Seiten

niedziela, 19 sierpnia 2012

fossilowe... dopelnienie szczescia ;)


 Dawno dawno temu... jakby nie bylo pod koniec zeszlego roku dostalam fossilowa wymarzona torebke. I wtedy tez w tym poscie (klik) wspomnialam o portfelu. Tak... troche dluzej to trwalo jak myslalam ale mimo wszystko, prawie 80,00€ za portfel to jednak sporo, za ta sume mozna kupic inna skorzana torebke ;)


Calkiem mozliwe, ze dalej bym go nie miala gdyby nie to, ze wyszukalam na ebayu sprzedawce, ktory ma fossilowe produkty na aukcjach... nowe niesmigane, wiec albo mieszka pod outletem albo przy fabryce albo po prostu ma dojscia... jak dla mnie bez znaczenia. Dla mnie wazne bylo, ze ma i to wlasnie ten kolor... ten fason, wiec raczym galopkiem polecialam do slubnego machac rzesami. 


 Jak widac machanie zostalo zakonczone sukcesem, slubny westchnal z rezygnacja a potem jak juz go posadzilam przed lapkiem, to obudzil sie w nim lew (co prawda kanapowy) ale zawsze to cos i aukcje wygral, zdobywajac portfel za niecale 22,00€. Ha!


Jest dokladnie taki jak mial byc. Z zapinana osobna kieszonka na drobiazgi wszelkiego rodzaju, z duza iloscia przegrodek na plastiki i osobna na papierki. A do tego ta miekka, pachnaca skorka... uwielbiam zapach skorzanych produktow :)


I oczywiscie idealnie pasuje do torebki :P 


66 komentarzy:

  1. jest cudowny.....!
    ostatnio w tkmaxx maalam fossilowe portfele i sie zakochalam.... chyba na jakas gwiazdke czy inne swieto jak beda ladne modele to sobie sprawie ;-) przadny porfel to podstawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak... ale znalezc taki porzadny to tez nie takie proste :]

      Usuń
  2. Piękny jest!! Ostatnio mam fazę na szukanie nowych portfeli, bo mój (z Ryłko skórzany) nie mieści ładnie dużych nominałów funciastych ;D a jak jeżdżę do PL to muszę wszystko przekładać.. ;) muszę wyposażyć się w taki duży, angielski :D co by się bilon nie zaginał ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wlasnie wielkoluda z witchen i mam go dosc- szukam czegos mniejszego:)

      Usuń
    2. Wymieńmy się zatem! ;)

      Usuń
    3. tak to jest... jak sie ma jedno to chcialo by sie co innego ;)

      Usuń
  3. Jest piękny Sroczko .Ach ach ... zakochałam się .Sama jestem właśnie na kupnie ,bo mój niby z Ochnika ,a okazał się taki nietrwały , że szkoda gadać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te portfele sa w roznych wariacjach koloroystycznych :D ... tez mi sie bardzooo podoba :P

      Usuń
  4. Przepiękny ! ahhhh nic tylko wstawić w szklany pojemnik i podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra cena:)Ładny wzór.
    Ja tez widzialam w Tkmaxxie Fossila ale brązowe i inny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się ten Twój śluby popisał :) pogratulować takiego :D ... portfelik cudo, ja w TkMaxxie poluję na torebkę Fossila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny. Ja też lubię zapach skórzanych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny! Chociaż ja nie potrafię mieć portfela bez przezroczystej ramki na zdjęcia najbliższych :P
    pozdrawiam,
    Blond and Wavy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie nie nosze zdjec albo mam gdzies upchane w srodku, wiec nie musze miec ale w sumie moglby miec... na tyle miejsca co mamy dostepne ;)

      Usuń
  9. Ślubny nie miał wyjścia - w końcu torebka musi mieć pasujący do niej portfel. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny duet, zazdroszczę... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. mam portfel fossila i po prostu go kocham :)

    W TkMaxie jest ich pełno, ale nic nigdy nie trafia w moje gusta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tkmaxx to porazka i rzadko kiedy cos jest :/

      Usuń
  12. Całkiem ładny - ten detal z przodu wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  13. O raju, ale cudnyyyyyyyyy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny i jaki pojemny. Ja się uśmiechnęłam do chłopaka o portfela na moje urodziny, które są już za kilka dni, mam nadzieję, że uda mu się upolować coś ładnego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo zupelnie nie zrozumialam sensu wypowiedzi :] ... cos Ci sie w niej pomieszalo albo to przez ten przydlugasny link...

