Seiten

środa, 31 października 2012

drogeryjny przelot... i pare rzeczy, ktore mi wpadly w lapki :)

 W ciagu ostatnich dwoch dni trafily mi sie na mojej drodze dwie drogerie... a mianowicie DM i Müller, wiec nie moglam nie skorzystac, pobuszowalam miedzy regalami.

Trafilam na najnowsza kolekcje Catrice spectaculART
Dawno zadna kolekcja tej firmy nie wydala mi sie rownie przyjemna.


Druga LE, ktora wydala mi sie interesujaca to  p2 Keep the Secret.


Ostatecznie zdecydowalam sie na rozswietlacz, ktory podoba mi sie najbardziej ze wszystkich rozswietlaczy jakie Catrice do tej pory wypuscilo. Jest bezowy, perlowy i w sumie bezdrobinkowy... wiec daje efekt delikatnej tafli. Dwa cienie "Pure Chrome", ogolnie wydaje mi sie, ze tego typu cienie ostatnio sa bardzo popularne, bo pojawiaja sie w kazdej firmie. Z p2 wzielam pomadke i cien w kredce.


Oczywiscie jak to bywa, moja ulubiona ostatnio farba zniknela z polek, co mnie lekko zirytowalo, bo jest naprawde swietna... wiec nie pozostalo mi nic innego jak kupic cos innego. Wybralam nowosc Schwarzkopf Color Mask (600 jasny braz), co z tego bedzie zobaczymy. Co prawda nie dopatrzylam sie amoniaku w skladzie ale moze krzywo patrzylam, bo jest to farba, wiec w sumie powinien byc.

I moje malenstwo, kolo ktorego chodzilam juz jakis czas. Uwazam, ze Shiseido ma najlepsze lakiery do ust. Przetestowalam chyba wszystkie, ktore sa na rynku... i te od Chanel i te slynne YSL, ktore mi w ogole nie podeszly. Ten z Shiseido cudnie podkresla usta ale ladnie sie tez z nimi stapia. Jak wiadomo ja ze mocnymi ustami nie przepadam, wiec dla mnie musi to mimo wszystko dosc naturalnie wygladac.


Taaaaa... powoli dopada mnie mania swiatecznych dekoracji... te akurat przygarnelam w DM. Uwielbiam tego typu pierdoly i ku uciesze futerkowych co roku przybywa cos nowego, czym potem sie namietnie bawia, doprowadzajac mnie do szalu :)


67 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta kolekcja Catrice, czekam na pokaz cieni w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, najbardziej zaciekawiłaś mnie szminką i rozświetlaczem:)pokazuj prędko zakupy z bliska:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dziś wzięłam dwa lakiery z tej limitki catrice, dumam nad rozświetlaczem.
    a z p2 jakoś nic mnie nie zahcwyciło wystarczająco ;)
    widziałam Home sweet Home essence i nijak nic mnie nie skusiło, na zdjęciach lepiej wyglądała..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie Home sweet Home u mnie nie bylo ale za to Twilight :]

      Usuń
  4. Ooo tak,te z Shiseido są bardzo dobre! I w ogóle uważam,że Shiseido jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie tez :) kusza mnie ich kremowe cienie, pare razy macalam i maja najmniej brokatu i najlepszy kolor, wsrod tych wysokopolkowych :)

      Usuń
  5. Te miseczki z chęcią bym Ci zwinęła. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta limitowanka Catrice!
    Zwrócę uwagę na ten lakier do ust, zawsze omijałam szafy tej firmy ale widzę, że wiele straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shiseido jest malo popularne a w sumie ma pare fajnych kosmetykow :)

      Usuń
    2. A recenzowałaś może ten lakier do ust? Szukałam po tagu ale nic nie znalazłam na ten temat :(

      Usuń
    3. nie nie... jeszcze nic o nim nie pisalam :) ale jak tylko go pouzywam, to post sie pojawi :)

      Usuń
  7. Cienie wyglądają fajnie i ta najjaśniejsza pomadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz z Catrice wpadł mi w oko, jak znam życie to on pierwszy zniknie z półek ;) Używam wciąż ten, który dostałam od Ciebie, z LE Urban Baroque i będę płakać jak się skończy, więc może ten się nada na otarcie łez :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozswiatlacze Catrice wyjatkowo ciesza sie powodzeniem ale na szczescie wprowadzili jeden do stalej sprzedazy, wiec zawsze mozna ten kupic :)

      Usuń
  9. Jaki masz kolor lakieru?
    Ja też ostatnio kupiłam i przepadłam. Jest świetny :)
    Urzekła mnie ta LE catrice. Mam nadzieję, że będzie i w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego lakieru ?? Zadnych lakierow nie kupowalam :P

      Usuń
    2. aaaaaaaa... widzisz, ja gapa zupelnie nie skojarzylam :P ... kolor podany jest na opakowaniu RD 203, taki dosc nudkowaty :)

      Usuń
  10. Ta Bollywoodzka kolekcja zdecydowanie przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w rozświetlaczu od zdjęć w necie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie te cieniem z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ten Müller jest w Beru? i co tam dają fajnego? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Müller jest typowa zwykla drogeria i prawde mowiac nie mam pojecia czy jest w Berlinie, wiem tylko, ze nie w calych Niemczech jest dostepny... ale gdzie jest a gdzie nie... to naprawde nie wiem :]

      w duzych miastach Müllery oprocz sredniej polki maja tez wysoka i perfumy... plus kolorowke Makeup Factory :)

      Usuń
  14. Jak ja czekam na tą limitkę Catrice, podoba mi się z niej praktycznie wszystko :D ale szczególnie rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Shisheido uwielbiam :) wczoraj byłam na zakupach i przeraziło mnie to że już widzę mikołaje z czekolady :D za szybko !! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierniki i inne swiateczne lakocie to juz od jakiegos czasu atakuja w sklepach ;) ... dobrze, ze koled nie puszczaja :]

      Usuń
  16. Bardzo ładne zakupy :) Te lakiery Shiseido interesujące :) Rozświetlacz ma piękny kolorek, dość nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie podoba, ze daje dosc delikatny efekt :)

      Usuń
  17. Miseczki w sam raz na ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna kolekcja z Catrice. Z niecierpliwością czekam aż pojawi się w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zaciekawiona rozświetlaczem, skoro bezdrobinkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstepne macanie nie ujawnilo zadnych drobinek :D

      Usuń
  20. Hej, stałam dobre 15 minut przy tych nowych farbach Palette :) Daj znać co wyszło na włosach, strasznie jestem ciekawa koloru. I czy rzecyzwiście farba ma coś wspólnego z profesjonalizmem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. profesionalne to one raczej nie sa... ale jak kolor bedzie ladny, to nie bede marudzic ;)

      Usuń
  21. Podoba mi się ten rozswietlacz z catrice i cienie,też czekam aż kolekcja i u nas się pojawi,a i miseczki bardzo fajne:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. O pamiętam zapowiedzi tej limitowanki Catrice. Podobał mi się na zdjęciach lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje młodsze futro pierwszy raz w życiu w sobotę zobaczyło śnieg.. ubaw po pachy taką minę strzelił, że się turlałam płacząc ze śmiechu :) Hm jakoś mi się ani jedna, ani druga limitka nie podoba. Uff dla portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. coś chyba blogger świrował, bo napisałam dłuuugi komentarz i go wcięło :(

    w każdym razie, tak w skrócie, postuluję o fotki futrzastych na tle tych dekoracji świątecznych, bo wyobraźnię mam kiepską :P

    a i świąt nie lubię, bo dla mnie to okres wzmożonej pracy :/ w zeszłym roku na znak protestu nie ubrałam chujenki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus... futra maja swojego bloga i tam wystepuja na tle roznych dekoaracji ;D

      u mnie swieta to tez w sumie okres gdzie sie pracuje, bo w koncu nie mozna wywiesic szyldu samoobsluga, dlatego przewaznie przelatuja mi gdzies w takim tempie, ze zanim sie obejrze, to juz jest po :]

      Usuń
  25. Jestem strasznie ciekawa tego rozświetlacza z Catrice :D Mi wpadły w oko jeszcze ich pomadki, bo czytałam, że nie są matowe, tylko kremowe, więc na pewno są przyjemne :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadki Catrice ogolnie sa bardzo przyjemne :)

      Usuń
  26. te cienie catrice wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. tego typu cienie to wyrastaja teraz jak grzyby po deszczu ;)

      Usuń
  28. fajne te limitki, moze na cos zapoluje z catrice;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Weź no wyślij kilka standów do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaa... pracownicy poczty polskiej sie uciesza ;D

      Usuń
  30. ciekawe czy i ja doczekam się tej le catrice...

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolekcja Catrice trafiła zdecydowanie w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolekcja Catrice mnie zainteresowała :) Uwielbiam wszelkie gadżety i bibeloty związane ze świętami: świeczki, świeczniki, zawieszki, figurki... Jak wchodzę do sklepu z akcesoriami do domu to przepadam na co najmniej godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez... dlatego jednym z moich ukochanych sklepow jest Depot, ktory pare razy juz pokazywalam... bo tam nie dosc, ze pelno pierdolek na kazda pore roku i okazje, to jeszcze mozna sobie samej tworzyc ozdoby do domu z "polproduktow" :)

      Usuń
  33. Podobne rzesy z P2 ma w UK Accessorize

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeżeli lubisz wszelkie liptinty to polecam ci z Bell. Jest bardzo tani, matowy i pięknie wygląda na ustach, a jednoczesnie utrzymuje się bardzo dlugo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubie liptintow... to jest lakier... a do tego firma Bell jest dla mnie niedostepna, pomijajac ze w ogole mnie nie interesuje :D

      Usuń
  35. Miseczki !!!!! Oddawaj. Piękne, boskie. A Shiseido tez bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i do tego kosztowaly ca. 2,00€ za sztuke :D :D

      Usuń
  36. Kolekcja Catrice bardzo fajna! Mmmm! Ostatnio każde ich limitki przypadają mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Naiwnie będę czekan na tę limitkę z Ctrice :P

    OdpowiedzUsuń
  38. pokaz jak najszybciej ten lakier... :) ja niestety nie mialam do czynienia z zadnym ale ciesza bardzo oczy

    OdpowiedzUsuń