Seiten

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Tag 10 pytań

 Zostalam otagowana przez Pieknosc Dnia.


Pytania jakie mi Pieknosc zadala :)

 1. Co lubisz jeść na śniadanie?  


To zalezy... ale najchetniej owoce utopione w jogurcie albo Weetabix z jogurtem ale czasami mam ochote na swieza bulke ziemniaczana z miodem albo zoltym serem :)

2. Do jakiej książki najczęściej wracasz?  

W sumie do zadnej... jeszcze mam tyle ksiazek do przeczytania a czasu jakos malo, ze nie wracam do tego co juz czytalam ale jak juz to ksiazki Chmielewskiej moge przerabiac ciagle na nowo i za kazdym razem tak samo mi sie podobaja (glownie starsze pozycje)

3. Podaj swój ulubiony kosmetyk.  

Tylko jeden ?? Przeciez to niemozliwe :P  ... nie wiem, naprawde nie wiem a to znaczy, ze albo nie mam albo nie potrafie wybrac z tego wszystkiego co lubie tylko jednego Ö.Ö

4. Gdzie lubisz się spotykać z przyjaciółmi?  

Hmmm... ja jestem MoF (Mensch ohne Freunde), taki juz czesto los emignantek... nie, ze z wlasnej woli ale tak bywa, tym bardziej, ze o przyjaciol nie tak latwo... aleeee... jakbym miala ogolnie powiedziec gdzie, to na pewno w roznych knajpkach. Zawsze glownymi miejscami spotkan byly u mnie przerozne lokale :)

5.Co cię męczy w blogowaniu?  

Glupie pytania ;) ... zart oczywiscie, takie po prostu ignoruje :P ... nic mnie nie meczy, blogowanie to od wielu wielu lat dla mnie przyjemnosc i jak mnie zacznie meczyc, to bedzie znaczylo, ze czas zakonczyc ta impreze :)

6. Jaki jest Twój popisowy przepis? Proszę podać:)  

yyyy... nie ma... gotuje bo musze a nie dlatego zeby mi to sprawialo przyjemnosc, wiec nie mam popisowych przepisow... z tego tez wzgledu lubie spotykac sie w knajpach gdzie daja dobrze zjesc :D

7. Na jaki kolor masz ochotę pomalować ściany w domu?  


done :) ... mam sciany w takich kolorach jak chcialam, 
ostatnia malowalam podczas urlopu i jest zielona. 

8. Twoja największa  zaleta i najbardziej zwalczana wada?  

Czy ja wiem... pare zalet by sie tak znalazlo, mam nadzieje ale zeby zaraz najwieksza... nie mam pojecia. Z wadami nie walcze, doszlam do wniosku, ze tego co sie nie da zwalczyc trzeba pokochac i od tego czasu zyje mi sie spokojniej ;)

9. Jaki masz teraz kolor lakieru na paznokciach?  


A taki... essiak z paczki od Bebe (:*)  ... nice is nice

10. Ulubione strony w internecie, podaj 3 najczęściej odwiedzane.

 o kurcze... wyjde na sroke jak podam same sklepy online ;P

ale ogolnie to jest to blogger, ebay i twitter... reszte odwiedzam wg zapotrzebowania tudziez nastroju, nie mam ulubionych stron... jak mam czas przelatuje wszystko co mi ciekawego w oko wpadnie.

***

Poniewaz ten tag juz od jakiegos czasu kursuje, to nie bede go podawac dalej ale mam dla was 10 pytan i bardzo mnie ucieszy, jak mi na nie odpowiecie w komentarzach. Oczywiscie nikogo nie zmuszam, mozna tez pozostawic komentarz bez odpowiedzi :]

1. Jakiej cechy charakteru nie lubisz u innych a jaka wyjatkowo cenisz ?

2. Jakbys miala mozliwosc, gdzie chcialabys pojechac, w jaki zakatek swiata ?

3. Wierzysz w przeznacznie, czy uwazasz, ze kazdy jest kowalem swojego losu ?

4. Lewo- czy praworeczna ?

5. Co lubisz na moim blogu :P (pytanie podchwytliwe hyhy...)

6. Szarlotka czy sernik ?

7. Jaki jest Twoj ulubiony film... moze byc kilka :P

8. Gdybys mogla wybrac sobie dowolny zawod, co chcialabys robic ?

9. Jaki kosmetyk(-i), ktory jest poza Twoim zasiegiem (wszystko jedno z jakiego powodu) chcialabys przetestowac?

10. Masz do mnie jakies pytanie ? Tematyka dowolna ;)

49 komentarzy:

