Seiten

wtorek, 23 października 2012

MAC Holiday 2012 Collections


Juz dawno zadna kolekcja MAC nie wpadla mi w oko tak jak ta i mam obawe, ze znowu polece na opakowania ale te mi sie wyjatkowo podobaja. Chyba mam faze na kokardki i pastele polaczone z czarnym ;)

  •  MAC Glamour Daze (poszczegolne produkty i ceny tutaj)
  •  MAC Sinfully Chic & Divine Desire $70
  •  MAC Fabulousness & All for the Glamour $39.50 i $49.50

  • MAC Guilty Pleasures  $32.50
Oczywiscie w kolekcji jest o wiele wiecej produktow, ja sie skupilam na tych, ktore mi sie spodobaly... albo wlasciwie, ktore wydaly mi sie interesujace. I chetnie poprzygladam sie temu z bliska a co ogolnie z tego wyniknie, to sie zobaczy. Wiadomo... zdjecia reklamowe a rzeczywistosc to czasami dwa rozne swiaty ;)

38 komentarzy:

  1. Piękna jest ta kolekcja, ale masz rację, reklamy zawsze wyglądają ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jest ta kolekcja! już nie moge się doczekać, aż pobiegnę obmacać ją do salonu :D mam nadzieję, że na żywo mi się nie spodoba, bo inaczej przepuszczę na nią dużo za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się nowości ;) moja Mac'owa "chciejlista" się powiększa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolekcja to prawdziwe szaleństwo :) Mnóstwo tego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się do niej ślinię od jakiegoś czasu.
    Od zawsze uwielbiam kokardki, a te pikowania są prześliczne.
    Wychodzi na to, że chyba jestem infantylna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko ta szminka i błyszczyk w nudkowym kolorze...
    kolekcja boska, nie daruje sobie jak czegoś nie dorwę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. zła kobieta, zła. nie dość, że leczę lakieroholizm, to jeszcze mnie cienie podkusiły, heh ;-) Twoja wina ;-P
    skusiła mnie podwójna paletka scarlett&crimson. niedrogi eksperyment, zobaczymy czy się w końcu nauczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. opakownka fatycznie bardzo kobiece :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze chwila i bedzie w sklepach och nie moge sie doczekac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza kolekcja jest najpiękniejsza:)))w sumie wszystkie mi się podobają, ale ta najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie, żebym coś sugerowała, ale te kokardki baaaaaaardzo pasują do twoich nowych kosmetyczek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kolekcja :)
    Z jednej strony żałuję, że do najbliższego MACa mam kilkadziesiąt kilometrów ale z drugiej strony mój portfel jest tym faktem zachwycony :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Robią wrażenie, czekam jednak na RealFoto i Twoje wrażenia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. nie pogardziłabym takimi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta firma stale mnie zaskakuje... ja to moge się zadowolić samym patrzeniem :D pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie modelki! Są śliczne :) Kosmetyki i ich opakowania oczywiście również, ale te paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. ommm, pierwsza kolekcja maca, której naprawdę PRAGNĘ! PIĘĘĘĘĘĘKNE opakowania! jestem ciekawa jak wyglądają w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna kolekcja, ach, zakochałam się:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja patrzyć nie mogę na tą kolekcję, większość kosmetyków z niej mogłabym przygarnąć ale portfel nie pozwala :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam parcia na Maca,ale aż miło popatrzeć na te skarby;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja parcia tez nie mam :) w moim kuferku jest w sumie nieduzo macowych produktow, choc te co mam lubie... ale te opakowania sa takie srocze :D

      Usuń
  21. Hmmm a mnei tak jakso zastanawia od kiedy mietowy kolor jest kolorem swiatecznym? jakso owgole mi sie ze swietami nei kojarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto powiedzial, ze musi sie koniecznie ze swietami kojrzyc ;) to jest swiateczna kolekacja ale nie jest to LE o tematyce swiatecznej :D

      Usuń
  22. Śliczności. Przygarnęłabym wszystko od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. o noł... wszystko ładne... :P

    dawno już nie zachwycałam się MAC'iem... :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kokardki są koszmarnie kiczowate i kojarzą mi się ze skończonymi damulkami :DD ale wiem że na pewno kupię sobie extra dimension skinfinish, bo niestety przegapiłam go we wiosennej kolekcji więc tym razem już sobie nie mogę odpuścić, choćby nie wiem co :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a niech sobie beda kiczowate, w koncu to nie jest produkt do wystawiania w galerii :P ... i tak sa rozkoszne ;D

      Usuń
  25. Zostałaś oTAGowana :) Zapraszam do zabawy http://malinowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, podoba mi się;) I te tłoczenia:P No z 3 rzeczy bym przytuliła, zwłaszcza w takich słodkich opakowaniach:)

    OdpowiedzUsuń