Seiten

niedziela, 17 lipca 2011

MAC Cosmetics Prep+Prime Beauty Balm SPF35

Dla nikogo nie jest to czyms nowym, ze jestem czyms w rodzaju milosniczki (dozgonnej) BB kremow. Uzywam je caly czas i to namietnie, rzadko kiedy zdradzajac z podkladami.

Od jutra (18.07) bedzie dostepny MACowy bb krem, o nazwie Prep+Prime Beauty Balm. Wg producenta ma bezowy kolor, pasujacy do wszystkich typow skory. Ma tak jak typowy bb stapiac sie z nasza skora, wyrownujac jej kolor. Polecany jako baza, ktora ma wygladzac optycznie male zmarszczki, rozswietlac i nawilzac. Ma tez filtr SPF 35.



Krem ma kosztowac 29 € i mozna do niego kupic pedzel 191 Square Foundation Brush, za jedyne 42 € :]



I tak sobie dumam... i dumam. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Coraz wiecej wysokopolkowych firm wypuszcza cos na ksztalt bb kremow, nie do konca mnie przekonuja... a pozatym maja przewaznie dosc wysokie ceny. Ten jeszcze jest w miare przystepny, wiec moze z czystej ciekawosci sie kliknie ;P

9 komentarzy:

  1. pędzel do tego kremu wygląda bardzo fajnie, aczkolwiek krem mnie nie przekonuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo zacznij dzień! :),
    a ja nawet jak nie do konca przekonana to jednak jestem ciekawa jak sobie bedzie radzic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż kurs euro musiałam sprawdzić... 120 zł za BB ? To jest dobre 4 dni mojej pracy (w przypadku obijania się, co mi się częściej zdarza ^^) =[

    A zamków szkockich, ani bawarskich nie widziałam =[ Ale na pewno nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekam na Twoje pierwsze wrażenia jeśli kupisz ;) Od przyszłego tyg będę w Berlinie więc jeśli będzie ten krem dostępny w salonie to moze bym się skusiła bo cena nawet nie najgorsza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe co z tego wyniknie, ja jeszcze nie trafiłam na taki BB cream który by mi pasił :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana One Lovely Blog Award, zapraszam do zabawy:

    http://atqabeauty.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html.

    OdpowiedzUsuń
  7. No prosze, ciekawe czym sie rozni od azjatyckich przodkow (oprocz ceny oczywiscie).

    Ps. Kupilam ta maseczke czekoladowa, ktora kiedys polecalas. GOLD CACAO PACK i to jest moja wielka milosc teraz. Cudo, po prostu cudo. Takze dziekuje za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey! zostałam nominowana do nagrody . po szczegóły zapraszam na mojego bloga:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny dziekuje za otagowanie :)

    Natasza,
    i nie wiem czy on naprawde taki bb bedzie ;) ale mimo wszystko mnie interesuje ;P

    Lady In Purplee,
    na razie sie jeszcze nie pokazal...

    Sprawdzanka,
    mi na szczescie pasuje wiele :D

    Cherry Berry,
    wydaje mi sie, te w sumie niewiele ale jak bedzie dobra baza i spelni to co obiecuje to i tak nie bedzie zle ;D

    ciesze sie, ze maseczka Ci podeszla :)

    OdpowiedzUsuń