Seiten

niedziela, 7 października 2012

buty ktore oddychaja... czyli moje Geox'y ;)

 Kto zna firme Geox to wie, ze przewaznie maja buty dosc klasyczne, wiec w sumie wiadomo, ze nie bedzie czegos zaskakujacego. A pozatym ja w tym temacie tez jestem nudna i klasyczna, wiec sa jak dla mnie idealne. Chcialam buty "do biegania" ... takie na codzien, wiec wazne bylo, zeby mialy szerszy obcas. Wlaciwie nie tyle co chcialam, bo nie byla to zadna potrzeba ale po prostu takie buty wole. Takich "do wygladania" mam wystarczajaco ale czasami trzeba wygladac i do tego sie sporo chodzic a jak sie wyjdzie z wprawy, to niestety szpilki nie sa wtedy najlepszym wyborem. Z prostego powodu, w szpilkach trzeba sie odpowiednio poruszac, w przeciwnym wypadku wyglada sie jak obraz nedzy i rozpaczy.


 A wracajac do butow,  to tak oto sie prezentuja. Z typowa dla tej firmy oddychajaca podeszwa, co akurat bardzo lubie. Sa to moje trzecie buty tej firmy i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona. Wygodne, swietnie wykonane... w sumie nie ma sie do czego przyczepic. No moze tak troszke do ceny ale co zrobic :]
 Byla prosba o but na kopytku, wiec prosze bardzo. Aczkolwiek musialam spodnie troche podniesc do gory zeby bylo je lepiej widac... a poniewaz ja ogolnie lubie dlugie nogawki, to nie bylo innego wyjscia :P


A przy okazji nie oczekuje zawchytow, kazdemu sie podoba co innego... i cale szczescie. Mi sie podobaja i to jest najwazniejsze a do tego sa szalenczo wygodne, wiec jestem happy. Sa dokladnie takie jak lubie :)

***

A przy okazji... dwie bluzki i niebieski sweterek z H&M, wzielam tez kwa rodzaje kwiatkow w jasnych pastelowych kolorach, jeszcze nie wiem do czego je uzyje ale mi sie spodobaly, myslalam o nich jako o dodatku do wlosow, fajnie cos takiego wyglada w koku :)


Mini zakupy kosmetyczne pokaze przy okazji, bo prawde mowiac, 
wiekszosc zakupow to i tak byly rzeczy do rozdania :P

58 komentarzy:

  1. :)Ja szukałam dzisiaj butów,przed podobnymi też stałam,nie wiedziałam już sama czego chcę i ostatecznie po zjechaniu połowy miasta dalej nie mam butów,ale...hehe mam kurtkę:) i szalik,tez dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wrazenie, ze ogole trzeba szukac czegos zupelnie innego jak to co faktycznie chcemy kupic... bo ja ogolnie szukalam podkladu... a kupilam buty :]

      Usuń
    2. to taka mała różnica - buty a podkład :D fajne buty, mi się podobają :*

      Usuń
    3. nastepnym razem pojade szukac butow, moze wtedy w koncu dorwe ten podklad ;D

      Usuń
    4. To ja moze pojde po kurtke dla bejbiora,a kupie sobie buty,co nie zmienia faktu,ze kurtke dla bejbiora mam juz upatrzona:)

      Usuń
  2. Zgrabne, klasyczne i pewnie super wygodne butki :)
    A kwiatki też mi pasują do koka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci , że już też coraz częściej zerkam ku wygodnym ;P
    Kiedyś mogłam brykać na hopsasach bez ograniczeń ,a teraz już czuję , że się męczę . Owszem okazyjnie jak najbardziej ,ale do codziennego "biegania" no way ! Też stawiam na baleriny , botki na stabilnych klockach , ewentualnie kotunach . Podwyższenie zawsze wysmukla giczołki ,ale bywa , że wybieram wygodę i upełnie płasakate baleriny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomijajac, ze ja nie umiem jezdzic autem w obcasach, to lata biegania w szpilkach za autobusami tez mam juz za soba i zdecydowanie wole wygode :P ... nawet jak mi sie jakies obcysy szalenie podobaja, to wiem, ze im bardziej szpilkowaty, tym rzadziej go zaloze :] ... jedyne czego nie lubie to koturny, w zyciu sie do tego nie przekonam :D

      Usuń
  4. mam baleriny tej firmy i uwielbiam!!:D ale kupuję zawsze w Norwegii odwiedzając tatę bo sa mega tańsze....a kwiatki super!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam balerinki, wiekszosc lata w nich przechodzilam... uwielbiam :D

      Usuń
  5. ja Geoxy zawsze kupuję moim dzieciakom sa super ;)
    ale sama nigdy nie miałam, Twoje są bardzo uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w butach do chodzenia stawiam przede wszystkim na wygodę! do wyglądania też czasem kupię, ale taki zwykle wyglądają super w szafie, bo długo nie dam rady ich nosić :P haha te są fajne, klasyczne i ja takie również najczęściej kupuję! jestem nudna do bólu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a potem na spotkanie zakladasz takie do wygladania i nie mozesz pozniej w nich latac po sklepach :P

      Usuń
  7. ja kupuję wygodne i szpilki hihi:) Ja tam w nich szybko biegam:)
    A o Geox nigdy nie zahaczyłam jakoś nie po drodze?

