Seiten

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

blink blink od DKNY ;)

 Do tej pory moja ulubienica jezeli chodzi o bizuterie byla Jette Joop. Uwielbiam jej wyroby... glownie te na kark i uszy. Pierscionkow nie nosze a bransoletkowo wystarcza mi Pandora. Ale od czasu do czasu wpadaja inne swiecidelka do sroczego kuferka.


W bizuterii cenie glownie prostote i takie malenstwa potrafia mi niesamowicie zawrocic w glowie. Dlatego tez slubny wiedzial dokladnie, ze to na pewno mi sie spodoba (juz ja zadbalam o odpowiednia edukacje w tej dziedzinie :P).


Jest to lancuszek z zawieszka od DKNY... balsam na srocza dusze.


26 komentarzy:

  1. Ale śliczny ! Na początku myślałam , że to jakiś gratis do perfum a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biżuteria DKNY nie jest do końca w moim stylu i rzadko mi się coś podoba, ale ten łańcuszek jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka na wzór obrączek Cartiera :)Baaaardzo w moim stylu, uwielbiam taką biżuterie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam nie tylko na sroczą duszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lancuszek nie w moim stylu ale zawieszka cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. no przeciez nie musi... wazne, ze mi sie podoba :D

      Usuń
  7. Łańcuszek bym tylko zmieniła bo nie lubię takich i było by cacy:) Zawieszka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że Ci się podoba bo to najważniejsze:)troche nie w moim stylu,ale to nieważne:D niech Ci się dobrze nosi:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam biżuterię która łączy w sobie białe i żółte złoto

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do odpowiedzi na moje pytania:) tag http://pieknoscdnia.blogspot.com/2012/08/tag-10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne cacko! Bardzo w moim stylu :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo Sroczko, cudo!! ta zawieszka jest genialna wyglada nieco jak pierscionek noszony na szyji co ma swoj urok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na Srokę przystało- zgarniasz błyskotki ;) A przy tym masz bardzo dobry gust, bo ten wisiorek jest śliczny- mega elegancki i uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślinka cieknie, taka piękność :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, podobałby mi się bardziej, gdyby był bardziej złoty niż srebrny :) ale może i lepiej, że mógłby mi się bardziej podobać. Lubię biżu DKNY i mam koło siebie sklep, w którym jest dostępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ! Prosty! Z klasą! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny, jego prostota do mnie przemawia, nie lubię zbytniego przepychu w biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny,bo prosty:-)i do wielu rzeczy będzie pasował:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawieszka jest przecudna!!!
    Dla siebie widziałabym ja tylko na jakimś prostszym łańcuszku, na tym wygląda ślicznie ale na sobie widziałabym ją w delikatniejszym otoczeniu :)
    Ale każda Sroczka lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny, delikatny :) nie pogardziłabym, mimo że lubię bardziej widoczną biżuterię :))

    OdpowiedzUsuń