Seiten

sobota, 11 sierpnia 2012

kikowe water eyeshadow...


Jak moze czesc z was wie, bylam dzis w kinie a co za tym idzie... oczywiscie przelecialam przez Kiko. Zahaczylam okiem o najnowsza kolekcje ale nic mi sie nie spodobalo, ewentualnie cienie czworki ale mnie przyciagnely inne cienie, wiec o tamtych natychmiast zaomnialam. Juz dwa razy pojawialy sie "water eyeshadow" w kikowych kolekcjach i zawsze cieszyly sie zainteresowaniem. Teraz zostaly wprowadzone do stalej sprzedazy... do tego sa dostepne w 32 kolorach. Dostalam tam oczoplasu polaczonego ze slinotokiem. Cena to 8,90€ za 3g cienia. 


Prawde powiac chetnie wzielabym jeszcze z 10 odcieni, choc i tak nie bylo u mnie wszystkich ale spielam sie jak agrafka i wybralam z bardzo ciezkim sercem 5 sztuk, z tym ze wiem... z czasem na pewno dokupie kolejne, bo jeszcze kila docieni zapadlo mi w pamieci. 


Tym razem cienie sa w standardowym czarnym opakowaniu. Mi sie podoba. Maja oczywiscie lusterko, ktore moim zdaniem w tego typu cieniach jest zupelnie zbedne ale ma ;)


 Cienie sa niesamowite. Mozna je nakladac na sucho i na mokro. Maja rewelacyjna pigmentacje i sa takie satynowo - kremowe. Niesamowicie lubie takie cienie, troche mi przypominaja te z UD. Cienie te maja w wielszosci perlowe albo satynowe wykonczenie.


 Ten wytloczony wzorek tez bardzo przyciaga oko. Teraz moge porownac te cienie do tych "zelowych" z Estee Lauder i musze stwierdzic, ze te mi sie o wiele bardziej podobaja.


A oto malenstwa, na ktore sie zdecydowalam. 


 200  Champagne


201  Taupe Rosato


 218 Pompelmo Rosa


219  Rosa Fenicottero


225  Blu Indigo

***

Tak sie prezentuja na swatchu... bez bazy i na sucho.

225, 200, 201, 218, 219

Cienie mozna na razie kupic w sklepach, w niemieckim online sa jeszcze niedostepne. Mi narobily ochoty na wiecej i tak jak na nie patrze, to chec na kolejne rosnie jak na drozdzach. Dostepne kolory mozna zobaczyc na kikowej (wloskiej) stronie -> klik

88 komentarzy:

  1. Są przepiękne, oby jak najszybciej były dostępne w Polsce bądź online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pl nie ma na razie Kiko, online to tylko pewnie na all albo ebayu...

      Usuń
    2. Niech wprowadzają do PL:) ślicznie wygladają.

      Usuń
  2. No a mi sie to lusterko bardzo przydaje:)Porownując to mam wrażenie,że kolory inne, bo więcej ich dołożyli, fajnie:P
    A EL tez kocham - dla mnie nieco inne, takie bardziej mokre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak maluje oko, to musze miec duze :) ... jasne, ze kolory inne, przy tej ilosci to mogli poszalec z odcieniami :D

      Usuń
    2. 225 mi sie bardzo podoba, a jak z zieleniami?:) ładne?JA wtedy na wyprzedazy nie zdążylam złapac takiego złota i zieleni:)

      Usuń
    3. zielenie ida zdecydowanie w morskie odcienie...

      Usuń
    4. no to moje:Pa jak złoto?

      Usuń
    5. a nie wiem... zloto to ogolnie nie moja bajka, wiec sie nie zaglebialam...

