Seiten

czwartek, 16 sierpnia 2012

paletka Sleek Glory... z bliska i na oku :)


 Tej paletki chyba nikomu nie trzeba przedstawiac. Kupilam ja juz jakis czas temu ale jakos nie moglam sie do niej zabrac. Ostatnio jakos mi ciezko sie do tego zabrac i to nie tylko w przpadku tej paletki ale obiecuje poprawe... kiedys na pewno :P


 Standardowo w karnej kasetce z lusterkiem... mamy 12 cieni.


Tube, Overground, Bakerloo, Jubilee, Platform, Northern, 
District, Hammersmith and City, Picadilly, Circle, Victoria, Central


Gorny rzad podoba mi sie bardziej ale to w koncu nic nowego, dolny jest dosc specyficzny ale na pewno mozna je wykorzystac jako akcent ale oprocz Picadilly to pewnie nie za czesto u mnie zagoszcza i to nie tylko ze wzgledu na kolor ale tez na srednia pigmentacje, co widac dopiero przy rozcieraniu. Platform i Central sa jedynymi matowymi cieniami w tej paletce.


 A tak sie prezentuja na oku w szybkim makijazu. Taki maly test.

niestety bylo juz dosc ciemno a mi sie nie chcialo kombinowac z oswietleniem :]

Nie jest to latwa paletka i na pewno nie jest najlepszym produktem tej firmy. Choc z drugiej strony porownuje ja do matowej i tamta jest o niebo lepsza. Z tego typu cieniami jest problem, ze na swatchach czego wygladaja swietnie ale przy rozcieraniu nie chca wspolpracowac albo znikaja z powieki. Tak jak na przyklad z tym rozowym, nalozony na oko jest praktycznie niewidoczny, z rozcieraniem tez nie za dobrze :] ... ale granat jest za to cudny. Moze nie za dobra wspolpraca wynikla tez z bazy ktora uzylam i na tej nie chcialy sie dobrze "slizgac" ;)



51 komentarzy:

  1. Kolory ładne :) Ja za paletami sleeka nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie... tylko maty lubie, bo sa boskie :D

      Usuń
  2. ładny makijaż, ale ja jakoś nie potrafię uruchomić wyobraźni przy tej palecie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż wstyd sie przyznać ale nie mam jeszcze ani jednego produktu Sleek :( te 12 strasznie mnie kuszą, ale muszą poczekać na lepsze zasoby portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tez bardziej podoba mi sie ten stonowany rzad ;-)

    ja posiadam tylko paletke au naturel ale uwielbiam ja i uzywam niemal do kazdego makijazu. bodajze jeszcze oh so special wpadla mi w oko a takze nowa darks, reszta zbyt szalona

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dobrze zrobiłam nie zamawiając jej. Kolory kompletnie nie z mojej bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje tez nie ale poniewaz paletki sleek sa tanie i dla odmiany... to wzielam ;)

      Usuń
  6. Swietny makijaz, a paletka super. Kupie ja w krakowie jak trafie do paatalu.

    OdpowiedzUsuń
  7. no takie tam...ja naprawdę chyba nie używam już niczego poza brązami/beżami. taka się ze mnie nudziara zrobiła ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogolnie tez nudna... z malym zboczeniem w kierunku fioletow ale ostatnio co jakis czas i czesto na potrzeby bloga wrzucam cos kolorowego :)

      Usuń
  8. hm już definitywnie mogę stwierdzić że sleek mi się znudził. jedyną paletką na jaką mam ochotę jest au naturel i nic poza tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale swatche nie wygladaja tak zle ;) sprobuj z kolorami cos ?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się paletka sleek, ale nie wiem, którą wybrać, żeby była najbardziej uniwersalna do codziennego makijażu. Którą byś doradziła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie znam wielu paletek wiec raczej nie odpowiem Ci na to pytanie :)

      Usuń
  11. To jest szybki makijaż? :P Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo... :D taki na szybko byl, zeby pokazac jak cienie wygladaja na oku :P

      Usuń
  12. Kolory linii metra w Londynie ;D nawet sie zgadzaja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To jakas nowa paletka? Juz nie nadazam za tym sleekiem. Tak ogladam i nie wiem co bym miala zrobic z dolnymi cieniami..uzywa ktos czerwieni? Chce to zobaczyc bo wyobraznia mnie zawodzi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś dobrze pokombinuje, to może niezłe cudo wyczarować z czerwienią. Widziałam kilka takich makijaży i całkiem nieźle wyglądały...

      Usuń
    2. czerwone pasuje do ciemnych wlosow i niebieskich slepi :) ... wstawialam juz jeden czerwony i pomaranczowy makijaz, ten drugi fajnie tez wyglada w czerwieni...

      -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/03/look-temptation.html

      -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.de/2012/06/look-chcialy-to-maja-czyli-mechaniczna.html

      Usuń
  14. A ja nie mam nic Sleeka. Hmm...Hmmm.
    Makijaż świetny, jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 2 paletki sleeka, z czego jedna to w większości róże. Akurat używałam jej wczoraj i tak sobie pomyślałam, że mogliby się bardziej przyłożyć do pigmentacji, bo za nic ten róż nie chciał ze mną współpracować. W związku z czym, nie sądzę, aby zawiniła u Ciebie baza. Zresztą na bank nie używałyśmy tej samej, a efekt i odczucia zbliżone.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna paletka , ja mam oh so special i zdecydowanie mi wystarczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja Ci jej zazdroszczę:))) Czekam na swoją, mi kolory bardzo sie podobają:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż klasa moim zdaniem:-) kolorki nie koniecznie moje, mimo wszystko na oku pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrzę na paletę i myślę sobie "Gosh, przecież z takich kolorów żadnego sensownego makijażu się nie da zrobić". A tu proszę= makijaż sensowny i to nawet bardzo! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cienie są piękne, a makijaż również :)

    OdpowiedzUsuń
  21. love the eye shadow!!!;)
    xoxo



    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  22. Glory to jedna z posiadanych przeze mnie paletek, bardzo ją lubię, chociaż fakt, czasem ciężko się z nią pracuje (:
    Ale makijaż wyszedł ładnie :)
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory ładne ale nie dla mnie, wolę bardziej naturalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Patetka ma ładne kolory, podoba mi się choć ja jestem miłośniczką matów i satyny:)to żółtko fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Szacun Sroczka, ja bym nie potrafiła niczego zmalować takimi kolorami :)) a Tobie wychodzi to slicznie, za każdym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta paletka w sumie wiele ciekawych makijazy mozna zmalowac, gdyby chetniej wspolpracowaly to bylabym happy :]

      Usuń
  26. Ładne kolorki, ale ja już sie nie skuszę na ich paletki, nie lubię sleekowych perłowych :( Ale matową Darks uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się górny rząd z paletki:-)Makijaż jak zawsze świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta paletka średnio przypadła mi do gustu kolorystycznie. Makijaż bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolory jak dla mnie świetne, tym bardziej, że lubię 'żywe perły' :) ale jeżeli nikną na powiece, to raczej jej nie kupię. nie mniej jednak wrażenie robi świetne :)

    http://ina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Górny rząd bardzo mi się podoba, dolny jednak nie dla mnie, a makijaż fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne kolory, ale nie jestem skuszona do zakupu i bardzo się z tego cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama paletka do mnie nie trafia, ale Twój makijaż już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W tej paletce tylko pierwszy rzad do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Może i palteka słaba , może i cienie cięzkie do roztarcia ... i co z tego ? Ty zawsze wyczarujesz cos takiego , że się jopię jak "sroka w gnat "

    OdpowiedzUsuń