Seiten

piątek, 19 października 2012

fiolet z szarosciami... zebym nie wyszla z wprawy ;)

 Dawno nie bylo zadnego makijazu ale jakos mi nie po drodze :P ... z tym, zeby nie wypasc tak zupelnie z wprawy, to takie male co nieco w fioletach. Bo te kolory sa dla mnie dobre na kazda pore roku.


A zeby nie bylo tak prosto, bo przewaznie siegam po paletki... to tym razem wzielam trzy rozne jedynki YSL, Chanel i Inglot. I w sumie bez wzgledu na firme, jak cien jest dobry to wspolpracuje z innymi bez problemu. Do tego machnelam kreske kredka Zoeva w kolorze Hypnotic. Na lini wodnej cielaczek Illamasqua.

  •  YSL -  N°18 - Deep Night Purple (wiecej o nim tutaj)
  • Chanel - 87 Taupe Grise
  • Inglot - 497 Double Sparkle
 A tak sie to prezentuje na slepiach :)


 Bonusik ;)


45 komentarzy:

  1. ładnie wygląda ta fioletowa kreseczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne polaczenie :) od dawna chce kupic cos z Zoevy, tylko musze sie 'zaczytac' w Twoich postach :) kupilas moze cos co szczegolnie nie polecasz??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta fioletowa kreseczka świetnie współgra z takimi kolorami:)ładnie Ci w takim makijażu:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Atak to się prezentuje na ślepiach " -zawsze cudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniało mi się, że dawno nie tworzyłam żadnego makijażu na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor tej kredki Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci w tych fioletach. próbowałam ze 2 razy i wyglądam, jakbym była ciężko chora i starsza o dychę :-/ zostaję przy brązach a najlepiej w ogóle bez niczego, sam tusz :-/
    jesteś moim guru makijażowym ;-) jak się tak jeszcze napatrzę, to może sama coś popełnię na oku, choć hmmm... pewnie będę zaraz zmywać ;-P
    a tak a propos, ile średnio można używać cieni? niby tam się nie ma co popsuć, ale jak miziam przy oczach to wolę ostrożnie. po jakim czasie należy wywalić precz i won?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zyciu wywalic, choc to pewnie tez zalezy od firmy, trudno powiedziec co kazda firma w swoje cienie pakuje :] ... w kazdym razie patrze glownie na kolor, zapach i czy cos sie w nich zmienilo... jak nic to uzywam :) ... z tym, ze moje cienie to glownie wyzsza polka... w przypadku Catrice czy Essence to bym sie zastanowila i calkiem mozliwe, ze wyrzucila :P

      fiolet ogolnie nie jest latwym kolorem i wiele osob wyglada w nim jak chora osoba, ja sie bardzo ciesze, ze u mnie tak nie jest bo kocham fiolety na slepiach :)

      Usuń
    2. ja mam cienie, których serio nie szkoda wywalać ;-) znając moją "trudną" makijażową urodę, kupuję głównie najtańsze, żeby przetestować kolor. o dziwo, jak sobie trzasnęłam kiedyś oko w fuksjach i pomarańczach, to wyglądałam nieziemsko ;-) no ale weź tak wyjdź do ludzi o 8 rano, no ;-)
      będę testować elf-a niedługo ;-) chwała Internetowi za przyjaciół w stanach! ;-)
      uściski!

      Usuń
    3. ja akurat o elf-ie nie mam zbyt dobrego zdania, z zalozenia bo nic nie testowalam ale naprawde wolalabym juz zainwestowac w Inglota, bo ma porzadne produkty a ceny tez calkiem znosne :)

      Usuń
  8. Super, a kreska fioletowa jest tu dla mnie jak wisienka na torcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, świetnie wyglądasz w takich chłodnych odcieniach. Ja ostatnio przeglądałam swoje makijaże i nigdzie nie znalazłam "szaraczka"... Szok i niedowierzanie ;P Aż wstyd, coś trzeba wreszcie zmalować w tych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony duet kolorystyczny :) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj Sroczka jest szaraczkiem. Taka metamorfoza. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały makijaż a najwspanialsze oczy! Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie to wygląda jakoś...niebieskawo :-) ale tak czy siak cudnie. aah!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Digg ciemne i brudne fiolety polaczone z szaroscia moga na niektorych monitorach wpadac w niebieskosci :) ... ale na zywo bylo widac, ze to fiolet :)

      Usuń
  14. Ładny makijaż, a cień Chanel byłby idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasują Ci chłodne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :) Jak ja lubię te Twoje makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak ja Twoje :D ... wrzucilabys cos jesiennego :D

      Usuń
  17. Ooo bardzo fajny ;) Taki bez zbędnego błysku, przydymiono-przyciemniony makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wiesz ze dosć często tak mimochodem podobny zestawik wpada mi w ręce...
    pieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. no wlasnie tak sobie ostatnio myslalam,ze nic dawno juz nie malowalas :))pieknie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię fiolety na oczach:-)wogole to jeden z moich ulubionych kolorów:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten fiolet z YSL ostatnio mam manie fioletów i granatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest dosc ciezki fiolet, bo jest ciemny i przy rozcieraniu traci na intensywnosci :)

      Usuń
  22. mnie i tak chyba bedzie zawsze zachwycal najbardziej kolor Twoicz oczet.... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ta kredka Zoeva boska:)Skąd masz?:P Zapomniałam Illamasqua odwiedzić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z internetowego sklepu Zoevy :D ... o gapa jestes, jak mozna zapomniec o Illamasqa :P

      Usuń
  24. Pięknie Ci w tym makijażu.
    Ja kocham fiolety, jestem z tym już nudna, ale najlepiej się czuję w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No w końcu się doczekałam makijażu :D
    Bardzo mi się podoba makijaż! Ja się przekonuję coś do fioletów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ahhh jaki piękny makijaż! bardzo lubie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż jak zawsze rakieta :DD Może mi zmalujesz wirtualnie jakieś cudeńko?:) Prędzej Ci bym oddała swoją paszczę do malowania niż kosmetyczce i mówię poważnie...:D
    A tak serio fiolet jest cholernie trudnym kolorem, ja posiadaczka zielonych gał powinnam się z nim za kumplować, a tu kicha bo jaki by nie był ten fiolet to wyglądam jak poobijana pod oczami:)
    Nooo ale jest taki wybór na rynku, że może coś wreszcie upoluję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zwykle śliczny :) choć totalnie nie dla mnie takie chłodne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Pieknie wyszło, i do tego moj fiolet ukochany:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziekuje dziewczyny :* , ciesze sie, ze sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. prześlicznie sie prezentuje, wielbie Twoje makijaże;D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny makijaż :) pięknie wyglądają twoje oczy w takich kolorach!!!

    OdpowiedzUsuń