Seiten

czwartek, 25 października 2012

tadam... czyli wyniki rocznicowego rozdania :)

Uffff... poniewaz dzis mam wolne to w koncu moge oglosic wyniki rozdania, niestety nie udalo mi sie wczesniej z roznych powodow... glownie pracy i braku drukarki w domu ale takze maszyny losujacej, ktora nie zawsze bywa kooperatywna. 

Dzis sie udalo i zeby nie przedluzac...


... przygotowania do losowania.


 Maszyna losujaca i komisja do spraw losowan byly na miejscu.

 Na pierwszy rzut poszedl zestaw dla moich tapmadel :)


 Przebieg losowania jest chyba juz wiekszosci z was znany... maszyna losujaca grzebie paszcza, wybiera karteczke i wypluwa zwyciezczynie na dywan. 
I tak oto... nagorde w kategorii "najbardziej aktywne czytelniczki" dostaje   

TheLenka30.

***

 Druga czesc byla zdecydowanie trudniejsza, bo i nie latwo zajac maszyne losujaca na dluzej papierkami w misce, niestety szybko nastepuje zmeczenie materialu i odmowa wspolpracy ale na szczescie przy odrobinie motywacji sie udalo.


Przebieg losowania jest taki sam... z tym, ze tu potrzebowalam dwie osoby.
 Bo do rozdania byly dwa zestawy, dla wszystkich innych czytelniczek mojego bloga.


I w ten sposob, przy odrobinie perswazji na dywan wypluto...

  •  Patson29 (zestaw nr II) 
  •  The BertkaShow (zestaw nr III)


 Serdecznie gratuluje zwyciezczyniom i dziekuje wszystkim za udzial, ilosc osob przekorczyla moje wyobrazenia. Dziewczyny macie czas do przyszej srody, czyli do 31.10.2012 czas na przeslanie mi (na mail: cosrocewokowpadnie@freenet.de) adresu, na ktory mam wyslac wygrana. W przeciwnym razie wylosuje kolejna osobe.

***

 A po ciezkiej pracy, maszyna losujaca wylozyla sie na plecki i uciela sobie drzemke.

futerkowe maja swojego bloga -> www.dwa-brytki.blogspot.de

95 komentarzy:

  1. Gratuluje dziewczynom :-) Szkoda, że mi się nie udało :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszyny losujące dostały nagrodę??? Spisały się znakomicie ;)


    Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okrutna jesteś zmuszając futra do takiej ciężkiej pracy;) Powinny za to dostać nagrodę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagród to im raczej nie brakuje - patrz fałdka :)

      Usuń
    2. o co to to nie hehe... futerkowe nie maja nadprogramowych faldek, lepiej trzymaja linie jak ja ;D

      a nagrode dostaly, poczochralam je za uszkami :P

      Usuń
    3. Bardzo dobra nagroda;)
      Chwali się taki personel;)

      Usuń
  4. gratuluję :)

    maszyna losująca niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz śliczne kociątka! <3 Zakochałam się :D Co to za rasa? Zwyciężczyniom oczywiście gratuluję :) Nagrody do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brytyjczyki krotkowlose :) jak dla mnie nacudniejsze koty na swiecie :P

      Usuń
    2. Zgadzam się :) Tak jak nie przepadam za kotami tak tego z miejsca chciałabym mieć :) Podejrzewam jednak, że mój pies prędko by go "wyeksmitował" hehe :P

      Usuń
  6. Uwielbiam te Twoje futra. Wysciskałabym je az by im te sliczne slipka powychodziły :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż kurcze nie udało się, ale gratuluję dziewczynom ! I nie poddam się i będe próbować dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy Twoja maszyna losujaca jest do wynajecia? :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dziewczyn!! Piękne są Twoje koty po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojojjoj, ale kociaki słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje,a kociaki wymiatatja!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamo,że to ja wygralam ten cudny zestaw:-)))))))))))) z tej radości taki okrzyk mi się wyrwał z paszczy,że aż bąk mój mały się wystraszył;-)dziękuję pięknie-w tym miejscu szczególne podziękowania dla maszyny losujacej i gratulacje dla pozostałych zwyciężczyń:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. maszyny losujące są the best :D gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. kociaki ;D też chce takie "maszynki losujące" ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje!

    one są boskie!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hahah ...co tam gifty !
    Ja bym obie maszyny wyczochałą na śmierć :D
    Gratulacje dla wygranych !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chcę taką maszynę losującą! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. rozdanie rozdaniem, ale za takie maszyny losujące wiele bym dała!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż przyjemnie popatrzeć na taki proces losowania ;) cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje koty są cudowne:) piekne mają futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne futra!

    Gratuluję dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  22. o Panie :D jakie urocze :D w ogole swietny pomysl. rozbawily mnie te fotki :) ze też moje syberyjczyki nie są takie sprytne?! ostatnie zdjecie mega! sama dzisiaj sfotografowałam swoje kociaste w takich pozycjach, ze robiac fotki, płakałam ze śmiechu. kociaki to przesympatyczne zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z moich tylko jeden ma zamilowanie do papieru ;D ... drugi tylko siedzi i sie gapi :D

      Usuń
  23. ubostwiam Twoja maszyne losujaca! Doskonaly pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tzn maszyny losujace :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zwycięzcą :) Zestawy rewelacyjne. A koty idealnie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie wspaniałe koty! Zazdroszczę, marzę o takim ale moja rodzinka jest niestety w 101% antykocia :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje dziewczyny.:)

    Ja fanka kotow nie jestem ale twoje sa przecudne:D. Moja cora by je zaglaskala i zacalowala na smierc... a buziaki to tylko w pyszczek:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ahhhh, a czy można jakoś wygrać tą puszystą maszynę losującą?;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne maszyny losujące :) Chętnie pożyczyłabym je na swoje rozdania, ale podejrzewam, że może być problem ze współpracą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wyplutym :)) Super! Uwielbiam maszyny losujące :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Maszyny losujące są genialne! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wilbar i Wikko wspaniali :) Gratuluje zwycięzcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham oglądać sprawozdania z twoich rozdań - głównie z powodu futerkowych maszyn losujących (które są po prostu cudowne;)

    I gratuluję wszystkim zwycieżczyniom

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję dziewczyny!:)a maszyny są ekstra, niech sobie teraz odpoczną, zasłużyły na drzemkę:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dwa razy mrugałam czy aby na pewno widzę te dwa piękne koty :D są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje :) A maszyny losujące wyglądają ultra-rozkosznie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje ;) A kotki przewspaniale wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł:) Gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  39. no tak je uwielbiam a mnie nie wyciągnęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakbym miała do wyboru któryś z (bardzo fajnych!!) zestawów albo Maszynę Losującą, to brałabym maszynę:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Haha, ale się uśmiałam z tych podpisów do zdjęć. :D Więcej takich poprawiaczy humoru proszę!
    I gratuluje wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziekuje bardzo jestem podekscytowana a mialam taki smutny dzień, buziaki dla pięknych losujacych koteczkow i dla autorki bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, ze futra przyczynily sie do poprawy Twojego humoru :)

      maila dostalam :)

      Usuń
    2. Od razu nakreśliłam bo z podniety mogłabym zapomnieć haha :D Mam dzisiaj szczęście do trzech razy sztuka się sprawdza :D

      Usuń
  43. Jakie śliczne koty <3 Jaka to rasa?

    OdpowiedzUsuń
  44. maaatko jaka cudna komisja ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kociaki slodziaki <3
    Gratuluje zwycięzczyniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę Ci powiedzieć, że masz prześliczne kotki ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. O rany! Wygrałam!!! ale mi serce wali!

    już piszę maila, już już już

    OdpowiedzUsuń
  48. Uuuuwielbiam Twoje maszyny losujące, zawsze mnie tak samo rozbrajają... A zwyciężczyniom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ale śliczne futrzaki :)))))))

    gratulacje dla dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. super sa te maszyny losujące:))) Hehe szkoda,że nie mnie wyciągnęły ale co tam, next time:P

    OdpowiedzUsuń
  51. kocham Twoje maszyny losujące <3 moja mała maszyna losująca pozdrawia mrucząco :D

    OdpowiedzUsuń
  52. jejku uwielbiam te zdjęcia przed losowaniem i te skupione miny:D gratulacje:]

    OdpowiedzUsuń
  53. o boziiiiiiiiiiiiuuuuuuuuu cudne losowanie :DD
    gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. koty jak zwykle wymiataja;D gratuluje;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoda ze się nie udało, gratuluje wygranym. Jaka to rasa kotków? Są śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Maszyny losujące są najpiękniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje dla dziewczyn. :)
    A futra chętnie bym przytuliła i wytarmosiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  58. gratulacje! choć nie powiem, żal jest;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje :) Ale " maszyny losujące " są przecudowne!!! Zauroczenie, nawet nagród nie chce, samo widowisko mi wystarcza - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ahh raz u Ciebie wygralam i wiem ze jest czego dziewczynom zazdroscic! Niech sie dobrze uzywa, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratulacje ;)
    Ale masz boskie te koty! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Nawet jeśli nie biorę udziału, to obserwacja fotorelacji z losowania przyprawia mnie o ekscytację :D Uwielbiam maszynę i komisję :D Muszę sobie kiedyś sprawić takiego mięsistofutrowego kota :D Chociaż mojej Kocie też nie brakuje sierści :D Zwłaszcza jak pobiega po podwórku, to później jest taka śmiesznie napowietrzona w dotyku :D

    A... Ale nie o tym... Gratulacje Dziewczyny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Dokładnie. Udziału nie biorę, ale na zdjęcia maszyny zawsze czekam. :)))

      Usuń
  63. Kocham Twoje "maszyny losujące" :-**

    OdpowiedzUsuń
  64. Co tam losowanie! Twoje koty są boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. haha, najzabawniejsze losowanie, jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Te koty masz obłędne! Grubaski ;> I te miny z fochem :P

    OdpowiedzUsuń
  67. slodziaki z tych Twoich kocurkow :)

    OdpowiedzUsuń