Seiten

piątek, 19 października 2012

SKIN79 O2 BB Cleanser... odkrycie miesiaca ;)

Poniewaz moja micelarna pianka do mycia paszczy z Biotherm dobiega konca, to stwierdzilam, ze musze poszukac cos innego. Nie dlatego, ze pianka nie spelnila moich oczekiwan, bo prawde mowiac to ja uwielbiam ale wiadomo, ciekawosc srocza nie zna granic... a Biotherm zawsze mam pod reka, jakbym sie stesknila.


 Juz pare razy zastanawialam sie nad produktem, ktory dobrze bedzie usuwal bb cremy z tym wszystkim co one tam w sobie maja, czyli miedzy innymi silikony, ktore jak wiadomo czepiaja sie skory jak rzep psiego ogona. I padlo na chwilowo chyba moja ulubiona azjatycka firme Skin79. Do tej pory mocniejsze makijaze zmywalam olejkiem Shiseido i w sumie tez dobrze oczyszcza ale ten produkt mnie wyjatkowo zainteresowal.


 SKIN79 O2 BB Cleanser ma zapewniac glebokie oczyszczanie skory, za pomoca pecherzykow tlenu, ktore maja pomoc usuwac zanieczyszczenia, nie powodujac podraznien. Produkt jest delikatny nadaje sie do mycia ust i oczu. Ma tez rozjasniac i wspomagac nawilzenie skory.


100 ml produktu zamkniete jest w opakowaniu z pompka. Opakowania tej firmy sa proste ale porzadne i ladne. Cos co jeszcze lubie to to, ze zawsze mamy zabezpieczone naklejka, co gwarantuje nam swiezosc produktu.  Cenie to glownie w przypadku kremow.


Do testow wzielam wyjatkowo trudne produkty, trudne do zmywania :)


Od lewej: rozswietlacz i tint Benefit, cien Tatoo Maybelline, kredke Zoeva, cien w kredce Kiko, eyeliner w zelu Maybelline, BB krem Skin79, kredke do ust Zoeva, pomadke Lioele, tusz YSL.


Poczekalam pare minut az produkty troche wyschna i wycisnelam na to zel, bo taka ma na poczatku konsystencje... rozprowadzilam i poczekalam az sie pojawia babelki, co widac na zdjeciu. Wtedy kolistymi ruchami nalezy rozprowadzic produkt na twarzy.


 Normalnie splukalabym twarz woda, tu rozprowadzilam pianke na rece i przetarlam chusteczka. 

 
I jestem bardzo zadowolona z efektu, praktycznie wszystko zeszlo, swietnie oczyszcza, w sumie bez wiekszego wysilku a skora jest przyjemna w dotyku i bez podraznien. Wstepne testy na twarzy wypadly pozytywnie i mam nadzieje, ze tak pozostanie. Na razie musze pouzywac troche dluzej :)

69 komentarzy:

  1. ciekawy produkt, choć nie widzi mi się taka pianka na oczach:/

    OdpowiedzUsuń
  2. No przyznam, że ciekawy i dobry produkt :) Zaciekawił mnie, zwłaszcza że jest z pompką, tym bardziej zachęca do zakupu :) a ja się czasem męczę z moim eyelinerem więc akurat w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostalam probki i tak tez jest lepiej... bo nie kazdemu moze pasowac, oczy sa dosc wrazliwe :)

      Usuń
  3. Mam i używam tylko gdy noszę BB, zapach mnie trochę męczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi ten zapach nie przeszkadza ale z drugiej strony jestem wrazliwa na zapachy i jak mnie cos meczy, to tez nie za bardzo mam ochote na uzywanie :)

      Usuń
  4. Opakowanie takie ladne,cukierkowe ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm fajny produkt. tylko nie wiem czy odważyła bym się zmyć nim makijaż z oczu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z oczami tez raczej ostroznie, od tego mam dwufazowki :)

      Usuń
  6. Wow, nieźle sobie radzi :D Ale bałabym się, że oczy piekły by mnie po czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę przestraszyła mnie ta pianka na oczach. Ale w sumie to pewnie jakoś bym to przeżyła. :)
    Produkt wygląda ciekawie, ładnie też zmywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. producent twierdzi, ze mozna a czy ktos chce uzywac do oczu to wylacznie sprawa wrazliwosci... ja z oczami tez wole uwazac :)

      Usuń
  8. Lubię te bąbelkujące kosmetyki, ciekawa, widziałam ja na ebay, ale bałam się zaryzykować, poczekam jeszcze na twoją opinię po dłuższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubie... dlatego tak mi pianka Biotherm odpowiadala :)

      Usuń
  9. ojej ale ciekawe dzialanie :) wydaje mi sie ze jak na takie trwale kosmetyki ktorymi wysmarowalas lapke to test przebiegl nawet bardzo pomyslnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. mi po użyciu próbki bardzo się spodobał i pewnie prędzej czy później kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo mialam probki i jak je zuzylam to postanowilam kupic :)

      Usuń
  11. Świetnie sobie radzi. Chyba czegoś takiego poszukuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowy gadżet :D Super że ma pompkę! Mam tylko nadzieję, że w razie czego nie będzie podrażniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie znajdzie sie sporo osob, ktorym bedzie draznic oczy ale to w koncu dosc indywidulana sprawa :) ... a oczy mozna omijac ;D

      Usuń
  13. Myślę, że taki cudak nadałby się nie tylko do mycia twarzy ale i pędzelków u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo,wygląda ciekawie! Uwielbiam pianki do mycia twarzy,chyba to mój kolejny produkt będzie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubie... to chyba moja ulubiona forma produktu do mycia twarzy :)

      Usuń
  15. mam tę piankę już od ponad pół roku, ale zaczęłam stosować ją dopiero kilka dni temu (czekała w kolejce, aż zużyję inne produkty) i na razie jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie u mnie tez dosc dlugo czekala ale teraz moge pouzywac :)

      Usuń
  16. Był czas że się nad nią zastanawiałam, ale jakoś mi przeszło za to wybrałam piankę myjącą z skinfooda z białkiem czy coś w tym stylu i powiem, że efekt po niej bardzo mi się spodobał fajnie cera oczyszczona no i pory pozamykane, a cera aż skrzypiała po myciu, tylko nie mogę ostatnio dorwać próbki jajecznej maski bo myjąca pianka rozchorociła mnie strasznie do produktów tego typu :))A mam jeszcze pytanie co do żelu micelarnego z Biedronki, używasz nadal ? i jaką masz opinie o nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na moja jajeczna ze Skinfood :D ale kupilam pelnowymiarowe opakowanie.

      Zelu z Biedronki nie uzywam, bo niby sklad mialabym go brac a nie jest to jakis 8 cud swiata, zebym go z pl sciagala ;)

      Usuń
    2. Też mam zamiar zamówić pełno wymiarowe opakowanie, ale najpierw próbuje metodę OCM, a nie chcę robić przeskoków w pielęgnacji bo też mi czasami to nie służy... A biedronkowca pytam się bo coś mi gdzieś się przewinął przed oczyma i tak jestem ciekawa, ale prawda taki odświeżacz z rana i do delikatnego makijażu ale nic więcej:D

      Usuń
    3. Już mam znalazłam Twoją recenzje o biedronkowcu :D To tak jest jak za czytanie bierze się ślepe dziecko :)

      Usuń
  17. świetnie sobie poradził! nawet bym się skusiła, ale nie używam takich myjek :)
    wolę dwufazówkę i micelka.. bez babrania się z wodą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem... woda Twoj wrog hehe ;D ... ja tam lubie wode do mycia paszczy a pozatym u mnie woda w kranach jest zdatna do picia, tylko dosc twarda :D

      Usuń
  18. Ja nie wyobrażam sobie myć twarzy bez wody, więc to coś dla mnie :)
    Świetnie poradziła sobie z "makijażem".
    Daj znać, jak się spisze na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubie myc twarz woda... kiedys podczas pobytu w Katowicach musialam przestawic sie na mycie bez wody, bo mi kranowa nie sluzyla i to bylo dosc ciezkie, ciagle mialam wrazenie, ze nie do konca sie umylam ;D

      Usuń
  19. Fajnie bąbelkuje ta pianka:)no i dobrze sobie radzi z usunięciem makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem niezłe oczyszczanie :) No i jaka fajna forma!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie poradził sobie ze zmywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, nieźle sprząta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nieźle! Trzeba będzie poszperać po ebay'u...ostatnimi czasu używam tylko płynów miclearnych, ale brakuje tego uczucia porządnego wymycia skóry, wacik to nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez czasami mam potrzebe porzadnego wymycia paszczy :D

      Usuń
  24. Ciekawa ta pianka :D Czekam na dalszą relację :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie niektore produkty ze Skin79 moze na ten tez sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubie... wiekszosc tego co do tej pory z tej firmy mialam, bylo super :)

      Usuń
  26. ale fajna!!! tez chce takie cudeńko :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ebayu bywaja tez probki, ja moje dostalam jak kupowalam cos innego i tak mi sie spodobalo, ze kupilam cala butle :)

      Usuń
  27. Podoba mi się ta pianka :) ją używam żeli do mycia buzki, ale spróbowałabym czegos innego... Może jak dopadne to sprobuje Biotherm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta z Biothermu goraco polecam, jest bardzo delikatna ale dobrze myje :)

      Usuń
  28. mam dwie próbki, fajnie że już mi wszystko o nim napisałaś teraz z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mialam probki i tak mi sie spodobala, ze kupilam :)

      Usuń
  29. Produkt wydaje się być fantastyczny, to coś dla mnie, ale czekam na dalszą recenzję jak poużywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pytam jako laik, więc może to śmieszne pytanie. Jak ma się ta pianka do dwufazówek z polskich drogerii? Warto ją kupić czy wystarczą olejki myjące do usunięcia bebików wraz z ich silikonami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest pianka do mycia, wiec nie da sie jej porownac do dwufazowki ale ogolnie wystarcza olejki myjace, te tez dobrze zmywaja wszystko ze skory :)

      juz pomijajac, ze ja nie mieszkam w Polsce, wiec skad mialabym wiedziec cokolwiek o polskich drogeriach i ich asortymencie ;)

      Usuń
  31. Jestem na poszukiwaniach odpowiedniego kremu BB, obawiałam sie troche zawartych w nich silikonów i zastanawiam sie nad odpowiednim myciem twarzy ,aby sie ich pozbyć, zastanowie sie nad kupnem tej pianki ;]

    OdpowiedzUsuń