      Usuń
    6. ale tam jest taki fajny odcień złota przypruszony beżem:)

      Usuń
    7. jak juz pisalam 208 na taki wyglada ale to bym musiala tam spokojnie jeszcze raz pojechac, bo tym razem bylo w pare minut na szybko :)

      Usuń
    8. to jak możesz to spójrz:*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. na poczatek zrobilam sobie jednego swatcha w sklepie na probe... po chwili mialam rece do lokci umazane we wszystkich dostepnych kolorach :D ... choc prawde mowiac nie mialabym nic przeciwko temu zeby byly o polowe tansze ;) ... bede musiala wypatrywac, bo kiedys na pewno pojawia sie na jakis obnizkach :P

      Usuń
  4. matko, aż strach ich używać, żeby tych wzorków nie zepsuć!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tak szybko sie go zepsuje, z tego co widzialam po tych w sklepie... te fale sa wypukle, wiec dosc dlugo je widac :D

      Usuń
    2. to prawda:) Można dłubac do woli i to jest fajne:P

      Usuń
    3. tym bardziej, ze myzia sie przewaznie na srodku... gdzie i tak jest wglebienie :D

      Usuń
  5. Piękne są !
    Jeju !co jeden to ładnieszy !

    Chyba 200 nabardziej mi się podob ,ale im dłużej się patrzę tym bardziej mi sie podoba i 201 i 248 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie jeszcze podobaja 202, 203, 205, 207, 213, 216, 217, 223, 226, 227, 230 :D

      248?? ... one sa tylko do 231 :P

      Usuń
    2. hahaha!
      tylko tyle??? :D:D

      Usuń
    3. ano tylko tyle ;D ... ale, ze Tobie podoba sie cien, ktorego nie ma... to jest interesujece ;D

      Usuń
  6. A myślałam że to cinie w kremie tak wyglądaj& przez tą satyne , piękne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie są piękne. Wydają się byc świetnie napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i sa swietnie napigmentowane, sa zupelnie inne jak zwykle cienie kiko...

      Usuń
  8. Blu Indigo wygląda super. Kurczę, trochę drogie... skusiłabym się przy następnej wizycie w salonie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tez sobie pomyslalam, ze moglby byc tansze :]

      Usuń
  9. Skusiłabym się na Taupe Rosato i Champagne . Cena nieco hamuje mój ślinotok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie tłoczenie cieni sprawia, że mam dziką ochotę wsadzić w cień paluch i pomacać (zboczenie?)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeee... ja mam to samo :D one tak wygladaja, ze trzeba je pomacac :D

      Usuń
  11. Ale świetnie wyglądają! Te tłoczenia nadają im takiej tajemniczości, głębi.. No po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jezusei nazarejski jakie piękne!!! O.O

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampan cudowny! I też lubię kremowe cienie, UD to to jeden z moich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego typu cienie maja wyjatkowe kolory, tzn wyjatkowo sie prezentuja :)

      Usuń
  14. 201 i 218 bym chetnie przytulila :)
    O Kiko jedynie slyszalam, nie mialam nigdy przyjemnosci. Czy one sa takie jak 24hr Tattoo, ze zasychaja sobie na stale na oku? Czy trzeba je czyms przyklepac? Nie macalam nigdy zelowych EL, wiec nie mam do czego porownac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie... to zupelnie inna bajka :D ... tattoo sa typowo kremowymi cieniami, te sa pudrowe ale takie inne... jak juz pisalam mozne je jeszcze porownac do nowych cieni Urban Decay, te tez sa takie "inne" :)

      Usuń
  15. Wow, cudne. Kolor 225 to coś czego ostatnio szukam i znaleźć u nas nie mogę, nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Toupe, Champagne i Blue Indygo są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. są prześliczne :) szkoda, że u nas w PL kiko niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne,wszystkie odcienie mi się podobają,teraz tylko jakiś makijaż jest wskazany:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie na pewno, bo sama jestem ciekawa jak sie na oku sprawuja :)

      Usuń
  19. O kurka, identiko jak te z amerykanskiej sephory (pod wzgledem tekstury i ksztaltu):

    http://www.sephora.com/prisma-chrome-eyeshadow-P298740?skuId=1389725

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam juz kiedys te sephorowe i tak juz wtedy sie zstanawialam, czy robi je Kiko dla Sephory :] ... bo te kikowe byly pierwsze... albo maja ogolnie tego samego producenta...

