Seiten

piątek, 31 sierpnia 2012

Giorgio Armani... Eye Duo (Manta Ray Collection)


Jakis miesiac temu wpadl mi w lapki cien Armaniego z starszej juz kolekcji Manta Ray. Ja pisalam juz o pojedynczym cieniu tej firmy, poczytac mozna tutaj. I prawde mowiac od tego czasu nie potrafie przekonac sie do cieni tej firmy. Ten akurat trafil sie okazyjnie, pewnie z racji wieku ;) ... ale nawet jak ostatnio w Warszawie macalam paletki, to jakos nie do konca do mnie przemawiaja. Z drugiej strony UD i Inglot lekko mnie rozbestwily :P 


Te cienie sa ladne i dopieszczone, maja fajne zestawienia kolorystyczne i co rzadko bywa wsrod wysokiem polki czesto zdazaja sie maty. Tak tez jest z ta dwojka. Polaczenie jak dla mnie idealnie. No 3  Pale Lilac Grey/Luminous Fuchsia to sliczne odcienie, ktorych jedynym minusem jest to, ze niestety nikna na oku. Moze spodobaly sie komus poczatkujacemu bo krzywdy to sie raczej nie da nimi zrobic ale mocniejszego oka tez nie za bardzo. Tak juz sobie pomyslalam, ze przetestuje je na fioletowym cieniu Tattoo Maybelline i zobaczymy co z tego wyjdzie, bo testy na bazie na zywo wygladaly bardzo delikatnie, natomiast na zdjciu nie bylo za wiele widac.


Jak widac na swatchu nie wygladaja za mocno a jak sie rozetrze, to nawet jak dodam wiecej cienia... zamierzonego efektu nie udaje mi sie uzyskac. A w sumie szkoda...


Macie jakies doswiadczenie ze cieniami tej firmy ??


28 komentarzy:

  1. slicznie w opakowaniu wygladają a pokaż n aoku Sroczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaze ale tak jak napisalam musze na jakiejs kolorowej bazie uzyc, bo pierwsza proba na zwyklej bazie wyszla tak delikatnie, ze nic nie bylo widac :P

      Usuń
  2. Niestety, Armaniego jeszcze cieni nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawde mowiac jak sie jakis pod nogi nie rzuci, to ogolnie mozna sobie darowac ;)

      Usuń
  3. kolory śliczne, ale pigmentacja faktycznie zostawia sporo do życzenia.. mnie też MACzki tak rozbestwiły, że mało co mnie już zadowala :P

    OdpowiedzUsuń
  4. W pudełeczku wyglądają nieco lepiej niż na dłoni, ale nie zmienia to faktu, że kolorki cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory dość ciekawe, jakby pigmentacja była lepsza to dlaczego nie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolorki. Czekam na zdjęcia, bo jestem ciekawa jak prezentują się na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo a tak ładnie wyglądały w pudełeczku...
    może jak się przestanę przeprowadzać, to zacznę kupować coś oprócz wkładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełko+ kolory wyglądają genialnie, super design!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten jaśniejszy fiolecik boski :) i tłoczenie w opakowaniu ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki same w sobie bardzo , bardzo ładne i takie Twoje .JUż sobie wyobrażam jak pieknie by wyglądały na Sroczym oku gdyby to nasycienie było lepsze . Opakowanie też nienialne :) No szkoda , że nasycenie słabiutkie ,ale na próbę strzel coś nam na uciechę .To sa maty tak ? Dla mnie to zawsze wyższy stopień wtajemniczenia , pięknie rozprowadzić maty na oko ;)
    BTW takie fiolety między innymi mają rządzić tej jesieni w modzie . Wyczytałam ;) Prócz tego granaty , burgundy i zjjjiiiielenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta matowa szarość jest piękna. I opakowanie bardzo fajne, proste.
    Muszę poszukać. Matowych szarości szukam nieustannie, a do fioletu powoli dojrzewam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ta jasniejsza polowka mi sie podoba :) mysle ze nim wlasnie potrafilabym sie jako tako posluzyc

    OdpowiedzUsuń
  13. Połaczenie kolorów fajne, ten jaśniejszy oddcień bardzo mi się podoba, szkoda tylko ze drugi wygląda ciekawie jedynie w opakowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki sa super, opakowanie wymyślne, ale jeśli jakość zawodzi to nie ma co pieniędzy wydawac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma... bo mozna za taka sume... mowiac tu o sklepowej cenie, naprawde cos innego fajnego kupic :) ... i jakbym tyle zaplacila, to bylabym zla na siebie ;)

      Usuń
  15. Coż niektóre maty są takie słabo napigmentowane:)tak jak mówisz na bazie na pewno da się cos z nich wykrzesać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieni Armaniego nie miałam nigdy ale mam dziwne wrażenie, że większość wysokopółkowych cieniasów ma słabą/średnią pigmentację. Chociażby chanelki (4ki), palety guerlain (4ki czy 5ki), niektóre lancome.. przynajmniej takie mam wrażenie po obcowaniu z nimi :). Wolę kupić inglota/maca, poważnie.

    ...no, chyba że Guerlain znowu wypuści pięknie zdobione kasety :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam ich cieni, ale po Twoich zdjęciach mnie jakoś nie skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam ale i chyba mieć nie chcę;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam doświadczenie z tymi cieniami i powiem,że najbardziej mi pasuja kolory i pigmentacja palet eyes to kill :) No i pigmenty.
    Można z nich sporo wycignąc.Aczkolwiek Armani ma lepsze inne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. palety eyes to kill macalam i chyba faktycznie sa najlepsze z tego co ma armani w ofercie jezeli chodzi o cienie :)

      ja jeszcze cos z tej dwojeczki postaram sie wyciagnac :)

      Usuń
    2. czekam i tupię:P
      No te kołeczka eyes to kill są boskie:))Najlepsze reszta niewarta.
      Nowe palety widziałas?:)

      Usuń
  20. Oba kolorki bardzo fajne :) Takie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam 3 pigmenty -Eyes to Kill Armaniego i absolutnie je kocham!! są fenomenalne, mega napigmentowane a błyszczą na różne kolory, nie są ,,płaskie"

    OdpowiedzUsuń