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka te buty wydały mi się mocno średnie - głównie przez to, że w pracy muszę chodzić w bardzo podobnych (co niestety nie jest moim wyborem ;P), ale gdy im przyjrzałam się bliżej, to doszłam do wniosku, że są jednak bardzo ładne - obcas odpowiednio wysoki, krój bardzo fajny no i jak sama piszesz - są wygodne, a to najważniejsze ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na codzien biegam w crocsach, wiec to jest dla mnie mila odmiana a przy tym porzadnie wygladajaca i wygodna ;D

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba jak buty prezentują się ze spodniami. Tak klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kwiatki przy kokach:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Bardzo mój klimat!
    Przyznam się, że jak ostatnio zajrzałam do ich sklepu to wyszłam nieco skołowana :D Mają buty dokładnie w takim stylu jak lubię.

    But do chodzenia musi być wygodny, mam w nosie, że komuś się nie podoba, że to nie ten trend itd.

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie może nie w moim stylu, ale prawda każdemu podoba się coś innego :) jak mam "biegać" to wybieram balerinki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a może masz jakiś kardigan który nie zniszy się gdybys przyczepiła do niego kwiatek? No widzę je na swetrze jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w ogole ostatnio z ubran nic nie moge znalec - jak co sezon.
    Mam w głowie zamysł potem chodze, szukam i nic nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak patrzę i oglądam i dochodzę do wniosku, że się chyba starzeję, bo ostatnio w butach stawiam właśnie na wygodę, a nie na wyglądanie... :/ Ehh... gdzie te czasy, kiedy wygoda nie miała znaczenia, tylko te zawistne spojrzenia...

    Co mi się tak rymuje...?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie u mnie te czasy minely i teraz wazna jest wygoda :D

      Usuń
  16. kurna, kompletnie nie w moim stylu, ale bardzo mi sie podobaja :D Szczegolnie jesli sa wygodne... do "wygladania" w sam raz, przydaloby mi sie cos takiego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tzn. do "wygladanio-biegania" mialam na mysli ;)))

      Usuń
    2. aaaa i na maila odpisze niebawem :) mialam zapierniczowy tydzien, teraz troche odetchne, mru. Co do paki - slij w tym tygodniu (jesli masz czas of coz), to dojdzie akurat tak, ze juz bede w domu (czyli za tydzien). i jakbys mi mogla tego loreala odcien milady kupic, to bym normalnie umarla ze szczescia :o

      No, to koniec wywodow, ide sie pakowac :D

      Usuń
    3. geox ma super buty do biegania i wygladania ;D

      milady kupiona i dorzucona do paczki, postaram sie ja w tym tygodniu wyslac ale tak jakos pod koniec :)

      Usuń
  17. Te spinki z H&Mu są świetne do wpinania do koczków albo do spinania grzywki, kiedy się ma kucyk, a trochę wystaje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się te buty bardzo podobają. Sama mam dwie pary tej firmy i rozglądam się za następnymi. Ta wersja na obcasie bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, bardzo fajne butki. I wygladaja na mega wygodne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty muszą być wygodne, a dopiero później ładne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty nie w moim stylu, ale najważniejsze, że Tobie się podobaja i są mega wygodne:)to jest najważniejsze, mo i ładnie prezentuja się na Twojej stópce:) te kwiaty do koka są super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak oddychaja te buty, ze mi po wyjsciu na dwor, po deszczu cała woda z kaluzy wlala sie do buta! Oczywiscie zwrocili mi kase, bo nie mialam juz ochoty na nowa pare. Takze jak dla mnie to okropny badziew za spore pieniadze i omijam szerokim łukiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dwie inne pary z Geox'a i jak na razie nic mi sie do nich nie wlalo :)

      Usuń
  23. Butki takie klasyczne ;) Mam te kwiatki z H&M i używam do włosów ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze, żeby buty były wygodne! Choć czasem, na jakieś okazje można pozwolić sobie na ładne, ale średnio wygodne hyhy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuje albo ladne albo wygodne... czyli jak napisalam albo do wygladania albo do chodzenia ;)

      Usuń
  25. oj buty nie dla mnie, nawet by mi nie pasowały do żadnych spodni;D ale wyglądają na wygodne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to wlasnie zalezy od tego co ma sie w szafie... do moich spodnie pasuja :D

      Usuń
  26. Wyglądają na wygodne:-)lubię szpilki,ale na codzień liczy się wygoda:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo klasyczny model :) Moja mama lubi takie wygodne buty, chociaż w sumie jej to chyba bez różnicy, bo codziennie chodzi na obcasach i nie ma znaczenia, czy szpilki, czy obcas klocek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys tez mialam glownie obcysy ale wtedy jeszcze ganialam za autobusami... niestety autem nie potrafie jetdzic na obcasie :]

      Usuń
  28. butki ogolnie rzeczywiscie nie w moim stylu, ale rozkladajac je na czesci moge powiedziec ze taki gruby obcas uwielbiam! tylko w takich da sie spokojnie chodzic na co dzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to wlasnie chodzilo, to sa klasyczne buty do biegania hehe... ktore do wszystkiego pasuja, bo moja garderoba jest rownie nudna :D

      Usuń
  29. Mam kwiatki w wersji kolorystycznej "fiolet/szarość" i do koka je dopinam zazwyczaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kompletnie mi się nie podobają, ale dobrze że Ty jsteś zadowlona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Grunt, że wygodne :-) Wydają mi się takie babcine :-)A kwiatki będą ślicznie wyglądały przy koku :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kupiłam te kwiatki (te które są wyżej), ale nadal nie wiem do czego używać- do włosów na co dzień jednak nie do końca mi do czegokolwiek pasują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je juz przetestowalam wpinajac we wlosy i bardzo mi sie spodobalo jak wygladaja :)

      Usuń
  33. butki Geoxa sa niezwykle przyjazdne dla naszych stópek a jak Ci pasują to już nie ma co gadać... :-)

    OdpowiedzUsuń