makijaz, w koncu one nie sa przeznaczone dla malolat :P

      Usuń
  11. Bardzo ładny makijaż :) Cienie się pięknie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcień idealny do dziennego makijaż. Od pewnego czasu gustuję w takich cieniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dzien glownie preferuje taki odcienie... zawsze dobrze wygladaja :)

      Usuń
  13. Swietnie wyglads ta paleta u Ciebie:) Ja bardziej jednak mysle o ich pudrze hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad pudrem tez dumalam ale mam chwilowo tyle pudrow, ze zanim to zuzyje chociaz czesciowo, to troche czasu minie ;))

      Usuń