piątek, 1 marca 2013

look... w piateczkach ;)

 Zeby nie bylo, ze nie uzywam moich diorkowych cieni. To chyba jedna z moich ulubionych piatek i po nia siegam dosc czesto. Jak widac mozna z nich wyczarowac cos mocniejszego ale przy tym mimo wszystko jak najbardziej dziennego.


 004 Mistic Smokys... jak widac ciemny fiolet uzywam najczesciej ale ogolnie paletka ma fajne polaczenie kolorow, o czym juz pewnie pare razy pisalam.


 Na lini wodnej kredka fantastic chrome z p2 w kolorze 020 wild amethyst.


 Bonusik ;)


 A pozatym
  • Givenchy Le Gloss Revelateur De Liv
  • Guerlain Parure de Lumiere  
  •  Chanel Joues Contraste
  •  Dior Skinflash Primer
  • Chanel Christalline
  • YSL Singulier
  • Artdeco 

64 komentarze:

  1. Super!!!! ten makijaż bardzo do Ciebie pasuje!!! a pomysł z tym kolorem na linii wodnej dodaje całemu lookowi pikanterii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam te kredki i mam nadzieje, ze z czasem powieksza ilosc kolorow... sa wyjatkowe a do tego tanie i trwale :)

      Usuń
  2. O jej... Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! masz tak niebieskie oczy, ze mozna w nich utonąć!
    świetnie to podkreśliłaś fioletem. takie lodowate spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiolet to jeden z moich ulubionych kolorow w makijazu :D

      Usuń
  4. Makijaż cudny, jak zawsze z resztą :)Jejku, jaki Ty masz oczy, wow :) Ciekawa jestem, jakbyś wyglądała w grzywce, miałaś kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kretynsko wygladam w grzywce :] do tego trzeba miec porzadne wlosy a moje takie nie sa :P

      Usuń
  5. jak zwykle genialnie :) bardzo lubię cienie Diora, nie wszystkie piątki co prawda, ale jednak są to jedne z najlepszych cieni, z którymi miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie wszystkie... choc sporo zaliczam do tych ulubionych :) choc dawno juz zadnych nie kupilam, takie mi sie troche wtorne to wszystko wydaje :] ale to fakt... to sa najlepsze cienie :)

      Usuń
  6. Ładnie ;) Ten fiolet na lini wodnej fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna piąteczka a jeszcze piękniej wygląda na Twoich oczętach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci w takim makijazu :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ! Wspaniałe połaczenie. Gdybym ja dała tak ciemne cienie na górną powiekę to chyba bym wyglądała jakbym miała limo przez duże L :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba, lubię mocne makijaże, u siebie spróbuję z zieloną kredką

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory! Od dawna mam nieodpartą chęć na zaopatrzenie się w luksusowe cienie- tu na uwadze mając głównie czwóreczkę z Chanel (http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/cms2export/Site1Files/P164006/S164336_XLARGE.jpg) i stąd moje pytanie- czy miałaś przyjemność rzeczonych cieni używać, a jeśli tak, to czy możesz zdradzić mi, czy godne są polecenia? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubie chanelowe czworki... nasze wypiekane i te amikowe :) ... mam jedne i drugie... pojawialy sie zreszta w moich makijazach... te nasze wypiekane sa trudniejsze w obsludze i wiele osob ich nie lubi, te pudrowe amerykanskie sa bardzo przjemne i cudnie sie prezentuja i trzymaja na oku :)

      Usuń
  12. Jesteś piękna, sroczi :) I nie ważne, czy masz na twarzy malunek wojenny czy nie :D Piękne cienie,a dolna powieka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malunek wojenny zdecydowanie dodaje mi wyrazu ;)))

      Usuń
  13. Pięknie, podoba mi się, chyba się pokuszę jutro...
    Choć ja zawsze się boję, że mi nie wyjdzie "czysto" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaz koniecznie co stworzysz :))

      Usuń
  14. Tobie to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siegam tylko po to w czym mi dobrze ;))

      Usuń
  15. przepiękny fiolecik na dolnej linii rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, tak promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rzęsy w coraz lepszej kondycji.. :) no i piękna cera!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny! bardzo mi się podoba i bardzo do Ciebie pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boziu, Maus, jak ja uwielbiam patrzeć w Twe oczy ♥ Niesamowite! Piękna paletka, makijaż obłędny, cień na powiece wygląda zjawiskowo, chociaż ja umiejętności nakładania nie mam takich jak Ty, tylko amatorskie, ale bardzo jestem ciekawa, jak bym wyglądała w takim makijażu oka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no no... moje umiejetnosci tez calkowicie amatorskie, wiec nie ma co sie chowac... tylko cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc ;)))

      Usuń
  20. Rzeczywiście świetne kolorki w tej palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...wyglądasz w tym makijażu cudnie... i te oczyska... ahhh :D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie te rzeski wygladaja ...
    teraz poloweczki Ardell pojda chyba w zapomnienie ....
    oczy masz cudowne - ja mam piwne (jestem natur blond powinnam miec niebieskie .. buuu..) i nigdy nie daja takiego efektu ... zazdroscim ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie poloweczki zupelnie jakos mi niepotrzebne ale na pewno uzyje czasami zeby mocniej podkreslic oko :)) piwne slepia tez sa cudne, szczegolnie przy blond wlosach :)

      Usuń
  23. Świetnie te kolory cieni podbiły Twój kolor tęczówki .

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż z pięknej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sroka ! miażdżysz w tych łocach dziś !!!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna! Wyglądasz rewelacyjnie w takim makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojacież sroczko, pięknie wyglądasz w takim mocnym oku :) a paletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolorek na linii wodnej:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja niebieska tęczówka świetnie się prezentuje w towarzystwie fioletów;) Zgadzam się z Tobą, że ta paletka Diora została dobrze skomponowana. Z jej pomocą można wyczarować elegancki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tez bardzo lubie fiolety :)

      moze zrobic mocniejszy makijaz albo lekko podkreslic oko... za to lubie diorowe paletki a przy tym nie musze sie zastanawiac jakie cienie uzyc ;) ... ktore z tych pieciu nie wybiore to przynajmniej krzywdy sobie nie zrobie :)

      Usuń
  30. To połączenie z fioletem na dolnej powiece jest genialne. Przepiękny makijaż. I pomyśleć, że ja moją paletę CD oddałam mamie... Eh, głupia ja, za miękkie serce mam :P

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczności! świetna ta paletka! choć staram się nie jarać, bo nie chcę jej ani nie potrzebuję :P

    ahhhh, te rzęsy *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus dostaniesz w doopsko ;))) ... zacznij w koncu uzywac Twoja odzywke a nie wzdychac :P

      Usuń
    2. no zacznę.. promys :D hyhy

      Usuń
  32. Piękny makijaż. Bardzo podoba mi się jak kolor z dolnej powieki uzupełnia całość.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne połączenie kolorów :) Podoba mi się takie mocniejsze wydanie Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie to wyszło. Dobre połączenie. Zapraszam na moje rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny makijaż :) Bardzo mi się podoba fioletowa kreska na dolnej powiece - mam zielone uczy, więc na jakąś imprezę chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio w sylwestrowym makijazu zrobilam taka niebieska kreseczke i mi sie spodobalo, postanowilam malowac taka czesciej :))

      Usuń
  36. dziekuje dziewczyny :) ciesze sie, ze moja propozycja wam sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystko super jest na blogu, tylko strasznie irytujący ten "bonusik"... nie można pokazać twarzy bez "bonusiku"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie masz naprawde innych problemow ??

      Usuń
  38. uwielbiam to ostatnie zdjecie, za kazdym razem do niego lece zeby zobaczyc te Twoje piekne blekitne galy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń