Seiten

środa, 1 sierpnia 2012

Sleek Makeup Glory i-Divine Palette


Nie... nie skeekomania mi nie grozi... ale ciekawosc jak to przewaznie bywa wygrala i wzielam bo chce zobaczyc jak sie sprawuja cienie z blink blink. Musze przyzac, ze moja matowa paletke bardzo lubie, co samo w sobie jest juz sukcesem, bo jak wiadomo matowe cienie to u mnie rzadkosc. 

Tej paletki chyba nie trzeba przedstawiac. Gorne kolory sa zdecydowanie bardziej moje ale zobaczymy, moze sie tez w koncu przekonam i walne sobie papuge na oku ;) ... w kazdym razie kosztowala mnie z przesylka 9,00€ wiec jest to suma gdzie nie bede plakac, nawet jak sie nie polubimy a wtedy tez pewnie dosc szybko znajde dla mniej nowy dom. Poczekamy... zobaczymy... pomyslalam sobie, ze lepiej jak ja teraz nabede jak potem mi sie zachce, gdy juz bedzie niedostepna :P


Macie moze juz ta paletke ?? Ciekawa jestem wrazen :)

59 komentarzy:

  1. mnie paletki Sleeka przestały kręcić już jakiś czas temu. mam Au Naturel i OSS i tyle mi wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nie kreca... ale z ciekawosci chcialam sie jej przyjrzec... jedyna, ktora uwazam za fajna to ciemna matowa :)

      Usuń
  2. nie kupiłam i nie zamierzam - nie moje kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje w sumie tez nie :P ... ale z drugiej storny moich kolorow to ja mam calkiem sporo :D

      Usuń
  3. ładne kolory :) mam 3 palety Sleeka, ale jakos mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te stare palety w ogole mnie nie pociagaly ani wczesniej ani teraz, choby przez ta kratke :P ... matowa ciemna lubie bardzo, bo nic jej nie mozna zarzucic :)

      Usuń
  4. mam! i na blogu pokazywałam makijaż mocny i delikatny. jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam OSS i AU, chciałabym jeszcze tą matową darks, ale za późno się obudziłam, żeby ją kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie dlatego sobie ta wzielam, bo ciagle nie moglam sie zdecydowac :] ... ma matowa ciemna bardzo lubie... swietne kolory i dobra jakosc :)

      Usuń
  6. Nie lubię Sleeka, ale to pierwsza od dawna paletką do której coś mnie ciąganie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moze nie tyle, ze nie lubie... co jest mi on obojetny ale potestowac mozna :P ... roze za to maja swietne :D

      Usuń
    2. Ja z różami się nie dogadałam- miałam dwa i oba poleciały w świat

      Usuń
    3. ja mam dwa i bardzo lubie :D

      Usuń
  7. Jakoś cienie Sleeka do mnie nie przemawiają miałam paletkę Storm i pusciłam w świat bez żalu:) ta jednak wydaje się być fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one same w sobie sa takie... hmmm... jak farbki plakatowe ;) ... musze przyznac, ze srednio ruszaja moja srocza dusze ale jakosciowo te nowe paletki sa calkiem fajne :)

      Usuń
    2. Tych nowych jeszcze nie próbowałam, ale może któraś mi wpadnie w oko i zakupię:)nie wykluczam takiej opcji:)

      Usuń
  8. Mało brakowało, a bym się skusiła. Jednak ja blink blink nie wielbię, a kolorowe sleeki już mam, więc padło na oss. Chociaż ta tak ładnie wygląda na zdjęciach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie moje kolory, mam dwie paletki ze sleeka i raczej więcej nie planuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko takie rzeczy planuje ;) ... to byl pelen spontan ;P

      Usuń
  10. Sleeka mam ale Curacao, tutaj podobają mi się wszystkie kolory oprócz żółci... kto wie może sobie nowa paletę sprawię =]

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą paletę (łącznie mam ich 5) i uważam, że jest całkiem niezła. W ogóle Sleek się bardzo poprawił jeśli chodzi o jakość cieni, które przecież wcale złe nie były. Ja ubolewam, że nie dorwałam Darks a teraz to już lipaaaa :/
    Z tą paletką pokazywałam na blogu żółty makijaż. Ale na pewno jeszcze jakiś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poza tym ma wyjść teraz taka bardzo pastelowa paletka ze Sleeka i już mam kolejny dylemat, bo niby jeszcze lato w pełni ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastelowe kolory to mi sie tylko w opakowaniach podobaja, bo jeszcze nie wypuscili takich pasteli co by mi sie na oku podobaly :D

      Usuń
  13. Oj na tą paletkę poluję :P Cudna jest...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś poprosiłam znajomego z UK, żeby mi kupił dwie paletki, ale jak już je miałam, to byłam bardzo zawiedziona. Jak dla mnie to mają zbyt bazarowy błysk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja lubie ta matowa ;D ... bez polsku, bo mimo ze lubie perle na oczach, to faktycznie perla perle nie rowna... ale do zabaw kolorami na bloga moze byc ;D

      Usuń
  15. ja się na razie do niej modlę i ciągle nie wiem czy ją kupić :P niby kolory ładne i pewnie bym używała, ale mam już 6 palet Sleeka i takie kolory pewnie bym w nich znalazła na upartego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam i nie będę miała. Nie moje kolory (no może dwa czy trzy używałabym, ale reszt to kompletnie nie moja bajka) ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paleta niesamowita :) Ale na razie jej nie kupię bo mam na oku Bad Girl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna jest, ale nie kupię, bo nie ma żywej pomarańczy. Poza tym mam troszkę jedynek z Miyo i lepiej mi się na nich pracuje niźli na sleeku. Niebawem ma wyjść jeszcze inna paletka, ale nie pamiętam jej nazwy i o ile miałam żadnej nie kupować o tyle swatche tej następnej mnie oczarowały. xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej paletki akurat nie mam bo takie ostre kolory to nie dla mnie ale mam dwie: Au naturel i I'm so special. Z obu jestem zadowolona :) trochę tam matów ale głównie błyskotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi sie ten stonowany rzad, jednak nizszy wyglada zbyt jaskrawo dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie tez... papuzie to niesamowicie ale mimo wszystko ciekawa jestem, czy uda mi sie cos sensownego z tymi kolorami stworzyc :)

      Usuń
  21. Hahaha ..oj tam oj tam jak się zapiera ,a kolejną kupiła :D:D
    Wierzę , że tą zmalujesz coś równie pięknego Sroczko !
    Ja akurat ze Sleeka cieni nie mam ,ale to pewnie dlatego , że ja generalnie cienie akurat chyba najmniej wielbię w kolorówce i im jakoś najmniej uwagi poświęcam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami bo wiesz, ze ja ciekawskie stworzenie a pozatym nie moge tylko o wysokiej polce pisac bo beda gorzkie zale ;D

      Usuń
  22. No góra rzeczywiście w Twojej tonacji, ale chciałabym Cię zobaczyć w jakimś ostrzejszym z dołu :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej nie moje kolory, ale Ty na pewno stworzyć coś fajnego z tych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mega kolory ♡ te z dołu również mi się podobają♡

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja sleeka lubię ale nic więcej... Cienie są przystępne jak na swoją cenę ale na pewno się w nich nie zakocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokladnie tak samo... milosci z tego nie bedzie ale sa ok :)

      Usuń
  26. Ja mam 2 paletki, ale marzy mi sie ta olimpijska:) 2012 collection ech

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie absolutnie nie kręci, ale jestem ciekawa Twoich wrażeń i makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam 3 paletki Sleeka, ale jednej się chyba pozbędę. Za to z chęcią kupię sleek paraguaya :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamy i uwielbiamy, ostatnio w ogóle mi się nie chciało malować cieniami, ale jak ją kupiłam to już któryś dzień pod rząd dostaję komplementy,że jakoś tak ładnie dziś oko umalowałam :) dużo lepiej ta paletka wypada w praktyce niż tak patrząc na nią (jakoś dziwnie to ujęłam :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... ale zrozumialam o co chodzi :D ... ja musze poczekac az bede miala troche wiecej wolnego, to bede sie mogla pobawic :)

      Usuń
  30. Mam kilka, ale akurat ta mnie nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zielony wyglada ładnie,
    czekam na twoje makjaze

    OdpowiedzUsuń
  32. właśnie do mnie przyszła :) jestem oczarowana kolorami ale kurcze zdziwiłam się że ona jest taka mało. Jakoś ciut większą ją sobie wyobrażałam :) testy będą zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń