Seiten

poniedziałek, 18 lipca 2011

roz Alverde pod lupa ;)

Ostatnio postanowilam sie blizej przyjrzec kosmetykom naturalnym Alverde. Na szczescie nie wszystkie maja ten specyficzny zapach, ktory nie do konca mi podszedl i te wzielam pod lupe. Jako pierwszy wpydl mi w oko roz prasowany.



W typowym zielonym opakowaniu mamy blizej niesprecyzowana ilosc rozu. Z tego co zauwazylam, na wiekszosci kosmetykow nie ma podanej wagi, czego tak do konca nie rozumiem ale az tak bardzo mi nie przeszkadza, bo produkty maja dosc przystepne ceny.



Moj roz to 05 Pastel Rose... dostepne sa jeszcze 3 inne odcienie.



Jest to chlodny kolor, dokladnie taki jak lubie.



Bezdrobinkowy, drobno zmielony... bardzo przyjemny w aplikacji. Raczej nie da sie nim sobie kuku zrobic. Wyglada bardzo naturalnie i przez pare godzin pozostaje na skorze.


19 komentarzy:

  1. też lubię chłodne kolory. Sroczko próbowałaś może róże Bourjois ? możesz trochę o nich poczytać u mnie :
    http://mazidla-abscysynki.blogspot.com/2011/07/o-rozach-bourjois-i-moich-wakacjach.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma ładny kolor, ale nadal boję się różów =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten chłodny róż!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też bardzo się podoba kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny kolorek, ale gdzie zdjecie na buzi, heee? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny chłodny odcień, musisz wyglądać w nim pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Otagowałam Cie :*
    http://lakierowo.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada naprawde cudownie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor ma rzeczywiście bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z przedmówczyniami, piękny kolor...nie za jasny, nie za ciemny, bez żadnych świecidełek...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Natasza,
    a czemu sie boisz ??

    Abscysynka,
    nie probowalam, bo u mnie burzuj jest niedostepny ale widzialam pare razy i pare mi sie podobalo :)

    Urbi,
    nie ma na buzi bo nie mam czasu ani sily na makijaze :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się .Bardzo żałuję,że nie ma tej firmy w Polsce. :((
    Może kiedyś będzie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez kupilam roz z Alverde ale odcien Apricot, niestety okazal sie dla mnie za jasny, bardziej pasowalby dla blondynek, ja mam za ciemna cere. Uzyty raz w celu sprawdzenia koloru, jesli ktos bylby zainteresowany prosze o kontakt rorento@2.pl

    OdpowiedzUsuń