Seiten

środa, 24 października 2012

Essie stylenomics


I tu mamy przyklad jak zdjecie reklamowe nie ma w sumie nic wspolnego z rzeczywistoscia. Prawde mowiac jest to troche irytujace, bo po cholere tak to obrabiaja, ze do niczego to potem nie podobne. Pomijajac, ze ten reklamowy kolor szalenie mi sie podoba pfff...


Na szczescie kolor ten mnie nie zaskoczyl, bo kupilam go oczywiscie online... wczesniej zdazylam go zobaczyc u Urbi i bylam juz przygotowana, ze przyjdzie cos na pograniczu zieleni i czerni. 


Kolor sam w sobie mi sie podoba, bo takiego jeszcze nie mialam ani nic co byloby choc troche podobne. Idealny jak zachce mi sie czegos mrocznego ;) ... a takiej czarnej czerni, to ja nie lubie. 


Ps. dla zniecierpliwionych... wyniki rozdania podam jutro, jak tylko maszyna losujaca
bedzie chetna do wspolpracy :) ... ale ogolnie to mam wolne wiec powinno sie udac.

58 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta jego mroczność ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. no różnica w porównaniu ze zdjęciem reklamowym jest ogromna... ale chyba bardziej mi się podoba jak delikatnie leci w czerń ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W 'realu' kolor wygląda o niebo lepiej niż na ichnich zdjęciach promocyjnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez sie podoba, choc taki jak na reklamowym tez bym chetnie przytulila ;)

      Usuń
  4. wiem,że ta znajomość nie miałaby przyszłości ;) sory

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś również wzbogaciłam moją kolekcję o kolejny lakier Essie :) Listonosz przyniósł wielkie pudło, a w środku jedna mała buteleczka...ale ile radości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze rozbraja mnie jak w wielkim pudle jest zakopany drobiazdzek :D ... nigdy nie zrozumiem dlaczego tak pakuja ale w sumie nie wszystko trzeba rozumiec ;)

      Usuń
  6. hm wiadomo że lepszy taki niż czarny. Zawsze myślałam że obróbka służy do tego aby łudząco oddać kolor w butelce ;P przekombinowali, ale tak to nieraz jest z zakupami online

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym go wolała takiego ze zdjęć promocyjnych, echu. Ale czarnej czerni też nie lubię, więc w sumie nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie on podoba... nawet jak mu daleko do reklamowych ale wiedzialam juz, ze on tak wyglada, wiec szoku nie bylo :D

      Usuń
  8. Rzeczywistość nijak ma się do tego jak lakier wygląda na zdjęciu reklamowym;-)ale gdyby tak ufać reklamom np.tuszy do rzes to każda z nas miałaby rzesiory po sam sufit;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, ze w przypadku tuszy cygania to co innego ale zdjecia lakierow powinny byc jak dla mnie bardziej zblizone do rzeczywistosci :] ... i czesto sa ale jak przesadza to zdrowo i potem im cos takiego wychodzi :P

      Usuń
    2. Tutaj zdecydowanie przesadzili;-)w sumie nawet nie wiem w jakim celu?;-)

      Usuń
    3. tez nie wiem ale co jakis czas sie spotykam z tym fenomenem :] czasami wysoka polka tez przekombinuje i jest to najczesciej Dior :P

      Usuń
  9. zastanawiam sie nad nim od dluzszego czasu.... i nad innymi essiakami tez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam essiaki :) choc nasze poczatki wcale nie byly latwe i dosc dlugo mialam focha ;)

      Usuń
    2. ja mam kilka z tkmaxxa i okrutnie denerwuja mnie ich pedzelki, na tyle ze nie kupilam jeszcze zadnego z "normalnego" sklepu, bo nie chce znow sie meczyc..... no ale jest taaaki wybor, ze pewno sie skusze...chyba, ze opi pojawia sie wczesniej :P

      Usuń
  10. Hmmmm... ladny, ale nie tak ladny jak ten, na ktory polowalas.

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! Fantastyczna zieleń! Absolutnie unikatowa :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie dlatego sie na niego zdecydowalam, nawet jezeli nie ma on nic wspolnego z tym co wlasciwie chcialam (pomijajac, ze on po prostu nie istnieje) :]

      a ta zielen cos w sobie ma :)

      Usuń
  12. wiedzialam ze go kupisz, juz jak tylko reklame w InStyle zobaczylam pomyslalam o tobie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna zielen,tez jak zobaczylam ta kolekcje na zywo to bylam w szoku,ze kolory tak sie roznia od zdjec.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm... No niestety, zupełnie nie miałabym ochoty teraz na taki kolor. Może do mojego nastroju nie pasuje, ale jest bardzo "listopadowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczaki zuuupelnie inny kolor. Ja mam taka ciemna, lesna zielen z kiko, uzywam rzakdo ale uzywam:D. Zawsze fajnie miec nowy kolorek do kolekcji:D

    OdpowiedzUsuń
  16. moj essie niestety nie doczekal premiery napaznockiach bo Jagoda go roztrzaskala o posadzke w lazience - i rzeczywiscie byl bardzo bardzo ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa ta zielen - faktycznie pasowalaby do gothic / mrocznego look

    OdpowiedzUsuń
  18. matko i córko, tosz to zupełnie inne kolory :D też nie rozumiem takich chłytów marketingowych :/
    kolorek ciekawy, choć ja kurczaki nie przepadam za takimi ciemnymi :) cały rok nosiłabym czerwienie i korale :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wkurzyłabym się. Zdjęcie z neta przekonuje do zakupu, bo kolor cudny, a tu taki zonk. Chociaż ten ciemny też jest ładny...no ale sam fakt "oszustwa" irytuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Twoich pazurkach wygląda super .Na jesień i zimę trafiona dyszka .
    Ja niestety nie kocham się sama w takich kolorach u siebie .Wolę ciepłe kolory .Chyba coś z odcieniem skóry ...;) Wyglądam jak tpielec :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze, to ja bym podziękowała za takie niespodzianki.
    Chociaż kolor jest i tak piękny, to ja czuję rozczarowanie.
    Dużo lepiej bym się czuła w takim ze zdjęcia producenta:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten na reklamie mi sie podoba ale na zywo Wow. Cudny jesienny...musze go miec.. Piekny

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, jak ktoś powyżej - kolor z reklamy nieciekawy, ale jeśli on na żywo jest tak ciemnozielony, że aż czarny, to jest taki, jak jeden z moich ulubionych atramentów. I, kurczę, muszę go zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziś kupiłam lakier, który ma kolor bardzo podobny do tego ze zdjęcia reklamowego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkowicie inny, niż na zdjęciu reklamowym, ale i tak bym się z nim nie polubiła :P

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi się on podoba, bo ja lubię takie butelkowe zielenie i ciemne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie kolor reklamowany odbiega od rzeczywistości:/ i to bardzo. Dlatego nie lubię zamawiać lakierów przez internet.
    Efekt na paznokciach bardzo ładny:) Też nie przepadam za czernią czernią:P Mam wrażenie,że mam brudne paznokcie:P Ale to chyba kwestia przyzwyczajenia:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że nie wygląda tak jak na zdjęciu reklamowym:)ale i tak mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale brzydal, mi zupełnie się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha, dobre sobie. :D Mogliby się postarać o lepsze zdjęcia promocyjne.
    Ale lakier mimo wszystko na paznokciach wygląda cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor realny jest super!
    Ostatnio uwielbiam takie piwniczne klimaty :)

    Zwłaszcza na krótkich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mariaż zieleni z czernią, całkiem udany. :

    OdpowiedzUsuń
  33. Ladny, chcoć dla mnie nieco za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny :) Chociaż myślałam, że będzie bardziej zielony...

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdybym wcześniej nie zobaczyła rzeczywistych zdjęć lakieru oczekiwałabym tego ze zdjęcia bo też bardziej mi się podoba, no cóż..

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłabym i ten i ten ;D Zieleń ładna... Taka mroczna i intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  37. na zdjeciu reklamowym jest niesamowity i taki kolor bym bardzo chciala posiadac. szkoda ze w rzeczywistosci prezentuje sie dosc przecietnie :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękny kolor :) Takiego szukam na jesień właśnie.. :)

    OdpowiedzUsuń