Seiten

wtorek, 2 października 2012

maly napad na drogerie DM :D

 Nie moglam sobie darowac. Szukalam wczoraj w Norymberdze ale oczywiscie w zadnym z DM'ow nie bylo jeszcze nowosci, wiec wybralam sie dzis do tego, co jest najblizej mojej wsi... bo mimo, ze to tez niewielkie miasteczko, to DM ktory sie tam znajduje jest jednym z lepiej zaopatrzonych.


I faktycznie przywitala mnie pelna po brzegi szafa  p2 a w niej same smakolyki *.*


 Dorwalam eyeliner w pisaku z 100% black i kredki smokey eye a takze kredki chrome... 
i co najwazniejsze mam w koncu korektor makijzu ha!


Do tego wpadly mi trzy produkty z Catrice limitowanki Hollywood's Fabulous 40ties... czyli dwie paletki i eyebrow lifter (na pierwszym zdjeciu). Z p2 mam tu jeszcze metaliczny cien i baze pod cienie a takze z firmy Ebelin (kolejnej dm'owskiej marki) najlepszy na swiecie zmwywacz bez acetonu w platkach, ktory pachnie jak owocowa guma balonowa :)


Na koniec Essie z najnowszej kolekcji. Taki wydal mi sie idealny na jesien.

***

Tak tylko jeszcze po cichu wam powiem, ze wiekszosc z tych rzeczy (plus pare innych, ktore kupilam wczesniej) znajdzie sie w urodzinowym rozdaniu, bo niedlugo mojemu blogowi stuknie kolejny roczek... i tak sobie pomyslalam, ze dawno nie bylo rozdania. Co wy na to ?? :P


95 komentarzy:

  1. mały napad z dużą ilością łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. paletki i essiaczek są boskie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kolor od Essie :) W sam raz na jesień. P2 też ma bardzo ładne kolory lakierów, ale nie wiem, jak z jakością? I trzeba wypróbować ten zmywacz w płatkach, jeszcze go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o lakierach z p2 slyszalam wiele dobrego, z tym, ze ja osobiscie postanowilam sie w tym maniactwie ograniczac do lakierow Essie :)

      Usuń
  4. Kurde, a w moim DM po drugiej stronie ulicy jeszcze nie ma żadnych nowych smakołyków od p2.. :( też się zaopatrzyłam w najnowszą limitkę z catrice, ale ciągle dumam nad tą drugą paletką cieni (ja mam z tym ciemnym boskim fioletem :P) i nie wiem czy brać czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie rozumiem dlaczego to nie jest we wszystkich DM'ach powiedzmy w ciagu tygodnia wstawione, tylko sa tak niesamowite rozbieznosci... fajnie jak ma sie DM po drugiej stronie ulicy, to mozna czesto zagladac... ja musze jechac kawalek drogi i nigdy mi tam w sumie nie jest po drodze :]

      Usuń
    2. Ale wiesz, już prawie miesiąc temu na blogu dziewczyny z niemiec widziałam właśnie te cienie co kupiłaś i jeszcze inne z okazji iluś tam lat P2 na rynku tutaj.. i do tej pory niczego takiego nie ma u mnie :( hah, prawda zwłaszcza jak są limitki, na które poluję to zastaję świeże nietknięte standy :>

      Usuń
    3. wiele dosc znanych niemieckich blogerek dostaje rzeczy od p2, Catrice i Essence oraz wielu innych firm wczesniej... pewnie na zasadzie wspolprac :) ... to jest dosc spore kolko wzajemnej adoracji, ktore sie spotyka na imprezach organizowanych przez te firmy :)

      Usuń
    4. W sumie faktycznie, nie wpadło mi to jakoś do głowy :D eh, nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać :c

      Usuń
  5. kocham DM i cieszę się z możliwości buszowania tam :D fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez kocham... za asortyment i ceny... sama przyjemnosc kupowania :D

      Usuń
  6. Na kredkę do brwi i paletkę z Catrice mam spory apetyt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę o makijaż z wykorzystaniem chromowych kredek - chyba nigdy ich nie widziałam na oku

    OdpowiedzUsuń
  8. No i przylazła z tego DMu i ktuje tu ..... :D:D
    Takie laier ja musze mieć ! już mnie tym poprzednim zaraziłaś niedobruchu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przylazla... wiadomo bylo, ze przylezie i bedzie dziabac po oczkach :P ...

      Usuń
  9. paletki są piękne ! :) już wiem czemu powinnam się przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  10. Prrrryyy szalona :) Ciebie do sklepu wpuscic :) ja w czwartek jade po YC, to moze zrobie szybka rundke po drogeriach :)

    A dla mnie co tam masz? :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mam :P ... chcialas pisaka do korygowania makijazu to Ci kupilam :D ... tylko nie wiem gdzie golebia puscic ;)

      Marti my musimy kiedys koniecznie razem po sklepach pobrykac :D

      Usuń
    2. kupiłaś mi? tak mi mi tylko mi? :D dzięęęę-kuuuuu-jęęęęę :*********************
      zaraz napiszę adresioor :D

      Sroczko moja Ty, toć ja Ci o tym od dawna trąbię! przyjeżdżaj do mnie szybko no! :D outlety czekają :D

      Usuń
    3. no jasnee... tylko Tobie :D

      adresik juz mam :)

      jakbym mogla to juz bym popedzila... galopkiem :P

      Usuń
    4. moje moje tylko moje :D hyhyhy :*****
      to pędź że.. czekam :D

      Usuń
    5. no i znowu mnie pogania... pfffff... :*

      Usuń
  11. A ja nie mam DM :( szkoda bo fajnie rzeczy kupilas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy!
    Poszalałabym oj tak...

    OdpowiedzUsuń
  13. Te paletki prezentują się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. paletki wydają się być cudne, no i essie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. paletki przecudne! bardzo w moich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te paletki, będe musiała siostre poprosić zeby mi choć jedną kupiła:) lakier z Essie jest cudny po prostu:)w ogóle wszystko sauper, te kredki wydaja się być fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maly?to byl wielki napad z portfelem w reku ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a skad... potrfel zostal w domu hehe... dlatego byl maly, coby slubny zawalu nie dostal ;D

      Usuń
  18. Takie napady poprawiają humor każdej kobiecie-nawet jeśli dana kobieta je tylko ogląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. a my na to jak na lato:P Sliczny ten metaliczny cień:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczacki! Te chromowe kredki mogą być ciekawe, czekam na jakieś informacje o nich i oczywiście rozdanie. :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Chromowane kredki pragnę mieć i jaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. co to za kredki chrome? dają jakiś specjalny efekt?

    OdpowiedzUsuń
  23. jesus maria und josef, masz ten pisak z P2 a ja go nigdzie nie moge znalezc :/ sziet :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo... u mnie bylo ich calkiem sporo :]

      Usuń
    2. ibto ksuteczne?:) Może tez gdzies dostanę hehe, wygląda jak korektor do pazurków:)

      Usuń
    3. Givenchy ma cos takiego... tylko cena no coz :P ... nie ma co porownywac hehe... ogolnie to nowy produkt, wiec nie ma za wiele recenzji ale te co widzialam byly bardzo pozytywne. Taki sztyft do korygowania zawsze sie przyda, bo ja na przyklad jestem sierota i czesto w trakcie malowania robie sobie kuku :]

      Usuń
    4. to z Givenchy pewnie tak... nawet nie patrzylam na cene, to z p2 kosztuje gorsze :)

      Usuń
  24. Mały napad!!! hahaha :) to się uśmiałam :P zakupoholiczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam... maly napad :P ... wiekszosc rzeczy jest na rozdanie, czyli dla czytelniczek :P