  1. bułki ziemniaczane <3 przez ostrą dietę już zapomniałam, jak smakują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownieeeee... dlatego nigdy nie pozbede sie nadwagi, za bardzo kocham jesc :D

      Usuń
  2. Uwielbiam takie tagi! Przypominaja mi Zlote Mysli! Mial tu kto Zlote Mysli? ;) Takie, gdzie sie koperty wklejalo, a do koperty wkladalo karteczke z odpowiedziami na pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamietam cos takiego :D

      Usuń
    2. Ja też pamiętam "złote myśli"!:D
      Niedawno także malowałam pokój, tyle że mój jest tak mały, że w grę wchodziły wyłącznie jasne kolory, padło na... lilię wodną:D

      Usuń
    3. Ja miałam, ale w moich rejonach to się nazywało Pele-Mele :P

      Usuń
  3. 1. Cenię ludzi mających pasję, zainteresowania, coś, co ich wciąga. Denerwują mnie osoby, które zrzędzą z byle powodu i mamuśki gderające wyłącznie o swoich dzieciach (żeby nie było - też jestem mamą)

    2. Nowy Jork. Gdybym miała możliwość przeniosłabym tam swoje życie natychmiast, podjęła pracę, zaczęła wszystko od nowa.

    3. Ani jedno, ani drugie. Nie wierzę w przeznaczenie w tym znaczeniu, że wszystko co nas spotka jest już zaplanowane, gdzieś zapisane. Ale wierzę w następstwo zdarzeń i to, że z niektórych sytuacji nie da się wyjść tak, jak byśmy chcieli, to chyba oznacza skłonność do pewnego fatalizmu.

    4. Oburęczna. Piszę raczej prawą, sprzątam lewą, sztućce trzymam jak leworęczna, w sportach preferuję prawą.

    5. Lubię u Ciebie perfekcyjnie czyste wykonanie makijaży i błyskotki kosmetyczne, na któe sama bym nie zwróciła uwagi a zobaczone u Ciebie budzą pożądanie i w końcu lądują w moich rękach.

    6. Szarlotka. Ale tylko w teorii, jestem na diecie - zawsze.

    7. Billy Elliot. Love actually. Zmierzch (pierwsza część). Księżna.

    8. Chciałabym pracować w magazynie modowym i zajmować się wyzukiwaniem ciekawych rzeczy, ludzi, przedmiotów, miejsc, zajęć - fotografować je i opowiadać o nich ludziom.

    9. To, czego nie mam wynika raczej z rozsądku niż obiektywnych ograniczeń. Ale jeśli coś, to coś z Guerlainowej pielęgnacji - może takie serum z kuleczkami złota w pięknej butelce?

    10. Mam pytanie o makijaż - czy na co dzień malujesz się tak pieczołowicie, starannie jak na zdjęciach do bloga? Masz piękną cerę - czy masz jakieś sekrety pielęgnacji, albo czy skrywasz jakieś niedoskonałości cery pod perfekcyjnym makeupem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciekawe odpowiedzi :) ... dziekuje...

      Na codzien jak pracuje, to praktycznie w ogole sie nie maluje ale jak robie makijaz to jest on rownie staranny jak te na bloga, nawet jak jest on bardziej delikatny to zawsze staram sie zeby byl dopracowany :)

      Moja cera nie jest taka piekna jakby sie wydawalo :) ... co prawda wysypuje mnie tylko w okolicach @ ale ogolnie moja zmora jest nierowny kolor cery i rozne miejsze lub wieksze przebarwienia. Wszystko to sztuka zakamuflowania tych niedoskonalosci i w zadnym wypadku nie moze to byc mocno kryjacy podklad, bo taki daje tylko maske na twarzy. Kiedys pokazywalam jak to wyglada u mnie -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/02/od-brzydkiego-kaczatka-do-brzydkiego.html (zdjecia mozna powiekszyc, wtedy lepiej widac)

      Usuń
  4. cholerka ja ostanio w sobote mialam uroczyste sniadanie we dwoje i zjadlam jednego krosona :D a tak to nawet nie patrze w strone pieczywa :D jaki ty tam MOF :D ja bede ciebie odwiedzac, ty mnie :) juz niedlugo juz niedlugo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja jak juz wolalabym taka swiezutka Kartoffelsemmel :P ... kalorii tez mam mniej jak (nie da sie ukryc) pyszne francuskie rogaliki hehe...

      czekam... czekam :D

      Usuń
  5. Ale fajnie, ja odpowiem na Twoje pytania :D Swoją drogą, bułki ziemniaczane? Nigdy nie próbowałam :D

    1. Najbardziej cenię sobie w ludziach bezinteresowność, w dzisiejszym świecie tego mi brakuje - każdy skupia się tylko na własnych korzyściach. Nie lubię za to 'olewactwa' i 'wszystkomijednonizmu'.

    2. Chciałabym zwiedzić kraje orientu - Azję wzdłuż i wszerz, a przede wszystkim Indie, Laos, Tybet.

    3. Trochę tego i tego, wierzę w karmę - w zależności od tego, jak sami sobie będziemy kuć życie, tak los nas obdarzy, albo zabierze.

    4. Praworęczna

    5. Lubię pięknie pomalowane oczy i duet W :D

    6. Szarlotka!

    7. Nie jestem kinomaniaczką, wolę książki lub komiksy, ale jeżeli mam wybierać, to Star Wars :D Oraz anime Hayao Miyazaki'ego.

    8. Chciałabym się spełnić artystycznie i móc wyżyć jako ilustrator. A jeżeli tak patrzeć zupełnie abstrakcyjnie, mogłabym łowić muszle na jakiejś bezludnej wyspie w tropikach :D

    9. Ciężko powiedzieć, ale były by to chyba Meteoryty.

    10. Nie przychodzi mi żadne egzystencjalne i poważne pytanie do głowy, więc - jaki owoc lubisz najbardziej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bulka z maka z ziemniaka ;) ... u mnie dosc popularny jest chleb ziemniaczany, smakuje podobnie do zwyklego ale lepiej... wlasciwie tak jak kiedys smakowal zwykly chleb :]

      z owocow najbardziej lubie Banany, truskawki i borowki amerykanskie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. ja tez :D ... Cale zdanie nieboszczyka, Wszystko czerwone (!!!), Krokodyl z kraju karoliny, Studnie przodkow, Boczne drogi, Lesio, Wszyscy jestesmy podejrzani :)

      Usuń
    2. "Wszystko czerwone" rzadzi. Pan Muldgaard i jego "azaliz byli osoby mrowie a mrowie". Piekna ksiazka!

      Usuń
    3. Pan Muldgaard wygrywa... bezapelacyjnie...

      - Dlaczego same nogi? – spytał. – A reszta kadłuba nie?
      - Kogo zezwłoka pani życzy sobie tu? – (...) – ucho moje słyszało.
      Jakiego zezwłoka, pragnął wiedzieć. Zezwłoka bez zwłoki.
      - Pan podrapano na głowa i pani Biała Glista ja takoż proszę won!
      - Pani musi umysłowa robota wykonać, mnogo, wielkie mrowie. Zaprawdę
      na pamięć waszą zaległo, a musicie rozjaśnić mroki.

      Wlasnie sie dopatrzylam, ze mam zaleglosci. Byczki w pomidorach sa mi obce... a tam on tez wystepuje... hmmm...

      Usuń
    4. Dzieki wielkie za przypomnienie o tej ksiazce. "Zrobilo mi to dzien" ;)

      Usuń
    5. ja jak widze te teksty, to natychmiast mam ochote przeczytac ta ksiazke jeszcze raz ;D

      - Co robiły one? - spytał pan Muldgaard.
      - Dlaczego tylko my? - zaprotestowała Zosia z oburzeniem i pretensją, w przekonaniu, iż pytanie odnosi się wyłącznie do kobiet.
      - A kto? - zdziwił sie pan Muldgaard.
      Leszek wykonał w kierunku Zosi uspokajający gest.
      - My też - powiedział. -On ma na myśli nas wszystkich. Mówmy po kolei, co kto pamięta.
      - Ja nogi - oświadczył Paweł. - Pamiętam same nogi.
      - Jakie nogi? - zainteresował sie pan Muldgaard.
      Paweł popatrzył na niego, jakby nieco stropiony .
      - Nie wiem - powiedział niepewnie. - Prawdopodobnie czyste.
      Pan Muldgaard przyglądał mu się ze zmarszczoną brwią i głebokiej zadumie.
      - Dlaczego? - spytał stanowczo.
      Paweł spłoszył sie ostatecznie.
      - O rany, nie wiem. No, bo chyba myją, nie? Tu wszyscy myją nogi.

