Seiten

niedziela, 28 października 2012

takie tam rozne... i jesienny makijaz leniwca ;)


No i przylazla zima :/  ... ciesze sie, ze ten weekend juz praktycznie minal, bo nie byl zbyt spokojny ale tak to przewaznie bywa jak sie pracuje. Mam nadzieje, ze byl to chwilowy napad bialego puchu, bo jak dla mnie to jest to zdecydowanie za wczesnie i nie moge powiedziec, zeby mnie jakos szczegolnie cieszyl. W kazdym razie jestem juz przygotowana...


... zapasy zimowych swieczek YC, glownie "Vanilla Satin". Po prostu uwielbiam to wydanie wanilii. I o ile lubie budyniowe z Ikeii, tak te to po prostu dla mnie ideal tego zapachu w swieczce. Do tego wzielam na wyprobowanie "Sugared Apple", ktore pachna na kandyzowany cukier z dodatkami (tu pomogla mi Idalia, bo ja za nie potrafilam skojarzyc, co to za zapach).


Dokupilam kolejne opakowania ukochanej zielonej herbaty Twinings o smaku gruszki i jablka. Moge ja pic litrami i wszystko fajnie ale oczywiscie musze ja sciagac z uk.


 Wyciagnelam tez jesienno - zimowe zapachy. I to chyba cieszy mnie najbardziej, bo w koncu moge uzywac mojego "Freak" z Illamasqua. To jest dla mnie typowy zapach na zimne miesiace, wtedy wychodzi z niego to cos. Drugim zapachem, ktory lubie wlasnie w tym okresie to YSL Belle D'Opium

***

Ostatnio rzadko pojawiaja sie makijaze, choc mam tyle cieni, ktore czekaja na to zeby je w koncu przetestowac i stworzyc cos fajnego ale naprawde mam totalny tumiwisizm makijazowy od jakiegos czasu i ograniczam sie do minimum. Jak juz musze sobie zrobic twarz, to ostatnio najczesciej siegalam po paletke Dior 5 Couleurs Night Dust 790, ktora juz pare razy pokazywalam. I po raz kolejny sie powtorze, ze wlasnie za to uwielbiam paletki tej firmy, bez wzgledu na to, ktora wyciagne z szuflady, bez wiekszego wysilku moge przy jej pomocy stworzyc szybki i trwaly makijaz.


Zwyklaczek z polowkami Ardell. Ta paletka swietnie podkresla niebieska teczowke. Ja ja glownie uzywam do lekkich makijazy ale oczywiscie mozna nia zrobic mocne, wieczorowe oko.


 Bonusik ;)


Kolejny tydzien pewnie bedzie rownie intensywny ale na szczescie weekend wolny... 
wiec oby do weekendu. Spokojnego tygodnia zycze :)

94 komentarze:

  1. Sroko sroko, jakie Ty masz piękne oczyska no. :)
    U mnie póki co śniegu nie widać. I niech tak zostanie. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez je lubie ;) ... jak jeszcze podrasuje rzesy i nie bede musiala kleic, to bede cala happy :D

      Usuń
  2. W stolicy też sypnęło :) Twinings jest dostępna w PL, więc muszę jej w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety nie ma... tak samo jak nie uswiadczysz wiekszosci firm, Niemcy z uporem maniaka wszedzie wciskaja swoja Teekanne i jakies inne wynalazki, zadna z tych herbat mi nie podchodzi i tak ta i Liptona musze sciagac.

      Usuń
    2. ja nie za bardzo... czarna jest slaba a we wszystkie owocowe maniacko pakuja hibiskus, ktorego nie lubie :P

      Usuń
  3. ale balwan :D chyba dla kotow zrobilas :D taki duzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balwan mial jakies ca. 15 cm i stal sobie na murku, przed domem jednej z pacjentek :)

      Usuń
  4. Rózyczka taka piekna i takabiedna tym śniegu ... snieg tak rzygalski ...bllleee..( tylko bałwan widzę zadowolony ..pajac) , a Ty taka piekna w tych piątkach Sroczko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balwanki sa fajne, snieg na drogach jest bleeee... ;)

      merci :*

      Usuń
  5. Też muszę zrobić zapas świeczek i podgrzewaczy :D Na szczęście u nas w Szczecinie śniegu nie ma! A herbatki angielskie uwielbiam, ale tej jeszcze nie pisał - muszę spróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Szczecina troche daleko, do mnie szybciej zima przychodzi... tak samo jak wiosna u mnie jest szybciej :)

      Usuń
  6. u mnie sniegu jeszcze nie ma, ale widze Alpy z okna i podejrzewam, ze i u mnie na dniach nadejdzie.

    Jak dla mnie zdecydowanie za wczesnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zalezy jak daleko masz do Alp... bo jakby nie bylo jestes dalej na poludnie jak ja, wiec moze u Ciebie jednak sie pozniej pojawi :)

      Usuń
  7. hah, ja jeszcze czekam na śnieg :) ale też dla mnie to trochę za wcześnie... i poproszę o życzenie spokojnego tygodnia również dla mnie. nie lubię podróżować, a czeka mnie kilka ładnych godzin w drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnej drogi :) ... i zeby szybko czas minal...

      Usuń
  8. oj Sroczko Sroczko, ale napadało... :P
    widzę, że nie tylko ja mam leniwą niedzielę z kubkiem w ręku, w moim przypadku kawy... ;)
    ... śliczny makijaż jak zawsze, mi nawet tego się dzisiaj zrobić nie chciało... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, ze moja niedziela wcale nie byla leniwa... musialam wstac o 6 i bylam w pracy :P

      Usuń
  9. U mnie dziś pachnie "francuska wanilia" YC. Satynowa będzie następna, jeszcze nie wiem jak pachnie :)
    Herbatka zielona z imbirem w kubeczku. Ale na mojego zimowego "Ange ou demon" Givenchy nie dość zimno za oknem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z tych wszystkich waniliowych zapachow YC satynowa lubie najbardziej :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny makijaż i zauroczyła mnie ta paletka cieni Diora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta paletka jest swietna... choc dlugo nie moglam sie na nia zdecydowac, taka dziwna mi sie wydawala ale jak juz w koncu kupilam, to pokochalam :D

      Usuń
  11. U mnie po śniegu już mało co zostało , jedynie błoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w sumie tez... zamarzajace bloto ;)

      Ps. paczusia pojdzie jutro albo pojutrze, bo mialam troche za duzo na glowie przez ostatnie dni :]

      Usuń
  12. Całe życie marzyłam o błękitnych oczach i doopa,brązowe mam :D
    ładny,naturalny makijaż,właśnie brązy używam najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie bardzo podobaja takie mocno brazowe ale z moich niebieskich jestem bardzo zadowolona ;D

      Usuń
  13. Kochana mam takie pytanie z innej beczki :) Czy Color Fever Gloss 383 Beige Ballerine nie wchodzi Ci w załamania ust ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaden z blyszczykow nie wchodzi mi w zalamania ale to pewnie zalezy od ust :)

      Usuń
    2. No właśnie ja mam w miarę gładkie usta i tylko Beige Ballerine mi wchodzi i nie wiem czym to jest spowodowane :(
      Przyzyczaiłaś się już do zapachu lawendy ? :D

      Usuń
    3. nieeee... nie cierpie lawendy i nigdy sie nie przyzwyczaje ale blyszczyki fever gloss kocham, wiec jakos to znosze ;D

      Usuń
  14. zlasnie wczoraj jechalam przez Niemcy i bylam zaskoczona tak wielka iloscia sniegu w niektorych miejscach :)tumiwisizm?heh pieknie Ci wyszedl makijaz;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na szczescie nie bylo az tak zle ale slyszalam i widzialam w tv, ze parenascie albo paredziesiat km dalej bylo o wiele wiele gorzej :]

      Usuń
  15. Świetny makijażyk :) Ja muszę jeszcze trochę dopełnić swoją kolekcję YC na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, niby jak to mawiasz zwyklaczek... ale jednak pięknie podkreśla Twoje oczęta :))
    Co jest w tych świeczkach, że ja ich jeszcze nie mam , oj kusisz ... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie YC ale to tez trzeba uwazac, bo owszem dlugo sie pala ale tez sporo kosztuja... i mi osobiscie wiele zapachow zupelnie nie podchodzi ale maja tez takie, ze zjadalabym z opakowaniem :P

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia, takie klimatyczne :). Muszę obwąchać Vanilla Satin :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle piękny makijaż, ależ mnie zainteresował ten Freak :) ach świeczuszki YC :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Freak to moja wielka milosc... uwielbiam te perfumy i juz pare razy o nich pisalam :) ... teraz przynajmniej mozna kupic 30 ml, bo jak ja sie na nie uparlam to byly tylko duze butelki, nie zeby mi to przeszkadzalo ale ta cena O_o

      Usuń
  19. Widzisz, Ty obkupiłaś się w świeczki, a ja w olejki zapachowe do kominka :) O tej porze roku bez płonących zapachów chyba nie da się przetrwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham swieczki zarowno te zapachowe jak i zwykle... kominki nie za bardzo :) ... ale to fakt jesienia i zima uwielbiam jak mi cos pachnie :)

      Usuń
  20. u mnie już po śniegu;)Na tą herbatę mi chęci narobiłaś, chyba się uśmiechnę do znajomych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w ciagu dnia zaczal znikac i pozostaly jakies smetne resztki :]

      Usuń
  21. YC<3 ładny makijaż, rozświetla Ci twarz!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej,a moze tutaj kupisz ulubiona herbate? Nie wiem jak cenowo wychodzi zamawianie z zagranicy. Pozdrawiam
    http://www.amazon.de/Twinings-Green-Apple-Pear-Btl/dp/B0065316FO/ref=sr_1_29?ie=UTF8&qid=1351457666&sr=8-29

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na amazonie nie patrzylam... ja zamawiam na stronach, ktore sciagaja brytyjskie produkty do Niemiec :)

      Usuń
  23. jakie piękne zdjęcia!;) śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zapas swieczek, jak tylko wroce do UK to zaczne robic zapasy bo w Es jakos nie mam nastroju na swieczki:D. zazdroszcze sniegu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale sie nie dziwie :) ... ze sniegu to pozostala juz chlapa, ktora teraz zamarza :/

      Usuń
  25. O, Vanilla Satin. I ja nawet wiem, jak to pachnie. W końcu coś wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Freak ma super buteleczkę ; ) Ciekawe jak pachnie ;D

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  27. sypnęło, zmroziło, ale słońce było dziś cudne i spacer owocny.
    herbata... temat rzeka, ostatnio odkryłam jakąś polską białą z aloesem (pyszna!), a brytyjskie to już w ogóle ;-)
    rozumiem Cię doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem bardzo herbaciana... szczegolnie jesienia i zima :)

      Usuń
  28. Piękne oczy. Dobrze ze makijaże wróciły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze sie w koncu zbiore i zmaluje cos bardziej ciekawego jak zwyklaki ;)

      Usuń
  29. Wyczuwam skrywany niepokój w uśmiechu bałwanka. Czymś mu groziłaś? ;<

    Zdjęcie na końcu - nie wyrażę tego słowami, ale tym Ci oto serduchem: <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawie, prawie poczułam te wszystkie zapachy z monitora :)
    Śliczny makijaż, cienie bardzo uniwersalne, a połówki rzęs dają spektakularny efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te cienie sa swietne i na oku wygladaja o wiele lepiej jak w opakowaniu :D

      Usuń
  31. Oj musze lecieć po tą wanilie YC, a herbatki zapomniałam kupić a była taka fajna promo na wolnocłowym:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gapa ;) ale ta herbata jest w pl dostepna i raczej nie powinna byc droga :)

      Usuń
    2. aale ni ma u nas takowych smaków:( Przynajmniej nie widziałam hahaha

      Usuń
  32. ślicznaś :) a za herbatką to się zaraz rozejrzę, bo lubię zielone a jeszcze jabłko i gruszka??!!

    OdpowiedzUsuń
  33. W tym roku śnieg też mnie nie ucieszył. To chyba przez to że zostałam kierowcą i pierwsze co pomyślałam "@$^^%$! jak ja wrócę do domu, mam jeszcze letnie opony" :P.
    A co do YC to postanowiłam że w tym roku sobie nie odpuszczę. Czekam na jakiś smutniejszy dzień, żeby zrobić sobie przyjemność i zamówić kilka wspaniałości.
    Może nie tak na bogato, bo pewnie większość to będą same woski, ale liczy się zapach, który mam nadzieję umili mi długie jesienno-zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooo... na letnich oponach to naprawde nic przyjemnego, szczegolnie jak sie jest swiezynka :]

      jak sie lubi woski to mozna jak najbardziej... ja po prostu jestem swieczkowa ;)

      Usuń
    2. jakoś sobie poradziłam, ale mam już zimówki więc śnieg jest mi mniej groźny.
      Świeczki są wygodniejsze w użyciu, ale jak sama przynałaś - zabójczo drogie. Tutaj się wstrzymam z inwestycją, żeby miało mnie co kusić w okresie świątecznym :D.

      Usuń
  34. Pięknie wygląda ta róża pod śniegiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam świeczki zapachowe,a te z pewnością pięknie pachną:))makijaż jak zwykle ekstra a połowki rrzęs fajnie go uzupełniają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polowki rzes sa genialne :) nie dosc, ze nie czuc ich na oku, to latwiej sie je przykleja... i niby takie nic a efekt daje swietny :D

      Usuń
  36. nie mogę czytać o świeczkach, bo najchętniej kupiłaby wszystkie możliwe ;) a leniwcowy make up baardzo ładny. pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej lubie wszelkie budyniowo - waniliowe kombinacje :D ale swieczki ogolnie uwielbiam :)

      Usuń
  37. Zaciekawiłaś mnie herbatką! Lubię takie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszna jest :) druga, ktora mi smakuje to mango ale ta to chyba sezonowo sie pokazuje :)

      Usuń
  38. Fajny makijaż ;) Jejku jak ja kocham herbatę <3 Piję codziennie różne rodzaje ;P Widać, że przygotowana na zimę jesteś ;p Wczoraj pojechałam po buty na zimę, a tam taki tłok :D Koleeejka dłuuuga, ale wystałam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie zima bardzo lubie herbatki i o ile latem w sumie nie pije, tak teraz nadrabiam :D

      Usuń
  39. Herbatki tej firmy to moje ulubione:-)na szczęście da się je kupic w Szczecinie:-)szkoda,że wybór niepowalajacy,ale zawsze coś;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo oni w ogole nie maja jakiegos szalonego wyboru ale przynajmniej jakosc jest swietna :D

      Usuń
  40. Sugared apple niby nie z mojej bajki, ale spodobał mi się (na szczęście, bo przez przypadek kupiłam dwa woski). Jesteś zadowolona z tea lightów? Mam jeden i nic nie czuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bylam w ogole nastawiona na zupelnie inny zapach w przypadku Sugared apple ale ten tez mi sie spodobal :) ... moje pachna calkiem mocno, z tym, ze ja zawsze pale dwa i jak wchodze do pokoju to wyraznie czuc... i nie tylko w pokoju, bo zapach wydostaje sie poza i snuje po sporej czesci mieszkania :)

      Usuń
  41. mówisz grucha z jabłkiem fajna jest? muszę poszukać :D

    a i uwielbiam te Twoje zwyklaczki-niezwyklaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna... ja ja bardzo lubie :) ... mango tez jest ok...

      Usuń
    2. no właśnie doczytałam gdzieś w komentarzu o tym mango :) muszę ich więc poszukać, bo jak się zimno robi pijam herbatę na litry i muszę jakieś urozmaicenie znaleźć :D

      Usuń
  42. matko, ale szal na YC wszedzie :)
    musze w koncu sama sprobowac...

    OdpowiedzUsuń