Seiten

piątek, 1 lipca 2011

Bobbi Brown Tortoise Shell Collection

Najnowsza LE Bobbi Brown, ktora pojawi sie lipiec/sierpien 2011



dwie paletki (8 cieni), cena 55 €
  • Bronze Tortoise Shell Sand Eye Shadow Palette
  • Sand Tortoise Shell Bronze Eye Shadow Palette



High Shimmer Lip Gloss , cena 21 €
  • Bare Sparkle,
  • Beach
  • Citrus



mini brush set, cena 65 €
  • Mini Angle Eye Shadow Brush
  • Mini Eye Sweep Brush
  • Mini Blush Brush
  • Mini Ultra Fine Eye Liner Brush



Wpadla mi w oko ta paletka po prawej. Ogolnie jako sroce podoba mi sie wyglad tych paletek ale jakos ciagle nie moge sie przekonac do cieni BB, ktora czasami mimo wszystko maja cene troche za wysoka w porownaniu do jakosci. Pedzelki tez fajne, ciekawa jestem czy u BB tez jakosc tych limitowanych jest slabsza jak normalnych, tak jak jest to czesto w przypadku pedzli MAC.


9 komentarzy:

  1. cudne, pięknie, chcę bardzo ta po prawej. Ja cienie BB bardzo lubię, mój ulubiony brąż jest właśnie od niej. Ale ceny mają niestety wysokie, prawda.

    Maus, pada u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka fajna :) ciekawa tez jestem jak wygladaja te blyszczyki na zywo, szczegolnie tego posrodku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknoscdnia,
    w tej chwili nie ;) a ogolnie to od czasu do czasu przeleci burza z szalonymi opadami a pozatym jest w miare przyjemnie :)

    ta paletka po prawej jest boska :D

    Swirrusku,
    prawde mowiac nie mam pojecia, nigdy nie przygladalam sie z bliska blyszczykom BB, chyba bede musiala to zmienic ;)

    Kobiecewariacje,
    to fakt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, kusisz tą paletką po prawej stronie :)

    Dopiero co doszłam do wniosku, że nie kupie Urban Decay Naked, a tu Sroka pokazuje piękną paletkę i na dodatek może w Polsce też będzie do zdobycia :)

    Oo nie ładnie ;)

    Mam nadzieję, że ktoś tą piękną paletkę kupi i zrobi recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja się zachwyciłam podkładem, korektorem i pudrem BB, a wiesz Desti, że Nielota to trudno zachwycić:D i wybieram się w sierpniu na makijaż, bo po roku bez kupowania kolorówki w końcu udało mi się coś pokończyć i można znowu kupować
    poza tym mi odpowiada filozofia BB, bo ja tylko takie makijaże nude teraz uznaje
    cieni nie lubię, ale miałam tylko 3 jedynki i jedną paletę i strasznie słaba pigmentacja, chociaż z drugiej strony one były z wymiany tonie wiem czy były oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki cudne pędzle!

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/ i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pędzelki mnie zaciekawiły, ale jak sobie cenę na polskie przeliczę to jednak za drogie =[

    OdpowiedzUsuń