Seiten

piątek, 8 lipca 2011

Oby do przodu...

Ufffff... Mam pierwsze objawy odciecia od bloga ;) tym bardziej, ze pare rzeczy przybylo i nie mam wam jak pokazac. Odebralam paczke z celnego. Wiecej u tego sprzedawcy nie kupie, bo podal na deklaracji, zawyzona wartosc i przez to musialam jechac i osobiscie ja odebrac.

Reanimacja staruszka nie wyszla, jest tak poskrecany, ze nie da sie go rozebrac. A do tego slubny w szale szukania ukrytych srubek, zdemolowal naklejke i nie wpadl na to zeby przed demolka spisac kod do windowsa, ktory byl tam podany :]

Nowy laptop sie robi ale to niestety potrwa. Wzielam lapka z firmy Dell i teraz musze cwiczyc cierpliwosc, termin dostawy mam na 21.07.

Sciagnelam sobie appsa, zebym mogla zagladac na wizaz, iphone leci na domowym necie zeby bylo szybciej i wlasnie tworze pierwszego posta, naprawde tworzenie postow na telefonie nie jest proste :]
Wiecie moze jak sie dodaje zdjecia ?? Bo jakos nie moge do tego dojsc pfffff...

Sciskam was mocno i dziekuje za wsparcie :*

19 komentarzy:

  1. to niestety bedzie karniak i wiecej buzki z makijazami poprosze jak dostaniesz lapka :) :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz miała zaległości, powodzenia i wracaj szybko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety też próbowałam pisać notki na iphonie, ale szło mi to strasznie!!
    Niestety zdjęć mi się nie udalo wkleić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknimy:)

    Laptopy Della sa bardzo dobre, ja je wole od Maczkow

    trzymaj sie, testuj, a potem dawaj cala mase notek:)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, pracuję na Dellu w domu i w pracy i uważam, że są świetne (tfu, tfu ;)).
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście ja też czekam :) Życzę, żeby czas szybko leciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahha ..nie pomoge bo niemota ze mnie okrutna jesli o sprzeta idzie ;)
    Ale jak miło , ze z takiego malutkiego telefoniku takiego nam tu posciorka wystukalaś Sroczko ! :D
    Super ,ze paczka już w domu tylko szkoda ,ze taka wycieczka musiala na to konto sie odbyć :/
    Czekamy z utęsknieniem na nowe recenzje , makijazę i na Ciebie ogólnie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam Della i wszystko jest ok.
    Wracaj szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie martw się będę czekać na każdy post :D cierpliwy ze mnie zwierz :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam Della i nie polecam, od początku problemy z włączaniem, o napędzie CD nie wspomnę, a żeby przyjęli na gwarancję też nieźle musiałam się namęczyć - nagle nie można się było skontaktować z firmą.
    Eh, jako tako działa (już 2,5 roku), ale więcej przez te przejścia z firmą nie kupię. Mam nadzieję, że Ty będziesz miała więcej szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Innooka,
    ja mialam komputer z della i 7 lat dzialal perfekcyjnie i pewnie jak mu wymienimy plyte glowna to znowu bedzie chodzil. Pechowy egzemplarz zawsze moze sie trafic i mam nadzieje, moj bedzie w porzadku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zwyczajną Nokie C3 i wiecznie siedzę w Internecie =] Na blogu też mogę pisać, nawet nie raz i wasze blogi komentuje, ale jak dodać zdjęcie nie wiem=]

    Cieszę się, że problemy już rozwiązane.

    Dell? hmm ja kupiłam HP Pavilion w zeszłe wakacje niby taki super świetny a mam chyba wszystko do wymiany, bo ledwo działa, a ja na nim tylko w wordzie pisze i w necie siedze =[

    OdpowiedzUsuń
  13. Paula,
    dziekuje za otagowanie ale napisalam w poscie, ze nie mam aktualnie sprzetu, wiec raczej trudno zebym odpowiedziala na tag :]

    Natasza,
    ja della bardzo lubie a laptop to tylko dell albo sony u mnie wchodzil w gre :) z della mialam mojego kompa i bylam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  14. zdradz jaki to sprzedawca taki beee....abysmy sie w niego nie wpakowaly:D

    i czekamy do 21 lipca, wtedy zasypiesz nas postami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawyżona wartość? Który sprzedawca to taki miły;/
    Ja od zawsze mam laptopy Sony i polecam;) Poprzedni miałam 6 lat i nigdy żadnego, nawet najmniejszego problemu z nim nie miałam. A od trzech miesięcy mam nowy i na razie (odpukać:)) też nic.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś otagowana:)
    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    zapraszam do udziału w zabawie jak juz uporasz się z technicznymi problemami:)

    OdpowiedzUsuń