Seiten

środa, 17 października 2012

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye


Poniewaz akurat zmienilam krem (na zimowy), to chcialam jeszcze raz wspomniec o produkcie, ktory jak najbardziej zaliczyc moge do ulubionych i na pewno do niego wroce. Uwielbiam go latem, gownie ze wzgledu na lekka zelowa konsystencje, ktora szybko sie wchlania i koi zmeczona skore. Lubie go tez za to, ze po prostu dziala. Moja skora bardzo go lubi, co chyba zreszta widac. Co w tym musi byc, bo ciagle jestem zadowolona z jej wygladu. Jezeli szukacie dobrego kremu pod oczy to warto sie temu blizej przyjrzec. Z tym, ze oczywiscie czy jestesmy juz na etapie takiego "anti-aging" produktu, to musicie same wiedziec, ja go zaczelam uzywac po 30. Krem niestety ma dosc wysoka cene ale na szczescie mozna kupic male zestawy EL, w ktorych mamy tez mini opakowanie, w ten sposob jest latwiej go przetestowac i wtedy zastanowic sie nad inwestycja. Ja ogolnie jestem na niekonczacym sie poszukiwaniu idealnego kremu pod slepia. Z tym, ze jak Don Kichot przewaznie trafiam na wiatraki... ten krem jest wyjatkiem a czy jest warty swojej ceny to kazdy musi sam stwierdzic.
 15 ml kosztuje ca. 55,00 €


 Wg producenta: Ten jedwabisty krem-żel pomaga znacząco zmniejszyć widoczność wszystkich kluczowych oznak starzenia się wrażliwej skóry wokół oczu: drobnych linii, zmarszczek, opuchnięć, cieni pod oczami, przesuszenia skóry, nierównomiernego kolorytu. Naprawia uszkodzenia powstałe w wyniku działania czynników środowiskowych oraz doskonale nawilża. Skóra wokół oczu wygląda świeżo i jest wypoczęta. Technologia Chronolux™ wspomaga naturalna synchronizację regeneracji skóry, technologia Alkyl Guanine Transferase umożliwia trwała regeneracje uszkodzeń skóry wokół oczu spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, opatentowany koktail antyutleniaczy i wysoki poziom kwasu hialuronowego chronią i regenerują delikatne obszary wokół oczu, pomagając w ten sposób zmniejszyć widoczność cieni pod oczami, opuchnięć i utraty elastyczności.

 Rodzaj skóry: skóra normalna, skóra sucha
 Działanie: wygładzające, regenerujące


 Dla zainteresowanych ;)


60 komentarzy:

  1. miałam go gdyby nie cena odkupowałabym non stop...skóra po nałożeniu jest od razu taka mięciutka i gładka boże ZAZDROSZCZĘ!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten krem. Mam go od lata i uważam za najlepszy na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to lece na zakupy....kiedys mialam ten krem dawno dawno temu i juz nie pamietam jakie mial dzialanie....ale odswieze sobie pamiec....

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą małą próbkę dołączoną do zestawu i muszę przyznać, że jest on na prawdę dobry! Niestety cena przeraża... Ale chętnie do niego kiedyś wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest wlasnie jego plus, ze faktycznie jest dobry :)

      Usuń
  5. uwielbiam go! właśnie otworzyłam dzisiaj kolejne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję, że to jeden z lepszych (może najlepszy? Nie wiem, ciągle szukam ideału) kremów, jaki miałam. Wchodził w skład zestawu, który dostałam na urodziny. Testuję go kilka tygodni, i myślę, że gdyby nie cena, pewnie by przy nim pozostała przez dłuższy czas. Ale zdrowy rozsądek aż się wzdryga, gdy widzę cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mimo wszystko wole zainwestowac w dobry krem, ktory mi na wiele miesiecy wystarczy :)

      Usuń
  7. Ostatnio go zakupilam, tez uzywam :)

    Moja druga polowka po wyjsciu z drogerii wyjela ten krem i mowi 'o dali ci probke do przetestowania' no nie :) Ale jest dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego mina musiała być bezcenna, kiedy powiedziałaś mu, że to nie próbka :)

      Usuń
    2. a po co uswiadamiac :D :D ...

      Usuń
    3. Cena zwala, ale chyba warto :) Miałam mini próbkę i byłam zadowolona! Jednak to była zbyt mała ilość, żeby tak całkowicie ocenić...

      Usuń
  8. Świętego Graala poszukuje i ja ;)
    Na ostatniej wizycie u dermatologa kiedy to napaliłam się , ze mi cos poleci zostałam brutalnie na ziemie sprowadzona , że o ile krem nie ma jakiegoś bardzo intemsywnego składu typu jakieś kwasy itp to nadaje si tak samo pod oczy jak na twarz i , żeto tylko napędzanie marketingu i masz babo placek .Wyszłam bez polecenia hehehe ...
    Krmiki z Estee generanie są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozna uzywac tego do twarzy pod oczy, to juz jakis czas temu slyszalam ale z drugiej strony te pod oczy sa bardziej delikatne... i jezeli skora pod oczami jest delikatna, to ja jednak wole kremy, ktore sa do tego przeznaczone :)

      Usuń
  9. oj poszukuje dobrego kremu pod oczy i to juz bardzo dlugo.poki co stosuje Nuxe ale jesli efektow nie bedzie widocznych to mysle ze wyprobuje ten skoro u Ciebie dziala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprobuj :) Nuxe tez wcale nie jest tanie a moze ten Ci lepiej podejdzie :)

      Usuń
  10. Takie maleństwo, a takie drogie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie prawie wszystkie kremy pod slepia maja taka pojemnosc :)

      Usuń
    2. Jest drogi, to fakt ALE z drugiej strony nie wiem jak dlugo wy zuzywacie krem pod oczy, ale mi starcza spokojnie na ok. 6mies :)

      Usuń
    3. to samo juz tu pisalam, ze kremy pod oczy z reguly sa szalenie wydajne :)

      Usuń
  11. Bardzo lubie ten krem - faktycznie dziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co tez nie jest takie oczywiste... bo wiele kosmetykow w najlepszym wypadku nie daje nic :]

      Usuń
  12. No fakt, jest droższy niż kremy których zazwyczaj uzywam, ale z drugiej strony gdyby tak zebrać razem kilka tańszych które nie działają i jeden konkretny, który działa - wnioski nasuwają się same.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam próbkę i byłam zadowolona,niestety cena zaporowa,ale kiedyś będzie mój:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak... cene ma spora ale z drugiej strony jest wydajny :D

      Usuń
  14. Zastanawiam się nad nim właśnie.. w prawdzie 30tki jeszcze nie mam,ale skóra pod oczami to mój horror, sucha jak cholera i mimiki mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sprobuj :) bo jak widac po komentarzach, wiekszosc lubi ten kremik

      Usuń
  15. jeden z lepiej sie sprzedajacych i wartych uwagi.Ja jednak wole aktywniejsze I zawsze uciekam w moje ulubione marki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezeli mozna zapytac ... jakie sa aktywniejsze ?

      Usuń
    2. to zalezy kto co lubi :) ... dla mnie ten jest swietny latem ale zima wole cos bardziej konkretnego

      Usuń
    3. Ank np. liftingujące i pojędrniające, każdy krem niejako ma skonkretyzowanie działanie, czyż nie? ;)Oczywiscie kwestia wieku kochana i co kto potrzebuję, ja zawsze działam aktywniejszymi bo taką mam filozofię pielegnacji.
      Poza tym składnikowo też maja rózne działanie.Fajnie jest łączyć jak Maus 2 różne .Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. O wlasnie, przypomnialas mi, ze mialam napisac o serum z tej samej serii. Chetnie sie skusze na ten kremik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serum tez mialam i chyba o nim pisalam ale chetnie poczytam o Twoich wrazeniach :)

      Usuń
  17. Właśnie jakiś czas temu się nad nom zastanawiałam.
    Dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam w lodówce miniaturę z jakichś zakupów. Zapomniałam o niej. Idę wyjąc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Wyjąć. I nie, nie idę wyjąć. Po cichutku idę.

      Usuń
    2. hehehe... Sabbath a juz mialam obrazek przed oczami :D :D

      Usuń
  19. mialam dosyc duza probke w sloiczku tego kremu i tez bylam zadowolona...
    pewnie kiedys jeszcze kupie ale teraz mam Helenke pod oczy (3 probki po 3 ml - dodaja mi je do kazdej zamowionej maskary) i najpierw musze ja wykonczyc ....
    ostatnio mocno zainteresowalam sie azjatyckim cudem pod oczy "The history of Whoo Hwahyun Eye Cream"... slyszalas cos na ten temat ...kosztuje chore pieniadze i chyba najpierw zainwestuje w probke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam krem z helenki, ten taki zielony ale mnie nie przekonal, wiec dalam sobie spokoj i kupilam Lancome :)

      Usuń
  20. Od ponad roku uywam tego kremu oraz serum, kotre mozna kupic do kompletu. U mnie swietnie napina skore. Krem pod oczy dobrze nawilza. Teraz zamienilam kosmetyki po oczy zeby sie moja skora nie przyzywczaila i uzywam AA i ZIaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serum tez mialam i tez bardzo je lubie ale teraz uzywam serum z Kiehl's :)

      Usuń
  21. Cena faktycznie jest spora, ale skoro działa to inwestycja jak najbardziej uzasadniona. Ja co prawda nie potrzebuję jeszcze takich kremów, ale niewykluczone że za parę lat po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie wolno zapominac, ze takie kremy dzialaja zapobiegawczo, po jak sie skora oslabi i pomarszczy, to jest juz za pozno :P

      Usuń
  22. Ja chwilowo używam miniaturki kremu Ahava na do twarzy i wklepuję go również pod oczy. Chyba miałam tak wysuszoną skórę pod oczami, bo pije ten krem łapczywie. Efekt jest super i na twarzy - jest bardzo miękka, nawilżona nie tylko tuż po użyciu, ale efekt utrzymuje się cały dzień/noc (zależy kiedy nałożyłam na twarz), a skóra pod oczami bardziej napięta i gładsza.
    Estee spróbuję z miniaturkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci krem do twarzy sluzy tez pod oczy to mozesz uzywac :)

      Usuń
  23. nie testowałam jeszcze tego kremiku..
    najlepszy jaki do tej pory mialam to Skin Caviar eye cream z LaPraire i byłam mega z niego zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo... to akurat tez nie jest firma od macochy ;D

      Usuń
  24. Jeszcze go nie miałam, ale uwielbiam EL, może kiedyś się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ahh kurcze czemu to tyle kosztuje.... :) Co prawda ja nie potrzebuje jeszcze takiego kremu, ale chetnie bym mamusi sprawila..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze popatrz za takim zestawem miniaturek... tez fajny pod choinke :) a potem mamusia moze sobie duze opakowanie sama kupic jak jej podejdzie :D

      Usuń
  26. odkąd urban go kiedys wspomniałam postanowiłam że chyba jest mi potrzebny, bo za dużo już przerabiałam i nic trafic porządnego nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej jak mozna dorwc miniaturke, bo wiadomo... znalezienie kremu dla siebie, to nie taka prosta sprawa a przy takiej cenie, to lepiej miec pewnosc :)

      Usuń