      Usuń
  25. W tym miesiącu wybieram się do Berlina i nie omieszkam wstąpić do jednego z DMów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej popatrz na stronie DM ile ich bedziesz miala w poblizu, bo DM jest w duzych miastach sporo... czasami jest roznica w limitowankach... w jednym moze juz nie byc a w innym owszem :D

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. ciesze sie, ze sie podoba... znaczy to, ze dobry kolor wybralam na rozdanie :D

      Usuń
  27. paletki z Catrice i kredki z p2 cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy:) jakie to kolor ESSIE?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ten odcień Essie- właśnie na coś podobnego poluję :)
    Te paletki mnie zauroczyły! Teraz tylko czekam na blogowe rozdanie i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudkredka (hydrauliczny podnośnik brwi) <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Łupy świetne, podobają mi się zawłaszcza paletki Catrice :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uuuu Sofia tego i fajne rzeczy widzę; p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Paletki Catrice wyglądają bosko!!! Essiak też fajny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy :) Lakier bardzo mi się podoba- piękny, ciepły, jesienny kolor :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  35. mi również listonosz dziś dostarczył pyszności z DM :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oni z tym zaopatrzeniem to się chyba sugerują przedziałem wiekowym osób w okolicy - w PL przynajmniej to zauważyłam.
    Napad wcale nie mały, ale za to udany. :]

    OdpowiedzUsuń
  37. Czemu nie przeczytałam tego nieco wcześniej, przed wizytą w DMie? Też tam zaszalałam, ale nie wzięłam w końcu nic z kolorówki, bo właśnie, nie wiedziałam, co to za firma to P2 i w ogóle... co jest warte uwagi.
    Zazdroszczę dostępu do DMów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba bylo czytac ;) ... o produkatch z DM juz pare razy pisalam, w tym o kolorowce :D

      Usuń
  38. Tylko mnie kusisz rzeczami niemożliwymi! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeej, Essie jest cudny! Czekam na rozdanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. mhm "mały" :d Essie ma cudaczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolor lakieru super. Co do P2 i innych DM-owych smakołyków to bardzo żałuję, że nie ma ich w Polsce. Chyba trzeba się przeprowadzić do Niemiec ;).

    OdpowiedzUsuń
  42. Tyle szczęścia naraz:-)wszystko do mnie woła;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. Nie hehe tylko oddawaj :D

      Usuń
    2. Ty mi lepiej napisz co... w sobote bede w DM, wiec zanim wysle paczke, to moge jeszcze cos do niej dorzucic ;P

      Usuń
  44. szkoda, że tych drogerii nie ma u mnie w mieście :( bardzo udany ten napad :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rozdanie? Tak, tak, tak! :)

    A tak na serio, jaka jest jakość tych paletek z Catrice? Bo ja dostęp do firmy mam, wprawdzie ich jeszcze nie widziałam na stoisku, jak ostatnio byłam, ale pewnie niedługo się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakos jest rozna ;) ... choc te nowe wygladaja calkiem przyzwoicie i na bazie sie calkiem dobrze trzymaja :)

      Usuń
  46. No i baaaardzo zaciekawił mnie ten zmywacz w płatkach... Baaaaaaaardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one jest bardzooooo... fajny :D wkrotce o nim napisze...

      Usuń
  47. kilka razy do roku robię wypad do Niemiec mam tam rodzinke i musowo dm i szafa p2 jest przeze mnie oblegana :)) zaciekawił mnie bardzo zmywacz w płatkach nigdy na niego nie zwróciłam uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on sie chyba w tej formie niedoawno pojawil, bo ja go wczesniej tez nie widzialam :)

      Usuń
  48. DM to mistrz drogeryjny jest, no ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zazdraszczam takich udanych łowów :)
    A jak spisują się chromowe kredki z p2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem, przeciez dopiero co je kupilam :P

      Usuń
  50. Ale piekny Essiak! masz racje, idealny na jesien.

    OdpowiedzUsuń
  51. jak Ty masz dobrze z tym DM ...

    OdpowiedzUsuń