Seiten

wtorek, 14 sierpnia 2012

pandorkowo... z palemka ;)


 Do mojej rodzinki dolaczyl ostatnio kolejny charms. Ponownie jest to bikolor a dokladnie sa to palmy ze zlotymi "kokosami", ktore wywalczyl mi sluby na ebayu. On jest zdecydowanie lepszy w te klocki jak ja... dlatego tez u mnie przewaza opcja "kup teraz", w przypadku typowych aukcji, wole posiadzic meza przed monitorem. I tak tez w tym przypadku sie swietnie sprawdzil, wywalczyl element za niecale 34,00€ ... regularna cena tego koralika to ca. 79,00€


Na razie zamieszkal na skorce, razem z elementem murano i zyrafka :)


 Ale jeszcze nie wiem, czy to bedzie ostateczne miejsce, choc tematycznie pasuje.


:)

26 komentarzy:

  1. Pasuje do reszty ;) A skoro tańszy prawie o połowę, to tym większa radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyrafa jest rewela! A ja charmsów nie lubię :<

    OdpowiedzUsuń
  3. żyrafka jest prześliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wakacyjnie! podoba mi się :) fajnie te skórkowe bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  5. zyrafka wymiata i potrzebna jej palma:D:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie afrykańska się robi ta bransoletka ;)
    Ja też nie mam smykałki do licytacji- wolę opcję "kup teraz" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie nie zachwyca, ale żyrafa fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna mi ostatnio bikolory bardzo się podobaja ale ceny zaporowe ... Super pasuje do tej żyrafy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny element. Pandora niezmiennie zachwyca detalami.
    Ja też wolę kup teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda razem z resztą załogi:D Pasuje tam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super się razem prezentują, w ogóle w nowej kolekcji Pandory pojawiły się cudeńka,mój budżet ucierpi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze szczerze mowiac gdybys nie napisala ze to palmy to musialabym dluzej pomyslec coz to za stworek, kokosy wzielam za oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się zastanawiałam jak oglądałam katalog co to jest,w życiu bym nie pomyslala,że to palma;-)Mi się bikolorki podobaja,ale ich ceny już niekoniecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widze, ze mamy ten sam kolor bransoletki :) Osobiscie nie wybralabym charmsa palemki, gdyz gustuje w tych z kwiatowym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tematycznie faktycznie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne te palemki i ogólnie pasuje do tematyki bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym nie przeczytała co to jest w życiu bym nie wpadła, że to palmy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. heheheh ... no jak letnio- urlopowo !:D
    Fajna ta skórzana bransoltka

    OdpowiedzUsuń
  19. aaa ja ostatnio wypatrzyłam na plakacie charmsa-walizeczkę... nie dość, że tak czy inaczej do mnie pasuje, to jeszcze na wakacjach :) i pierwszy raz poczułam chęć posiadania Pandorki i pewnie też w to wsiąknę ;)

    OdpowiedzUsuń