Seiten

sobota, 2 lipca 2011

My Scheming Face Mask... zapowiedz

W zwiazku tym, ze postanowilam regularnie stosowac maseczki (co mi ciagle srednio wychodzi) i szale na "slowicze gowienko" ... zamowilam cos bezpieczniejszego, czyli maseczki z "ptasim gniazdem". Bird's Nest Collagen Mask to 10 saszetek z typowymi bawelnianymi chusteczkami, nasaczonymi produktem. Kiedys juz slyszalam o gniazdach jaskolek (klifowych) i o ich wlasciwosciach, oprocz kosmetyki wystepuja tez w gastronomii, zupa z takim gniazdem wcale nie nalezy do tanich. Aczkolwiek wole pacnac to na twarz jak zjesc :]

Jak jaskolki robia gniazda jest chyba wszystkim wiadome, zawieraja one (gniazda, nie jaskolki) naturalne bialka i mineraly. Maska ma poprawiac wilgotnosc skory i ja rozjasniac. Dodatkowo maseczki zawieraja colagen w celu poprawienia elastycznosci. W skladzie mamy: Bird’s Nest extract, Collagen, Licorice extract, Cucumber extrat, Hyaluronic acid.



Musze przyznac, ze bardzo zainteresowaly mnie maseczki tej firmy. Wybor maja duzy, wiec na pewno sie jeszcze na jakies skusze a sklad za to skromny, oprocz tego co podalam jest jeszcze woda i 5 innych rzeczy ale to juz sobie zobaczycie jak wrzuce recenzje. I milo z ich strony, ze w ogole podaja sklad. Kupilam je na ebayu i za cale opakowanie zaplacilam ca. 7,00 € plus przesylka.

11 komentarzy:

  1. A do mnie wczoraj doszla kupa slowika :] Zaraz sie nia zajme :] A Ty sie zajmuj gniazdkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a do mnie jeszcze nie doszlo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo.. gniazdka jaskółek, kupa słowika . Pierwsze słyszę ^^ czekam na recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. o , ciekawe bardzo! czekam na recenzje z wielka niecerpliwoscia sroko

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zaraz zacznę piać peany na Twą cześć! Lece na ebay szukać tego dziadostwa, bo na zupkę z tym czymś czy całą serie kosmetyków mnie pewnie nie stać =]

    Ja kupkę dzisiaj miałam na twarzy i ech... po dwóch godzinach nada macam się po twarzy, bo jest mięciutka, gładziutka i porów mniej =]

    OdpowiedzUsuń
  6. No i dobrze, że postanowiłaś stosować je regularnie;) Ja, o czym pisałam na blogu, jestem uzależniona od wszelkiego rodzaju maseczek, i to co zrobiły z moją cerą w ciągu ostatnich dwóch miesiecy - cudo!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urbi,
    jedna Ci wrzuce w paczke to sobie tez gniazdko przetestujesz i koniecznie napisz jak wrazenia z kupki... szczegolnie zapachowe ;)

    Swirrusku,
    gowienko ?? Dojdzie... czasami potrzebuje troche wiecej czasu...

    Lidzia,
    koniecznie musisz nadrobic zaleglosci ;))

    Agata Ma Nosa,
    napewno sie podziele wrazeniami :)

    Natasza,
    hehe :))

    juz si nie moge doczekac na moja probke, bo bardzo jestem ciekawa...

    Tumblingcurls,
    postanowic to ja sobie moge duzo... rzecz w tym, zeby to potem wdrozyc w zycie ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm znalazłam je, ale chyba kupię zwykłe nie z colagenem, bo mam już pieniądze na inny zakup wyliczone i tylko na te mi starszy tym razem =]

    OdpowiedzUsuń
  9. Natasza,
    a zwykle to ktore ?? Bo ja nie szukalam innych, ja te znalazlam w necie i tak mnie zainteresowaly, ze nie moglam sie im oprzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Ci tez kupki troszke odsypac moge :D Z mila checia :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Urbi,
    Swirruska mi wysle na sprobowanie... jak zapach bedzie do przezycia to i tak zakupie cale opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń