Seiten

czwartek, 28 lipca 2011

Tag: The Makeup Blogger Award

Za otagowanie dziekuje: Chochlikowi, Anwen, Kamilanna, Dimiti, Greatdee :) ... jak kogos pominelam to z gory przepraszam ;P



ZASADY:
  • Napisz kto przyznał Ci nagrodę.
  • Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
  • Przekaż zabawę 15 innym blogerkom
7 makijazowych faktow
  • jestem sroka :D ... jakby ktos jeszcze nie wiedzial. Lubie dobre kosmetyki i to, ze w moim kuferku wiekszosc to wysoka polka wynika z tego, ze uwazam te kosmetyki za dobre i warte swojej ceny ale nie powiem wizualnie tez musza mi sie podobac :)
  • jestem sroka ale nie chomikiem, to co mam uzywam... co nie uzywam puszczam w swiat
  • na codzien praktycznie sie nie maluje, nie tylko z lenistwa ale uwazam, ze nie trzeba niepotrzebnie pakowac sobie wszystkie cudna na twarz w momencie gdy nosa z domu nie wystawiam. W pracy preferuje minimalizm.
  • z racji wieku (tiaaa...) maluje sie juz od jakiegos czasu ale porzadnie cieniujac, makijaze takie jak wstawiam na blogu wykonuje od mniej wiecej roku, po tym jak ogladnelam film Sam z pixiwoo o blendowaniu :P
  • dostaje czegos na ksztalt wscieklizny jak mi firmy wycofuja ukochane produkty i potem musze szukac nastepcow, co wcale nie jest takie latwe :] ... a ja sie przywiazuje.
  • nie lubie u siebie kolorowych makijazy i ciemnych pomadek.
  • lubie machanc sobie porzadny (mocniejszy) makijaz, niestety od jakiegos czasu potrzebuje bazy pod cienie, bo wszystkie mi sie zbieraja w zalamaniu powieki, bez wzgledu na polke...
***

Nie bede nikogo nominowac, bo w sumie wiekszosc blogow nominacje dostala... a 15 to tez troche przesada :] ... TAGi sa fajne ale co za duzo to nie zdrowo ;)

6 komentarzy:

  1. Chyba muszę poszukać tego filmiku Sam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też poszukam bo średnio mi to wychodzi. Bazy pod cienie muszę używać od zawsze niestety
    , taka skóra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podpiszę się pod pierwszym i przedostatnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak baza pod cienie konieczna! Nawet do codziennego makijażu w moim przypadku:( Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. William Rhinestone,
    ten filmik jest u mnie na blogu w zakladce pixiwoo :)

    OdpowiedzUsuń