      Usuń
    6. Ja mam podobnie. I chyba zaraz bede eyabowac. Albo amazonowac.
      Te nogi tez pamietam :)
      Kiedys bylam chora i moj owczesny chlopak czytal mi ta ksiazke przy lozku ;) Rylam jak potluczona!

      Usuń
    7. ja jak sie przeprowadzalam do de to nie mialam wiele rzeczy ze soba ale mialam wielki karton, w ktorych mam praktycznie wszystkie ksiazki Chmielewskiej wydane do 2005 roku :D ... moje "wszystko czerwone" jest juz tak wymeczone, ze kartki mam luzem... bo to na tyle stary egzemplarz, ze jeszcze byl klejony :D

      Usuń
    8. Ja przylecialam do usia z jedna walizka i uwazalam na nadbagaz ;) Pamietam, ze po przyjezdzie tutaj bylam uzalezniona od Sue Townsend, teraz mi troche przeszlo.
      A tamto wydanie "Wszystko czerwone" mialo twarda, czerwona okladke i mocno pozolkle, wyczytane strony :) "Lesia" klasycznie bym sobie jeszcze przypomniala. Pewnie zadne to zaskoczenie, ale na emigracyjne smutki takie ksiazki sa idealne.

      Usuń
    9. moge Ci wyslac na maila "wszystko czerwone" i "wszyscy jestesmy podejrzani" w formie ebooka... jakbys chciala :)

      Usuń
    10. O! Nie pomyslalam w ogole o ebooku, bo zacofana jestem mocno. Poprosze :) Jestem pod audreyhorne@tlen.pl :)
      Zawsze wacham ksiazki, teraz powacham sobie kompa, co mi tam.

      Usuń
    11. jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma ;D ... ksiazki w drodze :)

      Usuń
    12. Doszlo! Dziekuje bardzo! :*

      Usuń
  7. Nigdy nie słyszałam o bułce ziemniaczanej, co to za cudo? :D Zgooglowałam, ale wciąż nie ogarniam!

    Na śniadanie najlepsza jest owsianka! Albo zupa mleczna, mniam. Albo kasza manna! O nie, zgłodniałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cudo to bulka z maki z ziemniaka :D ... smakuje o wiele lepiej jak zwykla :P

      Usuń
  8. I ja pokuszę się na odpowiedź na Twoje pytania- uwielbiam tego typu tagi ;)

    1. Nie lubię ludzi dwulicowych. Cenię za to samozaparcie w dążeniu do celu, nie zniechęcanie się przeciwnościami, czego mi bardzo brakuje ;)
    2. Tunezja
    3. Wierzę, że co nam pisane, to nas nie minie, choć są od tego wyjątki, dlatego każdy ma wpływ na własne życie.
    4. Leworęczna :)
    5. Hm... Na Twoim blogu najbardziej lubię... Twoje notki :P Ogólnie- lubię Twój styl prowadzenia bloga, tematy, które wybierasz.
    6. Hm, zależy, jaka szarlotka i jaki sernik xD I też zależy od dnia- jak przystało na kobietę, zmienna jestem, a co :P
    7. Łojoj, nie będę się rozpisywać- trylogia LOTR + Skazani na Shawshank + Zielona Mila + Dziewczyna z tatuażem
    8. Gdyby to było takie proste... Mogę sobie wybrać dowolny zawód (no ok, kulomiotem nie zostanę... kominiarzem też nie), ale oczywiście zdecydować się nie potrafię. Chyba chciałabym być masażystką. I będę (kiedyś- mam nadzieję :P)
    9. Hm... hm... jakieś ekskluzywne perfumy oraz oczywiście nieśmiertelne Meteoryty. Marzy mi się też szminka Chanel.
    10. Do czego pierwszym stopniem jest ciekawość? Według Ciebie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zalezy ale glownie do kosmetycznego piekla albo roznych innych piekiel, w zaleznosci od sytuacji ;)

      Usuń
    2. Czyli jednak diabolicznie... Ja bym powiedziała, że mnie moja kosmetyczna ciekawość prowadzi do kosmetycznego raju- trzeba być optymistą ;)

      Usuń
    3. to musze wymyslec optymistyczna wersje bankructwa :D

      Usuń
    4. Aj tam, aj tam... Ale ile przyjemności za to jest! I można zadbać o siebie, urodę wyeksponować ;) Tego się, moja droga, na pieniądze nie przelicza :P (przynajmniej tak załóżmy na potrzeby naszej optymistycznej wersji :P)

      Usuń
  9. 1. Nie lubię jak ktoś obmawia innych za plecami, a co cenię? Lojalność.

    2. USA! Los Angeles!

    3. I tak, i nie. Wierzę w podświadomość

    4. Praworęczna.

    5. Bonusiki do makijażu! :)

    6. sernik.

    7. Requiem for a dream (nie, nie dla Dziada! Jareda Leto mam na myśli), Step up 3, cała seria Szybcy i wściekli i Equillibrium.

    8. Już robię to co chcę, czyli piszę ;)

    9. La Mer ... ciekawa jestem czy ten cud watt jest tego tysiąca za pudełeczko.

    10. Pytanie? Nie. Ale PS mam. Też uwielbiam Chmielewską! Rżę ze śmiechu przy niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bym chetnie przyjrzala sie blizej tym wszystkim cudom z polki tej tam pod sufitem i dla zaawansowanych ;)

      Usuń
  10. 1. Ostatnio doszłam do wniosku, że najbardziej mnie denerwuje w ludziach coś co nazywam cwaniactwem, nieustanne kombinowanie, aby ustawić się lepiej niż inni. Najbardziej cenię chyba bezinteresowność.
    2. W tej chwili najbardziej marzy mi się Gruzja
    3. Pół na pół :D czyli banalne szczęściu trzeba pomagać. Każdy ma wpływ na swój los, ale element przypadku lub farta też ma swój udział. Jestem osobą wierzącą, więc ten element przypadku jest dla mnie działaniem Boga.
    4. Pospolicie praworęczna
    5. Głównie czytam :D Czasem komentuję. Oglądam dużo kosmetyków na które mnie nie stać i dużo makijaży jakich nie umiałabym zmalować:)
    6. Szarlotka zdecydowanie. Nie rozumiem fenomenu sernika.
    7. Pierwszy który przychodzi mi na myśl to "Love Actually" czyli najlepsza komedia romantyczna na świecie. Ostatnio bardzo podobały mi się obie części Sherlocka i Avengers
    8. Aktorka :D
    9. Meteoryty i maskary HR
    10. Nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja ulubioną stroną ostatnio tez został blogger:):D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie wiem co to bułki ziemniaczane?:P Coś jak kopytka?

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Jakiej cechy charakteru nie lubisz u innych a jaka wyjatkowo cenisz ?
    Hmm, ciężko tak wybrać... Może nie najbardziej, ale nie cierpię dwulicowości. Wyjątkowo cenię może nie cechę, ale postawę - kiedy podchodzi się do każdego człowieka z pozytywnym nastawieniem, bez uprzedzeń i samemu próbuje się go poznać, bez wcześniejszych uprzedzeń.

    2. Jakbys miala mozliwosc, gdzie chcialabys pojechac, w jaki zakatek swiata ?
    Paryż! Nie wiem czemu, ale marzy mi się pobyt w tym mieście. Bardziej egzotycznie - Nowa Zelandia.

    3. Wierzysz w przeznacznie, czy uwazasz, ze kazdy jest kowalem swojego losu ?
    Pół na pół. Wierzę w jakąś siłę, która nami kieruje (jeśli tego chcemy), ale nie wyklucza to tego, że każdy jednak sam w sobie ma największy wpływ na swoje życie.

    4. Lewo- czy praworeczna ?
    Prawo, niestety. Nie wiem czemu, zawsze chciałam być leworęczna, to chyba dlatego, że tacy ludzie ponoć mają większe uzdolnienia artystyczne ;)

    5. Co lubisz na moim blogu :P (pytanie podchwytliwe hyhy...)
    Względnie krótkie, szczere i treściwe posty :)

    6. Szarlotka czy sernik ?
    Sernik.

    7. Jaki jest Twoj ulubiony film... moze byc kilka :P
    Baaardzo trudny wybór. The Notebook. Se7en. Million Dollar Baby. Cindrella Man.

    8. Gdybys mogla wybrac sobie dowolny zawod, co chcialabys robic ?
    Mieć własny biznes, najlepiej gabinet kosmetyczny czy salon urody. Niestety nie mam ku temu predyspozycji, choć to może dziwnie brzmieć - w końcu mam bloga urodowego...

    9. Jaki kosmetyk(-i), ktory jest poza Twoim zasiegiem (wszystko jedno z jakiego powodu) chcialabys przetestowac?
    Kosmetyki MAC. Chciałabym móc wejść do salonu i wybrać wszystko, co mi się zamarzy :D

    10. Masz do mnie jakies pytanie ? Tematyka dowolna ;)
    Chyba nie, jak coś to będę kiedyś krzyczeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chciala miec Bed & Breakfast gdzies w Szkocji albo Nowej Zelandii ;D ... albo wlasna knajpe, ta moglaby byc tu u mnie...

      Usuń
  14. 1. Denerwuje mnie dwulicowość i sztuczność. Zazwyczaj staram się unikać kontaktu z takimi osobami, stąd nie rozumiem i nie jestem nieraz w stanie wysiedzieć imprez rodzinnych. Co cenię ? Szczerość, prawdę która nieraz jest 100 razy gorsza od słodkiego kłamstwa. Przyjmę na klatę wszystko, no prawie. Lubię jak mój facet zapewnia mnie że nie jest mi potrzebna dieta [nie wnikam, dobrze jest jak jest]:D .

    2.Pojechać to bym chciała prawie wszędzie. Bez względu na kontynent, jeśli jednak chodzi o miejsca które chciałabym poznać, bo zastanawiam się czy mogłabym w nich zamieszkać to głównie Skandynawia i Australia, a potem Szwajcaria i Austria :) .

    3. Nie wierzę w przeznaczenie. To ja decyduję o tym co robię i kim jestem. No, w większości..

    4. Ha! Lewus :)

    5. Bardzo cenię Twój profesjonalizm przy wykonywaniu makijaży i robieniu zdjęć połączony z niesamowicie lekkim piórem.

    6. :mindfuck: za trudny wybór. dam się pokroić za to i za to :)

    7. Forrest Gump, Zielona Mila, Piękny umysł i ogólnie całkiem klasyczne kino. a poza tym diabeł ubiera się u prady i pewnie mnóstwo innych, ale jak to bywa zapomniało mi się:)

    8. Ech, chciałabym być lekarzem, albo toksykologiem :) a skończyłam na technicznej uczelni i będę robić w ściekach. :]

    9. Sporo jest poza moim zasięgiem, głównie z finansowych powodów. Strasznie podnieca mnie MAC, mój apetyt rośnie razem z jedzeniem, a to niestety najtańsza zabawa nie jest. Teraz rzuciłabym się na paintpoty i korektor w kremie, jutro może na cienie ?

    10. Moje pytanie brzmi.. czym się bawiłaś będąc małą Sroczką? Lubiłaś klocki Lego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbialam :D ... pamietam, ze mialam szpital z takich duzych... i rozne mniejsze zestawy, ja jedynaczka to czesto bawilam sie sama i lego to byla podstawa. Pozatym lubilam resoraki, pierwszy byl kupiony w Baltonie (to byl za komuny sklep dewizowy dla marynarzy) ... i byla to zolto - niebieska wywrotka :) ... potem tez mialam faze na lalki ale Barbie nigdy nie mialam, to byla taka inna... miala wieksza glowe, za nic nie moge sobie przypomniec jak sie nazywala... ale to bylo cos na "L"

      Usuń
  15. 1.Najbardziej nie lubię u innych dwulicowosci i egozimu, cenię szczerosc, pracowitosc.

    2.Do USA bym bardzo chciała, a pózniej do Emiratow Arabskich.

    3.Po częsci wierze w przeznaczenie, ale uwazam jednoczesnie i mozna je zmieniac, tak jak czlowiek ciagle sie zmienia, tak jego los.

    4.Praworęczna

    5.Makijaże i serie postów o twoich podróżach.

    6.SERNIK ♥♥

    7.Zmierzch, Pan i Pani Smith, Zielona Mila i wiele innych.

    8.Chciałabym być prawnikiem, a po godzinach wizażystką.

    9.Dużo tego, ponieważ nie wydaję na kosmetyki więcej niż 100 zł. Uważam, że górna granica np. dla pomadki to 50 zł. Podkłady mogę kupować droższe, ale nie ma sensu przepłacać. Choć nie powiem że marzą mi się meteory.