      :)

      Usuń
  16. Dobrego masz tego męża :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam cierpliwosci a jemu to sprawia frajde ;D

      Usuń
  17. bardzo ładny z zewnątrz, a w środku idealny

    OdpowiedzUsuń
  18. Z 80 na 22 euro nieźle! Lew kanapowy jednak się przydał ;) Ja nie lubię aukcji, nie mam do nich cierpliwości. Teraz za mną skórzane buty chodzą, więc tylko wzdycham i czekam na wypłatę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja tez sie nie nadaje, dostaje napadu nerwowego dreptania i przewaznie albo jestem za szybka i niepotrzebnie podbije cene albo sie spoznie i wtedy to jest pozamiatane ;D

      Usuń
  19. Piękna rodzinka fossilowa Ci się teraz utworzyła :) Gratuluję dzielnego walecznego lwa kanapowego- mój się w aukcje nie chce bawić, więc sama muszę przywdziewać zbroję i kruszyć kopie na Allegro :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczescie moge na mojego liczyc jezeli chodzi o aukcje :) ... bo ja nie mam do tego reki i cierpliwosci :P

      Usuń
  20. portfel fajny. co prawda nie w moim stylu ale prezentuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  21. A to piękna okazja! Fantastycznie, że udało się go wylicytować taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj przepiękny i cena świetna, mnie się udało mój pierwszy fossilowy portfel upolować w TK Maxxie, uwielbiam go mam już prawie rok i jest jak nowy, też za podobną cenę 17 funtów:D
    ale to wciąga teraz chciałabym torebkę;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo Twój mąż ma rękę do aukcji :D Niezła okazja :) Portfel cudowny... Ja też uwielbiam zapach skóry ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Fossil, sama mam portfel kupiony w berlińskim TK Maxie za jakieś 16 Euro:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odkąd pierwszy raz wspomniałaś o Fossil wszędzie ich zauważam :D
    Śliczny komplet :) I gratulacje dla Ślubnego ;) kolejny aukcyjny sukces :D To powiedz jak rozbudzić tego lwa? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami wystarczy czyms dziabnac ;D ale to moze miec rozne skutki hehe...

      Usuń
  26. Duet idealny! Niech mieści dużo dolarów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny! uwielbiam takie portfele! chwilowo mam na przetrzymanie mniejszy, ale już ostrzę zębiska na jakiś większy, co wszystko pomieści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam parcie na duzy ;D ... dla odmiany po moim malym :D

      Usuń
  28. O wlaśnie czegoś takiego szukam :) W sensie wielkości, bo te małe to mi dowodu rejestracyjnego nie mieszczą :P

    OdpowiedzUsuń
  29. oj jakie śliczności! torebka i portfel ! ja kiedyś wypatrzyłam torebkę na ebayu, ale jakoś nie udało mi się jej już wylicytować w miarę normalniej cenie;) może następnym razem:D?

    OdpowiedzUsuń
  30. Komplet super i jeszcze cena za jaką udało się wylicytowac portfel:-)Mi podobaja się zegarki z Fossila:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ladny,za taka cene to az zal nie wziac:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna okazja! Portfel przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Absolutnie genialny!:)uwielbiam takie portfele no i do tego skórzane także posłuży wiele lat:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny ! ja 'niestety' mam swojego ulubieńca i nie zapowiada si, żebym go zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ciagle czekam na taki co mna zawladnie calkowicie ;D

      Usuń
  35. Ale piękny zestaw :)
    Marzy mi się torebka tej firmy :)

    Twój kanapowy lew ma dobra rękę do aukcji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ehh...tak niewiele do szczescia potrzeba hehe...kobieta spelniona to kobieta z pieknym portfelem:)))
    gratuluje lupu i ...slubnego oczywiscie ktory go dla Ciebie zdobyl:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. "...machać rzęsami." A nie lepiej rozumem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czasami dobrze go uzyc, na przyklad w momentach gdzie ktos cos pisze w przenosni i z przymruzeniem oka... wtedy jest jak najbardziej wskazane :]

      Usuń
  38. Wspaniały zestaw - piękna torebka i portfel:)

    OdpowiedzUsuń