      Usuń
  20. AAAAAAAAAAAAAAA! Ja chce takie cienie!!!!

    I czekam na zdjęcie buzi wysmarowanej tymi cudeńkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie mogę opad szczeny są nieziemskie, w opakowaniach wyglądają magicznie i kosmicznie, kolory są przepiękne i jaka pigmentacja wow! ogromnie mi się podobają i cichutko Ci ich zazroszczę ;] te róże, szampan i indygo.....cuda!zresztą taupe też zniewalający. Sroczko piękne cienie upolowałaś na prawdę jestem pod mega wrażeniem! buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one wszystkie byly cudne, w ogole nie wiedzialam ktore mam w koncu kupic :P


      ps. Monica nie moge na Twoim blogu komentowac :( ... otwierac posty owszem ale pozatym, nie moge kompletnie nic...

      Usuń
    2. wiem wiem ja coś zrąbałama ale już naprawiłam ;] nawet ja nie mogłam komentować u siebie ;]

      Usuń
  22. Champagne się do mnie uśmiecha. Przy najbliższej okazji będę musiała się mu przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh Ty niedobra!:)i gdzie ja teraz takie cuda upoluję jak w PL nie ma Kiko:((( piękne wszystkie no i to podobieństwo do EL jest po prostu uderzające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiko bylo pierwsze ;) ... i musze stwierdzic, ze maja lepsze napigmentowanie jak te z EL

      Usuń
  24. jejciusiuuuuuu.... nie możesz!!!!

    Ja też mam ochotę na nie wszystkie... :D

    Muszę się chyba "spiąć w sobie jak agrafka" i przeanalizować czy na pewno ich potrzebuję... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno powiedziec, czy sie potrzebuje ale jaka przyjemnosc posiadania i do tego sa swietne, wiec milo sie je uzywa :D

      Usuń
  25. Ten indygo bardzo mnie zaciekawił :) A na jakim filmie byłaś? Ja ostatnio byłam na Batmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne! Super, że o nich napisałaś- ja właśnie niebawem wybieram się do Włoch, w planach poza zwiedzaniem najważniejszych zabytków Rzymu mam oczywiście wizytę w Kiko :D I zastanawiam się, na co zwrócić szczególną uwagę, żeby po wejściu do sklepu nie paść trupem z powodu niezdecydowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, ze bez wzgledu na to jak sie jest przygotowanym... to pierwsza wizyta jest powalajaca ;D

      Usuń
    2. Dokładnie, miałam właśnie przyjemność odwiedzić sklep i można dostać oczopląsu :) Cienie extra:)

      Usuń
  27. Żałuję, że nie mam do nich dostępu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądają :) Szkoda, że nie ma ich w PL...

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądają i śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne te cienie..zaluje,ze nie ma tej firmy tutaj ,choc moze i dobrze,bo pewnie bym z torbami poszla :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne cienie i cudne kolory wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  32. mogłabyś napisać posta o Twoich mast-hewach ;P z drogerii dm? tzn. co polecasz do wypróbowania jeśli jakaś zlękniona dusza zapuści się w te rejony i nie chce skompromitować się nieznajomością niemieckiego. Myślę że sporo osób byłoby zainteresowanych takim tematem. Chyba ze już taka notka powstała a ja nie wiedzę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam zadnych must have z DM'a, jak przelatuje i cos mi nowego w oko wpadnie to biore ale glownie dlatego, ze te produkty sa tanie i pieknie pachna. A jak cos kupuje to potem opisuje na blogu, wiec mozna sobie popatrzec w zakladce Balea i Alverde :)

      Usuń
  33. ale one cudnie wygladaja.... champagne to moj typ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1 i 2 mi się najbardziej podoba:D A są może ich kosmetyki w D&M?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie... kosmetyki Kiko sa tylko w kikowych sklepach :)

      Usuń