    10.Masz jakieś motto na życie?

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Jakiej cechy charakteru nie lubisz u innych a jaka wyjatkowo cenisz ?
    Nie lubie nadmiernej pewnosci siebie i ludzi, ktorzy wiedza wszystko najlepiej w kazdej sytuacji. Cenie sobie chec pomocy innym i dystans do samego siebie.
    2. Jakbys miala mozliwosc, gdzie chcialabys pojechac, w jaki zakatek swiata ?
    Do Japonii i Nowego Jorku a takze na jakas egzotyczna wysepke do chatki nad przegiem oceanu :)
    3. Wierzysz w przeznacznie, czy uwazasz, ze kazdy jest kowalem swojego losu ?
    Kazdy jest swoim kowalem.

    4. Lewo- czy praworeczna ?
    Praworeczna

    5. Co lubisz na moim blogu :P (pytanie podchwytliwe hyhy...)
    Uwielbiam teksty o zyciu w niemczech, albo takich relacjach z wyprawy np na zakupy :) Poza tym makijaze

    6. Szarlotka czy sernik ?
    Oj to zalezy :) Sernik lubie wiedenski, mocno wilgotny. a szarlotka jak jestdobrze zrobiona to tez chetnie zostanie wpuszczona do mojego brzuszka
    7. Jaki jest Twoj ulubiony film... moze byc kilka :P
    Bardzo lubie Piekny umysl, ale filmow ktore moglabym ogladac wiele wiele razy jest naprawde duzo. lubie takie, gdzie kiedy zaczynaja sie napisy czlowiek siedzi jeszcze chwilke i musi sobie poukladac w glowie to co wlasciwie zobaczyl. potem o takim filmie rozmysla sie jeszcze pare dni.

    8. Gdybys mogla wybrac sobie dowolny zawod, co chcialabys robic ?
    bardzo chcialabym byc fizykiem jadrowym :))

    9. Jaki kosmetyk(-i), ktory jest poza Twoim zasiegiem (wszystko jedno z jakiego powodu) chcialabys przetestowac?
    wiele kosmetykow z nizszej/sredniej polki mnie zadowala ( lakiery, szminki, roze ) ale wysokopolkowe kusza mnie podklady, bo przekonalam sie ze za dobry warto zaplacic. dlatego wlasnie wiele podkladow jest poza moiom zasiegiem ze wzgledow finansowych bo moge sobie pozwolic na max 1-2 takie podklady jednoczesnie i poki nie zuzyje do ostatniej kropelki to nie kupie kolejnego, mimo ze recenzje kusza :)

    10. Masz do mnie jakies pytanie ? Tematyka dowolna ;)
    Ciekawa jestem czy sposrod futerkowych lubisz tez psy i jezeli tak to jakie :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubie psy... ogolnie jamniki dlugowlose, bo do tych mam sentymet ale podoba mi sie tez wiele innych... jedynie nie przepadam za tymi wszelkimi kieszonkowymi krzykaczami :]

      Usuń
  17. Ładny kolor ściany :) Moja mama ma świra na punkcie zieleni, ale ma w swoim pokoju takie jaśniejsze odcienie. Ale widzę, że taka ciemniejsza zieleń prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor ściany :D Ej ja niedługo robię remont w pokoju i się zastanawiałam nad czerwienią i szarym, ale zielony to też niezły pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Cenię szczerość i otwartość na nowe doświadczenia. Nie lubię dwulicowości i chamstwa, bo nic tego nie usprawiedliwia.
    2. Chciałabym zobaczyć Nową Zelandię :) Bo Władca Pierścieni itd :P
    3. Każdy jest kowalem swojego losu.
    4. Praworęczna :)
    5. Lubię ogrom zdjęć i Twoje futrzaki :D dobrze, że mają swój blog, cierpiałabym na niedobór :D
    6. Sernik ;)
    7. Nietykalni, a tak to wolę seriale :D
    8.Chciałabym być właścicielem restauracji :)
    9. Meteoryty :) Cena zabija moją studencką kieszeń, a także azjatyckie BB kremy (nie mam konta na ebay'u :()
    10. Mam ! :D Pisałam Ci maila odnośnie drogerii DM, napiszesz? :D

    OdpowiedzUsuń